Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
*zucht* Mannen... *zucht*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou.......... dát wil ik nou ook weer niet bewerenMaura schreef:Beter zonder dan met!Sjaantje schreef:*zucht* Mannen... *zucht*
Sjaantje schreef:Nou.......... dát wil ik nou ook weer niet bewerenMaura schreef:Beter zonder dan met!Sjaantje schreef:*zucht* Mannen... *zucht*
Ik wel. Dan kan ik beter slapen.
Men, ik wil E. zo ongelofelijk graag dat ik er bijna weak van word.
Gast- Gast
Maura, check mijn reactie in het body pillow-topic
Oh nee, ik kan de foto natuurlijk ook even hier plaatsen:
Iets voor ons?
Iets voor ons?
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 7 aug 2011 - 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
Tot ergens in september, weet niet precies. Probeer ook mn schoolmail beetje in de gaten te houden wanneer er roosters e.d. komen.Sjaantje schreef:Haha Girli, hoe lang heb je nog om weer naar het goede ritme te veranderen? Hoe lang duurt je vakantie nog?
Ik bedoelde ook niet zometeen, ik bedoelde straks als in 'morgen'ochtend
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Sjaantje schreef:Maura, check mijn reactie in het body pillow-topic
Iets voor ons?
Leuk om te weten dat je ook graag even op Fok komt. Ik vind zo'n pillow wel wat. Want zodra er iets in mijn bed ligt, dan kill ik degene.
Gast- Gast
Haha ik kom niet eens op fok, heb die foto gewoon van google afgeplukt. Geen idee waarom ie ineens weg is want net stond er nog wel wat. Hmm... zal eens een andere link erneerzetten dan...
Ik kom ook even hallo zeggen Nog wakker en totaal geen ritme meer. Lig al bijna 4 weken elke dag tot zeker een uurtje of 12 's middags in mijn bed...Moet echt ritme erin krijgen, woensdag moet ik rond 07.30 de deur uit want anders ga ik mijn vlucht missen. Hoe ga ik dat doen
Gast- Gast
Sjaan, weet je nog die jongen die in het ziekenhuis lag? Waar je hals overkop voor uit Brabo bent gekomen?
Ik zong altijd, toen ik hem kende, dit nummer mee....
Ik wist zo zeker dat ik nooit met hem wat zou kunnen beginnnen. Zo vreemd, zo rustig als ik me voel bij E. Ik durf het niet uit te spreken, maar volgens mij hebben E. en ik een beetje van een toekomst samen.
Ik zong altijd, toen ik hem kende, dit nummer mee....
Ik wist zo zeker dat ik nooit met hem wat zou kunnen beginnnen. Zo vreemd, zo rustig als ik me voel bij E. Ik durf het niet uit te spreken, maar volgens mij hebben E. en ik een beetje van een toekomst samen.
Gast- Gast
Wil je je quote even editen? Zo slaat het nergens op natuurlijk
Ik hoop dat jullie er over een paar minuutjes nog zijn, ik ga even mijn medicijnen innemen en wat te drinken halen. Vind het wel gezellig als er dan hier nog wat te kletsen is
Ik hoop dat jullie er over een paar minuutjes nog zijn, ik ga even mijn medicijnen innemen en wat te drinken halen. Vind het wel gezellig als er dan hier nog wat te kletsen is
Gewoon de nacht van dinsdag op woensdag overslaan 's Nachts je koffer in pakken dus!Jolee schreef:Ik kom ook even hallo zeggen Nog wakker en totaal geen ritme meer. Lig al bijna 4 weken elke dag tot zeker een uurtje of 12 's middags in mijn bed...Moet echt ritme erin krijgen, woensdag moet ik rond 07.30 de deur uit want anders ga ik mijn vlucht missen. Hoe ga ik dat doen
Haha ja ook een idee maar dan heb ik de angst dat ik toch per ongeluk in slaap val.
Gast- Gast
Mooi liedje!!!
@ degene zonder ritme.... niet slapen?
@ degene zonder ritme.... niet slapen?
girli- Ratel
Maura, natuurlijk herinner ik me die knul nog! Dat was het begin van het Sjaan&Maura-tijdperk
Of jij en E. een toekomst hebben, weet ik niet maar ik denk dat als je er zó van overtuigd bent, je tóch een poging zal moeten wagen. Want zo komt het er nevernooit van he
Of jij en E. een toekomst hebben, weet ik niet maar ik denk dat als je er zó van overtuigd bent, je tóch een poging zal moeten wagen. Want zo komt het er nevernooit van he
Ik zit alle oude nummers van replay en Gordon even na te luisteren. De enige die ik niet kan aanhoren is Niemand van Replay.
Verhaaltje erbij. Ik zag een jongen op het werk, acht jaar terug. Iedereen kwijlde op hem. En ik vond hem gewoon interessant. Ik kreeg de "kans" hem te leren kennen, maar wat ik niet wist was dat er een weddenschap op ons contact ruste. Hij is eens langsgekomen, heeft Cruel Intentions aangezet en zei:"Als je na deze film nog niet weet wie ik ben, dan weet ik het ook niet meer". Ik weet het nog niet. Maar ik was zo gek op hem. Mijn eerste verliefdheid, terwijl ik samenwoonde.
Verhaaltje erbij. Ik zag een jongen op het werk, acht jaar terug. Iedereen kwijlde op hem. En ik vond hem gewoon interessant. Ik kreeg de "kans" hem te leren kennen, maar wat ik niet wist was dat er een weddenschap op ons contact ruste. Hij is eens langsgekomen, heeft Cruel Intentions aangezet en zei:"Als je na deze film nog niet weet wie ik ben, dan weet ik het ook niet meer". Ik weet het nog niet. Maar ik was zo gek op hem. Mijn eerste verliefdheid, terwijl ik samenwoonde.
Gast- Gast
Nou het was van korte duur, maar ik ga toch een poging tot slapen doen. Voel de moeheid toch best wel! Slaap lekker!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Maura, natuurlijk herinner ik me die knul nog! Dat was het begin van het Sjaan&Maura-tijdperk
Hahahaha, nee, zo komt er nooit iets van. Het is net als wat Coco (Loves Ice) verteld op E! Entertainment. Ik wil gewoon DE vrouw voor hem zijn. En ik weet niet of ik dat ooit kan zijn.
Gast- Gast
Slaap lekker Jolee!
Never nooit meer...... *Re-Play*
girli- Ratel
Kom je of ga je?Reva schreef:Aloha.
girli- Ratel
Truste Jolee!
Hey Reev!
Maura, je maakt het jezelf weer eens onnodig moeilijk...
Hey Reev!
Maura, je maakt het jezelf weer eens onnodig moeilijk...
girli schreef:Slaap lekker Jolee!
Ook zo'n mooi nummer!
Gast- Gast
+ 1!Sjaantje schreef:Maura, je maakt het jezelf weer eens onnodig moeilijk...
girli- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: