Aanzoek
+17
Tsjip
Loes263
Muppetje
Tania
Merai
Zwerver
bolus26
SoGood
Floor
Inge
LWB
Suus
Bet Weter
Pien
Antibes
Supertalentje
Lavendel
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Aanzoek
Ik ga mijn vriend ten huwelijk vragen. Het staat ergens op en dat leest hij dan.
Maar....wat zeg je erbij? Het publiekelijk, maar ik wil geen microfoon onder mijn neus...
Is gewoon alleen: Wil je met me trouwen (lezen) en dan erbij zeggen: en wat is daarop je antwoord? Of is dat wel heel suf? Ik heb er ook geen ring bij...hooguit zijn eigen ring (die ik ook heb en ik heb die van hem op die dag ook) die ik symbolisch terug kan geven of zo?
Er zijn hier een aantal die mij persoonlijk kennen, dus graag mondje dicht her en der!!!
Maar....wat zeg je erbij? Het publiekelijk, maar ik wil geen microfoon onder mijn neus...
Is gewoon alleen: Wil je met me trouwen (lezen) en dan erbij zeggen: en wat is daarop je antwoord? Of is dat wel heel suf? Ik heb er ook geen ring bij...hooguit zijn eigen ring (die ik ook heb en ik heb die van hem op die dag ook) die ik symbolisch terug kan geven of zo?
Er zijn hier een aantal die mij persoonlijk kennen, dus graag mondje dicht her en der!!!
Gast- Gast
Re: Aanzoek
Wat leuk Spannend!
Ik zou zijn ring inderdaad geven, en gewoon lief lachen hahaha.
Ik zou zijn ring inderdaad geven, en gewoon lief lachen hahaha.
Gast- Gast
Spannend Jip! Wanneer ga je het vragen en tijdens wat een soort gebeurtenis?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Spannend Jip! Wanneer ga je het vragen en tijdens wat een soort gebeurtenis?
Ik stuur je wel even een PM ivm herkenbaarheid!
Gast- Gast
Ik zou hem alleen heel hoopvol aankijken, dat 'wat is hierop uw antwoord' klinkt idd wat suffig.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Ik zou hem alleen heel hoopvol aankijken, dat 'wat is hierop uw antwoord' klinkt idd wat suffig.
Inderdaad, met je allerliefste lach "Wil je met me trouwen?"
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
o wat leuk!! ik ben ook benieuwd hoe en waar?
ik zou als ik jou was gewoon heel lief naar hem lachen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat staat toch al op het kaartje?Antibes schreef:Supertalentje schreef:Ik zou hem alleen heel hoopvol aankijken, dat 'wat is hierop uw antwoord' klinkt idd wat suffig.
Inderdaad, met je allerliefste lach "Wil je met me trouwen?"
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Oh, tjah, ik zou het nog gewoon een keer herhalen denk ik.. "Dus? Wil je dat?" Beter dan een stilte omdat hij wacht of er nog iets komt of een suffig "wat is hierop je antwoord".. =P
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ga je hem vragen? Denk je niet dat hij dat jammer vindt? Dat hij jou eigenlijk wil vragen?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Uh...ja ik ga hem vragen. Daar gaat dit topic toch over? Ik vind niet dqt perse de man het moet vragen. En ik denk niet day hij het jammer vindt, want hij denkt namelijk dat ik niet wil trouwen.
Gast- Gast
Pien schreef:o wat leuk!! ik ben ook benieuwd hoe en waar?
Je hebt pm!
Gast- Gast
Spannend Jip! En wat leuk dat je hem gaat vragen. Bij wat voor soort gelegenheid is het?
Ik zou ook gewoon hoopvol naar hem lachen als hij de vraag gelezen heeft
Ik zou ook gewoon hoopvol naar hem lachen als hij de vraag gelezen heeft
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind eigenlijk dat de man het moet vragen. En volgens mij zullen de meeste mannen het met me eens zijn. Als ik mijn vriend zou vragen zou hij zich behoorlijk lullig voelen denk ik.
Bet Weter- Fluisteraar
Ik vind het juist leuk dat Jip hem wil vragen! Helemaal omdat hij dus blijkbaar denkt dat zij helemaal niet wil trouwen, dan zou ze dus lang kunnen wachten op een aanzoek
Suus- Lady Post-a-lot
Oh, dat had ik natuurlijk kunnen bedenkenJip83 schreef:Bij een sportevenement.
Suus- Lady Post-a-lot
Het ligt natuurlijk heel erg aan je persoonlijkheden, maar je kan je vriend ook gewoon op subtiele manier duidelijk maken dat je wel wilt trouwen. Bijvoorbeeld door als je op een trouwerij bent te zeggen: oh, dit zou ik zo ook willen en hem dan veelbetekenend aan te kijken.Suus schreef:Ik vind het juist leuk dat Jip hem wil vragen! Helemaal omdat hij dus blijkbaar denkt dat zij helemaal niet wil trouwen, dan zou ze dus lang kunnen wachten op een aanzoek
Bet Weter- Fluisteraar
@Bet Weter gelukkig ken ik mijn vriend daarbij ook beter dan jou. Dus ik doe het lekker op een manier die bij ons past.
Gast- Gast
Tja, ik snap dat nooit zo goed, maar jij zult je vriend idd beter kennen
Bet Weter- Fluisteraar
Ik vind dat je hierin best ouderwets denkt Betweter. En zijn tegenwoordig zat vrouwen die hun man vragen en die hebben daar echt niet allemaal problemen mee.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker belangrijk wie het vraagt. Dat de man degene moet zijn die het vraagt vind ik zo raar! Ik heb een paar jaar geleden ook mijn man ten huwelijk gevraagd. Wij lezen altijd de Veronica gids en je kon toen ter gelegenheid van Valentijnsdag een groet voor je geliefde laten plaatsen. Toen heb ik de grote vraag gesteld. Niemand in mijn omgeving heeft trouwens vreemd gereageerd op het feit dat ik het gevraagd heb en niet hij...
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Ok blijkbaar ben ik dan echt ouderwets. Ik heb even een nieuw topic geplaatst om Jip haar topic niet te verpesten met deze discussie. Het is natuurlijk vooral leuk dat je met je vriend wil trouwen!
Bet Weter- Fluisteraar
On-topic: Hartstikke leuk Jip, veel succes
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3