Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
chococupcake schreef:Maura... mag ik vragen hoe je er werkelijk uitziet qua lengte en gewicht? Heb het idee, dat je niet een heel reeël zelfbeeld hebt...
Sjaantje: vond ik ook!
Momenteel ben ik nog steeds 1.61 cm en ik denk dat ik richting de 75 kg ga. Laatst was ik met Maple en Jordana in de H&M en ze reikten me een colbert maat 42 aan en deze zat zelfs nog te strak.
Ik ben echt een dikkertje. Vooral omdat ik een kleintje ben. :face:
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Maura, lieve schat... doe er dan wat aan! Want je loopt er al een tijdje over te mopperen, zowel voor je zelf als voor hem. Dit zou juist een heel mooie stimulans zijn om door te zetten!
Ben ik mee bezig. Maar ik val geen 10 kg af in vijf dagen, zoals ik altijd hoop.
Ik beloof je dat ik in oktober gewoon weer mijn oude kleren aankan.
Gast- Gast
Maura is dan misschien niet de slankste, maar ze is wel een leukerd om te zien! En ik kan het weten want ik ben pas nog bij haar geweest
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan wel zeggen dat je niet dik bent, maar ik denk niet dat het zin heeft. Ik denk dat je zelf wel weet hoe het zit, maar dat je niet goed weet hoe je het kan veranderen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Jeetje meis... Ook ik val dan in de categorie dikkertjes... Wat maakt het uit... Geniet van je leven! Ik heb jarenlang 103 kilo gewogen, nu sinds 5 jaar 30 kilo eraf, maar ben afgelopen jaar weer 7 kilo aangekomen door een slijmbeursontsteking in mijn heup... Ik ben wat dikker, maar voel me goed... Je bent wie je bent! Go with the flow... Die jongen is waarschijnlijk hartstikke leuk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, dat zou makkelijk zijn!Maura schreef:Ben ik mee bezig. Maar ik val geen 10 kg af in vijf dagen, zoals ik altijd hoop.
Daar hou ik je aan!Maura schreef:Ik beloof je dat ik in oktober gewoon weer mijn oude kleren aankan.
Sjaantje schreef:Maura is dan misschien niet de slankste, maar ze is wel een leukerd om te zien! En ik kan het weten want ik ben pas nog bij haar geweest
Gast- Gast
Of vind je dat ik ook alleen een dunne vriendin verdien?
Sjaantje wat ben je toch ontzettend lief!
CCC- Ratel
En dunner betekent niet altijd gelukkiger.
girli- Ratel
Kent iemand deze nog? Ik zong deze altijd met mijn ex.
Heel vreemd, hoe K een relatie ook is, zoiets goed, dat je voor elkaar zong, en waar je samen om danste, blijft bestaan.
Vergeten we vooral dat hij me binnen no time had gevonden in mjn nieuwe woning en kutwijf onder mijn ruitenwisser had gehangen (wat mijn vader vond ). Echt, mijn leven is een soap.
Heel vreemd, hoe K een relatie ook is, zoiets goed, dat je voor elkaar zong, en waar je samen om danste, blijft bestaan.
Vergeten we vooral dat hij me binnen no time had gevonden in mjn nieuwe woning en kutwijf onder mijn ruitenwisser had gehangen (wat mijn vader vond ). Echt, mijn leven is een soap.
Gast- Gast
Girli: zo eens met jou!
CCC- Ratel
Weet ikchococupcake schreef:Sjaantje wat ben je toch ontzettend lief!
Haha hoe kom je er zo bij??
Fouradi! Jaaaa die ken ik nog wel! Zucht... goede oude tijd... Woonde ik samen met allemaal vriendin in 1 huis... Dat was echt een leuke tijd...
CCC- Ratel
Sjaantje: naar aanleiding van je opmerking naar Maura toe, vind ik echt leuk hoe je dta zegt! EN lief tegelijk...
CCC- Ratel
Sjaantje schreef:Of vind je dat ik ook alleen een dunne vriendin verdien?
Nee, want ik ben een dikke leukerd.
Girli, ik heb onlangs geleerd dat het niet uitmaakt hoe ik eruit zie, dat mijn innerlijk het belangrijkste is. Maar het is voor mezelf, voor hem (ook voor mezelf, want hij geeft er echt niets om), dat ik denk dat ik met mooiere vormen iets beter uit de was kom.
Gast- Gast
Ik vraag me ook af. Wanneer je die 10 kilo afvalt, maakt dat dan gelukkiger? Ben je dan wel perfect voor hem? Je kunt ook afvallen in een relatie
girli- Ratel
girli schreef:Ik vraag me ook af. Wanneer je die 10 kilo afvalt, maakt dat dan gelukkiger? Ben je dan wel perfect voor hem? Je kunt ook afvallen in een relatie
Dat weet ik. Het is gewoon een dom gevoel. Hij vraagt ook continu, is het al goed genoeg? Maar nee, misschien ben ik nooit goed genoeg. Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik nu alle aandacht naar me toetrek en dat vind ik ook weer niet zo fijn.
Gast- Gast
Ben je wel helemaal over je ex heen Maura?
CCC- Ratel
Nou ja, het is gewoon zo!chococupcake schreef:Sjaantje: naar aanleiding van je opmerking naar Maura toe, vind ik echt leuk hoe je dat zegt! En lief tegelijk...
En ik weet hoe rot het is om je onzeker te voelen over je lijf, want ik heb een soortgelijk probleem alleen ben ik niet in de positie om er iets aan te doen en dat frustreert ook! Ok, mijn paar extra kilootjes daar kan ik wel wat aan doen, maar ik baal van mijn lijf omdat het zo vergroeid is wegens reuma. En dáár is helemaal niks aan te veranderen. Dus ik herken het wel maar denk dan ook: 'goh, als je er zo van baalt, doe er dan wat aan en zorg dat je gelukkig word!'
Hoe combineer je dat voor jezelf met het willen afvallen dat je beter uit de was wilt komen. Hij vindt je leuk zoals je bent.Maura schreef:Girli, ik heb onlangs geleerd dat het niet uitmaakt hoe ik eruit zie, dat mijn innerlijk het belangrijkste is. Maar het is voor mezelf, voor hem (ook voor mezelf, want hij geeft er echt niets om), dat ik denk dat ik met mooiere vormen iets beter uit de was kom.
Ik begrijp niet wat er voor jou verandert als je 10 kilo lichter bent.
girli- Ratel
Fouradi ex... Zo noem ik hem maar even... :p
Enne... als ik teveel vraag, zeg... hoor ik het wel... Miss. bemoei ik me met zaken waarmee ik me niet mag bemoeien..
Enne... als ik teveel vraag, zeg... hoor ik het wel... Miss. bemoei ik me met zaken waarmee ik me niet mag bemoeien..
CCC- Ratel
girli schreef:Hoe combineer je dat voor jezelf met het willen afvallen dat je beter uit de was wilt komen. Hij vindt je leuk zoals je bent.Maura schreef:Girli, ik heb onlangs geleerd dat het niet uitmaakt hoe ik eruit zie, dat mijn innerlijk het belangrijkste is. Maar het is voor mezelf, voor hem (ook voor mezelf, want hij geeft er echt niets om), dat ik denk dat ik met mooiere vormen iets beter uit de was kom.
Ik begrijp niet wat er voor jou verandert als je 10 kilo lichter bent.
Voor mezelf veranderd er een hele hoop. Het leven wordt voor mij heel erg veel makkelijker. Het betekent gewoon dat ik er beter uitzie. Dat ik makkelijker leuke kleding kan aantrekken. Gewoon leuker ben. Weet niet, heeft weinig met mijn persoonlijkheid te maken, wat ik ben wie ik ben en blijf 'even leuk' wanneer ik ben afgevallen. Het is voor mij gewoon een gevoel. Ik ben een jaar niet uitgeweest, omdat ik vond dat ik er te dik voor was. Ja, een gevoel.
Gast- Gast
*geeft maura met alle liefde een giga-schop onder haar kont*
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: