Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind het altijd verschikkelijk spannend om een mail/brief te versturen.
Op de een of andere manier ben ik altijd bang om fouten te maken.
Ik lees een brief 300 keer, laat het daarna 10 keer controleren en vervolgens zit ik weken in spanning of het wel een goede brief was.
Op de een of andere manier ben ik altijd bang om fouten te maken.
Ik lees een brief 300 keer, laat het daarna 10 keer controleren en vervolgens zit ik weken in spanning of het wel een goede brief was.
Gast- Gast
Lejow, 'leuk' die kwaaltjes! Nu weet je tenminste zeker dat je ECHT zwanger bent!
Gast- Gast
Goeiemorgen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
GOedemorgen!!
wi lff snel mijn verhaal kwijt en hoop jullie mening te krijgen...
Sinds 2 maanden ben k weer vrijgezel, mijn vriend heeft na 5,5 jaar het uitgemaakt. Nu ben ik inmiddels zover om verder te gaan en weer te leven..
Nu heeft een vriend van mij S, mij in deze tijd ontzettend gesteund. 7 jaar geleden heb ik hem ontmoet op een festival hier in de stad,. daarna zag ik hem bijna niet meer, ook al woont hij in een drop verder op. Ons contact heeft zich al die jaren per sms en msn stand gehouden. Niet intensief, helemaal niet toen ik met mijn ex had. In al die jaren heb ik altijd gevoel voor deze jongen gehouden, maar niets mee gedaan aangezien ik heel happy was met mijn vriend en hij ook een vriendin had. het contact heeft zich in de laatste weken erg hersteld en mijn gevoel voor hem is weer aangewakkerd. Hij heeft laatst wel een sms gestuurd dat ik niet verliefd op hem moest worden, dat wilde hij niet.. (te laat!)
Nu is er sinds twee weken ook een andere jongen, via hyves zocht hij contact met mij.. (ja ben iemand van de hyves en msn contacten, ga niet graag t huis uit) Nu heel veel gepraat op msn en via sms. Voel allemaal heel vertrouwd, ook van zin kant uit, hij zegt dat ik nu al meer weet van hem en dat hij meer aan mij verteld dan aan zijn beste vrienden.. Nu heb ik hem gisteravond voor het eerst gezien... en het is een erg leuke jongen.
Nu is het moeilijke ook nog eens dat hij mij op de Hyves van S heeft gezien en vandaar uit mij uitgenodigd had..
S en G weten dit niet van elkaar, dat ze beide intensief contact hebben met mij.. of ik met hen..
A. moet ik dit zeggen?
B. Heb heel veel gevoel voor S, maar hij gaf dus bovenstaande aan én verwijderd mijn berichten op hyves.... kan ik hier uberhaupt iets mee? of denken jullie dat ik hem moet vergeten als liefde....
Beetje lang verhaal in een kort stukje willen zetten, hoop dat jullie het een beetje begrijpen...
wi lff snel mijn verhaal kwijt en hoop jullie mening te krijgen...
Sinds 2 maanden ben k weer vrijgezel, mijn vriend heeft na 5,5 jaar het uitgemaakt. Nu ben ik inmiddels zover om verder te gaan en weer te leven..
Nu heeft een vriend van mij S, mij in deze tijd ontzettend gesteund. 7 jaar geleden heb ik hem ontmoet op een festival hier in de stad,. daarna zag ik hem bijna niet meer, ook al woont hij in een drop verder op. Ons contact heeft zich al die jaren per sms en msn stand gehouden. Niet intensief, helemaal niet toen ik met mijn ex had. In al die jaren heb ik altijd gevoel voor deze jongen gehouden, maar niets mee gedaan aangezien ik heel happy was met mijn vriend en hij ook een vriendin had. het contact heeft zich in de laatste weken erg hersteld en mijn gevoel voor hem is weer aangewakkerd. Hij heeft laatst wel een sms gestuurd dat ik niet verliefd op hem moest worden, dat wilde hij niet.. (te laat!)
Nu is er sinds twee weken ook een andere jongen, via hyves zocht hij contact met mij.. (ja ben iemand van de hyves en msn contacten, ga niet graag t huis uit) Nu heel veel gepraat op msn en via sms. Voel allemaal heel vertrouwd, ook van zin kant uit, hij zegt dat ik nu al meer weet van hem en dat hij meer aan mij verteld dan aan zijn beste vrienden.. Nu heb ik hem gisteravond voor het eerst gezien... en het is een erg leuke jongen.
Nu is het moeilijke ook nog eens dat hij mij op de Hyves van S heeft gezien en vandaar uit mij uitgenodigd had..
S en G weten dit niet van elkaar, dat ze beide intensief contact hebben met mij.. of ik met hen..
A. moet ik dit zeggen?
B. Heb heel veel gevoel voor S, maar hij gaf dus bovenstaande aan én verwijderd mijn berichten op hyves.... kan ik hier uberhaupt iets mee? of denken jullie dat ik hem moet vergeten als liefde....
Beetje lang verhaal in een kort stukje willen zetten, hoop dat jullie het een beetje begrijpen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik het goed begrijp, vindt je 2 jongens leuk die ook nog eens vrienden van elkaar zijn?
Gast- Gast
Hmmmm, i love chocolade cruesli....ik mag het alleen niet meer van mezelf eten!Maple schreef:Oh, how I love chocolade-banaan-cruesli
Gast- Gast
zo iets...
de tweede jongen ken ik nog niet goed, maar is gewoon fijn om mee te praten én ziet er nog eens leuk uit hahaha
de tweede jongen ken ik nog niet goed, maar is gewoon fijn om mee te praten én ziet er nog eens leuk uit hahaha
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Maar je schrijft dat S een vriendin heeft, is die nog in de picture, of is die relatie ook voorbij?
Gast- Gast
Uhm, lastig. Al denk ik wel dat als jij je mond dichthoud, dat het toch wel uit gaat komen.
Gast- Gast
Gooooooodmorning!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo allemaal!
Ben 'tante' geworden. Nou ja niet echt... broer van mijn vriend is weer vader geworden. Zoontje is vanmorgen geboren genaamd Sam :-) Ik had vorige week eens een paar namen gegokt en had ook Sam genoemd haha
Ben 'tante' geworden. Nou ja niet echt... broer van mijn vriend is weer vader geworden. Zoontje is vanmorgen geboren genaamd Sam :-) Ik had vorige week eens een paar namen gegokt en had ook Sam genoemd haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Hoi CC!
Hey! Hoe is het nu met je?
Chocolate Cookie- Ratel
Gefeliciteerd EB!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben vooral heel erg moe vandaag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk, Expresso!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hey CC! Jou heb ik hier al lang niet meer gezien!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dank jullie wel, heb mijn vriend en zijn Pa, Ma en broertje ook maar ff gesmst met een felicitatie, wel zo attent.
Morgen mogen moeders en kind naar huis. Benieuwd wat ze van het tshirtje vinden.
Pff ben moehoe. Kon vanmorgen niet in slaap komen (nadat mijn vriend naar zijn werk ging) toen ik eindelijk sliep ging de wekker grr. Hij had zich verslapen, ik werd wakker en zag dat het 6.22 was en heb hem wakker gemaakt. Zo die was pist off... Hij had blijkbaar helemaal geen wekker gezet!
Morgen mogen moeders en kind naar huis. Benieuwd wat ze van het tshirtje vinden.
Pff ben moehoe. Kon vanmorgen niet in slaap komen (nadat mijn vriend naar zijn werk ging) toen ik eindelijk sliep ging de wekker grr. Hij had zich verslapen, ik werd wakker en zag dat het 6.22 was en heb hem wakker gemaakt. Zo die was pist off... Hij had blijkbaar helemaal geen wekker gezet!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, die vind ik dan weer niet zo bijzonder, haha.Storm schreef:Hmmmm, i love chocolade cruesli....ik mag het alleen niet meer van mezelf eten!Maple schreef:Oh, how I love chocolade-banaan-cruesli
Gefeliciteerd ExB!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Pff ben moehoe. Kon vanmorgen niet in slaap komen (nadat mijn vriend naar zijn werk ging) toen ik eindelijk sliep ging de wekker grr. Hij had zich verslapen, ik werd wakker en zag dat het 6.22 was en heb hem wakker gemaakt. Zo die was pist off... Hij had blijkbaar helemaal geen wekker gezet!
Heuh?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: