Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Truste Jolee!
Hey Reev!
Maura, je maakt het jezelf weer eens onnodig moeilijk...
Maak het me eens makkelijk?!
Gast- Gast
Stop met zoeken naar het moment dat je het 100% zeker weet dat het (voor lange tijd) iets gaat worden.
Laatst aangepast door girli op zo 7 aug 2011 - 12:26; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : major typfout)
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
+1girli schreef:Stop met zoeken naar het moment dat je het 100% zeker weet dat het (voor lange tijd) iets gaat worden.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:+1girli schreef:Stop met zoeken naar het moment dat je het 100% zeker weet dat het (voor lange tijd) iets gaat worden.
Dat gevoel heb ik bij hem echt.
Ik houd hem echter op afstand, omdat ik vind dat hij een dun iemand verdiend. Omdat hij een dikkertje is en ik niet wil dat we als Amerikaans stel de straat opgaan. En ik houd van hem als een dikkertje. Vind dat vetje zo lekker. Maar dan moet ik dun zijn. Anders gaat het hem niet worden. Ik weet dat het hem niet meer interesseert. Hij wil mij om mij. Vraagt wekelijks naar mij dieet en of ik er klaar voor ben. Maar ja...
Gast- Gast
Als hij jou wilt om wie je bent en jij het leuk vindt dat hij wat dikker is, waar heb je het dan over? Je kunt toch niet je eigen leven 'on hold' zetten, om wat anderen van jullie denken als jullie over straat lopen?
girli- Ratel
Maura, hou in vredesnaam eens op met voor een ander te denken!
Als hij jou goed vindt zoals je bent, dan is het niet aan jou om te bepalen dat hij een dun persoon verdient.
maar dit heb ik je al vaker gezegd
Als hij jou goed vindt zoals je bent, dan is het niet aan jou om te bepalen dat hij een dun persoon verdient.
Ok, verkeerd begrepen.
Je vindt dat hij een dun persoon verdiend. Ok, dat kan. Ik vraag me af: verdient hij als eerste niet vooral iemand die van hem houdt? Dat is toch belangrijker dan gewicht (van wie dan ook)?
Je vindt dat hij een dun persoon verdiend. Ok, dat kan. Ik vraag me af: verdient hij als eerste niet vooral iemand die van hem houdt? Dat is toch belangrijker dan gewicht (van wie dan ook)?
girli- Ratel
girli schreef:Als hij jou wilt om wie je bent en jij het leuk vindt dat hij wat dikker is, waar heb je het dan over? Je kunt toch niet je eigen leven 'on hold' zetten, om wat anderen van jullie denken als jullie over straat lopen?
Dat doe ik dus al een aantal maanden. Mijn leven staat on hold, omdat ik het niet durf te wagen met mijn dikkertje.
Gast- Gast
Breek even in... Kan niet slapen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Maura... Wat maakt het nou uit of je dik of dun bent?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Breek even in... Kan niet slapen...
Mijn vader zegt altijd:"Gewoon ogen dicht en dan komt het vanzelf". Ik wed dat hij daarin zelf ook niet geloofd.
Gast- Gast
Hey CCC! Hoe komt het dat je niet kunt slapen?
chococupcake schreef:Maura... Wat maakt het nou uit of je dik of dun bent?
Is nog een staartje van mijn eetstoornis. En mijn eigen beeld.
Gast- Gast
Hahah Maura... Zoiets zei mijn vader vroeger ook altijd tegen me!
Ja weet niet, geen zin eigenlijk nog... Lag net wel in bed, maar toen dacht ik... Nee ga nog even chillen... Op het forum zeg maar
Ja weet niet, geen zin eigenlijk nog... Lag net wel in bed, maar toen dacht ik... Nee ga nog even chillen... Op het forum zeg maar
CCC- Ratel
Waar ben je bang voor?Maura schreef:girli schreef:Als hij jou wilt om wie je bent en jij het leuk vindt dat hij wat dikker is, waar heb je het dan over? Je kunt toch niet je eigen leven 'on hold' zetten, om wat anderen van jullie denken als jullie over straat lopen?
Dat doe ik dus al een aantal maanden. Mijn leven staat on hold, omdat ik het niet durf te wagen met mijn dikkertje.
girli- Ratel
Ik kan me voorstellen dat als iemand niet goed in haar vel zit (niet specifiek op Maura doelend hoor) dat je jezelf dan niet in een relatie ziet omdat je je onzeker voelt. Herken ik zelf namelijk ook wel.chococupcake schreef:Maura... Wat maakt het nou uit of je dik of dun bent?
Máárrrr... ik vind dat Maura het dan bij zichzelf moet houden: 'IK voel me onzeker dus IK wil geen relatie' en dat is iets héél anders dan 'ik vind dat HIJ een dun iemand verdient' want dat is denken voor een ander en dat is echt not-done!
Hmmm... Dat is vervelend Maura... Was niet naar bedoeld trouwens hoor...
CCC- Ratel
Goeie reden!chococupcake schreef:Ja weet niet, geen zin eigenlijk nog... Lag net wel in bed, maar toen dacht ik... Nee ga nog even chillen... Op het forum zeg maar
girli schreef:Waar ben je bang voor?Maura schreef:girli schreef:Als hij jou wilt om wie je bent en jij het leuk vindt dat hij wat dikker is, waar heb je het dan over? Je kunt toch niet je eigen leven 'on hold' zetten, om wat anderen van jullie denken als jullie over straat lopen?
Ik ben gewoon echt, door mijn dikheid, lelijk geworden. En hij verdient echt een mooie vriendin. Hij verdient mij optimaal. En optimaal mooi ben ik pas als ik dun ben. En nee, dan ben ik geen beauty, maar hij kent me als "dun" en vindt me echt mooi op dat gewicht. En ik weet niet wat hij nu van me vindt qua uiterlijk, maar ik weet wel dat hij me ontzettend tof vindt en het erg zou vinden om me te verliezen als vriendin.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Hmmm... Dat is vervelend Maura... Was niet naar bedoeld trouwens hoor...
Ow, zo las ik het ook absoluut niet. Lees het als opbouwende kritiek. En dat kan ik altijd hebben.
Gast- Gast
Maura... mag ik vragen hoe je er werkelijk uitziet qua lengte en gewicht? Heb het idee, dat je niet een heel reeël zelfbeeld hebt...
Sjaantje: vond ik ook!
Sjaantje: vond ik ook!
CCC- Ratel
Maura, lieve schat... doe er dan wat aan! Want je loopt er al een tijdje over te mopperen, zowel voor je zelf als voor hem. Dit zou juist een heel mooie stimulans zijn om door te zetten!
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: