Aanzoek door de vrouw
+11
Nienke86
boekenwurm83
SoGood
Floor
Minx
LWB
Tania
Antibes
Susan
Lavendel
Bet Weter
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Aanzoek door de vrouw
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik ben heel blij dat mijn vriend mij gevraagd heeft, maar ik vind het absoluut niet raar om als vrouw een aanzoek te doen aan een man. Ik denk dat het ook heel leuk kan zijn, als ik hoorde wat een voorpret mijn vriend al had met het voorbereiden van zijn aanzoek
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja en daar gaat het idd allemaal om, als jij maar voorpret hebt.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Wow wat zijn er hier veel vrouwen die hun vriend hebben gevraagd. Echt heel apart. Ik blijf het apart vinden.
Bet Weter- Fluisteraar
Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Welcome in 2011!
Gast- Gast
Zullen we een sneu clubje met sukkelige vriendjes oprichten? En dan mag Bet er niet bij want zij is niet sneu en haar vriend is geen sukkel...Jip83 schreef:Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Gast- Gast
Hij vraagt haar gewoon helemaal nooit omdat ze niet leuk genoeg is maar voor de rest is ze gelukkig niet sneu.Purple schreef:Zullen we een sneu clubje met sukkelige vriendjes oprichten? En dan mag Bet er niet bij want zij is niet sneu en haar vriend is geen sukkel...Jip83 schreef:Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Gast- Gast
Purple schreef:Zullen we een sneu clubje met sukkelige vriendjes oprichten? En dan mag Bet er niet bij want zij is niet sneu en haar vriend is geen sukkel...Jip83 schreef:Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Jaa ik doe mee :-)
Gast- Gast
Liever sneu en getrouwd dan Bet, niet sneu en niet getrouwd.Francaise_ schreef:[Hij vraagt haar gewoon helemaal nooit omdat ze niet leuk genoeg is maar voor de rest is ze gelukkig niet sneu.
Gast- Gast
Dit zit echt tegen het gemene aanFrancaise_ schreef:Hij vraagt haar gewoon helemaal nooit omdat ze niet leuk genoeg is maar voor de rest is ze gelukkig niet sneu.Purple schreef:Zullen we een sneu clubje met sukkelige vriendjes oprichten? En dan mag Bet er niet bij want zij is niet sneu en haar vriend is geen sukkel...Jip83 schreef:Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Dit zit echt tegen het gemene aanFrancaise_ schreef:Hij vraagt haar gewoon helemaal nooit omdat ze niet leuk genoeg is maar voor de rest is ze gelukkig niet sneu.Purple schreef:Zullen we een sneu clubje met sukkelige vriendjes oprichten? En dan mag Bet er niet bij want zij is niet sneu en haar vriend is geen sukkel...Jip83 schreef:Ik ben ook hartstikke niet leuk, ik ga smeken en mijn vriend is een sukkel...
Welcome in 2011!
Jij bent ook wel een beetje gemeen...
Gast- Gast
Nee, joh jwt zij weet alles beter.Jip83 schreef:Jij bent ook wel een beetje gemeen...
Gast- Gast
Maar dat is jouw probleem. Dat je dan meteen sneu bent, je vriend een sukkel is, enzovoorts dat is echt de grootste onzin.Bet Weter schreef:Wow wat zijn er hier veel vrouwen die hun vriend hebben gevraagd. Echt heel apart. Ik blijf het apart vinden.
Gast- Gast
Dat zei ik ook niet. Ik zei: er kleeft iets sneus aan en je degradeert je man daarmee tot sukkel. Dat is iets totaal anders.
Bet Weter- Fluisteraar
Wil je zo graag trouwen meid?Bet Weter schreef:Dat zei ik ook niet.
Gast- Gast
sure.Bet Weter schreef:Dat zei ik ook niet. Ik zei: er kleeft iets sneus aan en je degradeert je man daarmee tot sukkel. Dat is iets totaal anders.
Gast- Gast
Bet Weter schreef:Dat zei ik ook niet. Ik zei: er kleeft iets sneus aan en je degradeert je man daarmee tot sukkel. Dat is iets totaal anders.
Sorry hoor, maar dat is toch precies hetzelfde als dat je mij dan sneu vindt en dat mijn vriend zich dan een sukkel zou voelen (en dus is in jouw ogen?).
Gast- Gast
Ik vind het ook wel apart als de vrouw de man vraagt en ik zou het zelf ook niet zo willen. Ik zou dan of gevraagd willen worden, of samen beslissen dat we gaan trouwen. Maar zelf m'n vriend vragen....mwah dat zou ik niet zo geweldig vinden eigenlijk.
En echt dood normaal vind ik het niet, maar ik vind het ook zeker niet sneu als een vrouw haar vriend ten huwelijk vraagt. Ik vind dat iedereen zelf moet doen wat hij/zij wil.
En echt dood normaal vind ik het niet, maar ik vind het ook zeker niet sneu als een vrouw haar vriend ten huwelijk vraagt. Ik vind dat iedereen zelf moet doen wat hij/zij wil.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
marjoleinnn schreef:Ik vind het ook wel apart als de vrouw de man vraagt en ik zou het zelf ook niet zo willen. Ik zou dan of gevraagd willen worden, of samen beslissen dat we gaan trouwen. Maar zelf m'n vriend vragen....mwah dat zou ik niet zo geweldig vinden eigenlijk.
Waarom vind je dat niet geweldig dan?
Het is ook niet doodnormaal, maar ik vind het zelf ook niet abnormaal (anders zou ik het ook niet doen natuurlijk).
Gast- Gast
Haha,nee ik zou niet weten waarom. Ik vind het niks toevoegen aan een relatie eigenlijk.Purple schreef:Wil je zo graag trouwen meid?Bet Weter schreef:Dat zei ik ook niet.
Bet Weter- Fluisteraar
+1marjoleinnn schreef:Ik vind het ook wel apart als de vrouw de man vraagt en ik zou het zelf ook niet zo willen. Ik zou dan of gevraagd willen worden, of samen beslissen dat we gaan trouwen. Maar zelf m'n vriend vragen....mwah dat zou ik niet zo geweldig vinden eigenlijk.
Bet Weter- Fluisteraar
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Is 'getrouwd zijn' zo'n ding voor jullie? Voor mij is vertrouwen in mijn relatie zoveel belangrijker dan dat papiertje.
Bet Weter- Fluisteraar
Floor schreef:Dat heb ik ook gelezen ja, dat vind ik raar.Francaise_ schreef:Ik lees nu in een ander topic echt de grootste onzin. Er is besloten te trouwen en er is een datum maar mevrouw verwacht nog wel gevraagd te worden. Euh.... Dát vind ik dan weer heel bizar.
haha dat is bij ons ook wel een beetje zo.. Al staat de datum niet helemaal vast.. Dat hebben we beide altijd geroepen de afgelopen jaren.. Maar nu het dichter in de buurt komt hebben we helemaal het geld niet om zo te trouwen als we willen.
Ik weet dus ook dat wij ooit wel zullen trouwen.. maar ondanks dat 'hoop' ik nog wel 'officieel' gevraagd te worden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» it's too late to apologize gezongen door vrouw
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Aanzoek
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Aanzoek
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: