Werkloos
+4
Monte
mauwmauw
Kamperseboekenwurm
Bay
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Werkloos
Ik heb ook uiteindelijk 3 maanden gesolliciteerd voordat ik deze baan had. Wel vanuit mijn oude baan nog, dus misschien minder intensief dan je zou doen als je echt thuis zit, maar toch. Sollicitatieprocedures gaan zo langzaam soms, en er komen vaak meer dan 100 brieven op een vacature. Als je niet op tijd hoort dat je je baan gaat verliezen kijk ik er zeker niet van op dat mensen soms een tijdje thuis zitten.
Ook ik ken de verhalen van thuiszorg instellingen of uitzendbureau's die geen hoger opgeleiden willen aannemen omdat ze zo weer weg zijn als ze iets beters hebben gevonden. Dus vooralsnog is het gewoon best lastig, en moeten er maar net vacatures zijn die aansluiten op jouw opleiding en ervaring.
Ik zou vrijwilligerswerk zijn gaan doen als ik niks betaalds had kunnen vinden voor een tijdje, omdat ik me anders echt rot zou vervelen thuis.
Ook ik ken de verhalen van thuiszorg instellingen of uitzendbureau's die geen hoger opgeleiden willen aannemen omdat ze zo weer weg zijn als ze iets beters hebben gevonden. Dus vooralsnog is het gewoon best lastig, en moeten er maar net vacatures zijn die aansluiten op jouw opleiding en ervaring.
Ik zou vrijwilligerswerk zijn gaan doen als ik niks betaalds had kunnen vinden voor een tijdje, omdat ik me anders echt rot zou vervelen thuis.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Werkloos
Nou voor mij ziet het er iets zonniger uit
Het is niet veel, maar het is iets! postbezorger bij de r.eli post! begin maandag al..
Is dinsdag & vrijdag dat je post loopt.
Het is niet veel, maar het is iets! postbezorger bij de r.eli post! begin maandag al..
Is dinsdag & vrijdag dat je post loopt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: