Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ja ik wel...snap niet hoe dat kan, heb toen met Snoes veeeel meer gedronken en was niet eens zat. Nu voelde ik 'm na 1 mojito al hangen. Maar wel een leuke avond gehad, dat scheelt!
Gast- Gast
Goedemorgen lady's
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga me wassen en aankleden. Ik word zo opgehaald om mijn auto te gaan ophalen die staat nog bij het feestje hahahahaa
Vanmiddag met mijn zoon even naar de mini kermis in het dorp. En straks lekker tutten met hem.
Vanmiddag met mijn zoon even naar de mini kermis in het dorp. En straks lekker tutten met hem.
Gast- Gast
Storm Jij neemt gewoon de tijd voor jezelf die jij ook nodig hebt en dat is helemaal niet erg.
Stuit: gezellig met je zoontje dus straks
Stuit: gezellig met je zoontje dus straks
Gast- Gast
Goeeeeeeeeeeeeeeedemorgen.
Ik weet ook niet waarom ik aan Gaston moet denken als ik net wakker ben
Ik weet ook niet waarom ik aan Gaston moet denken als ik net wakker ben
Gast- Gast
Storm zoals jij je gisteren voelde zo voel ik me ook !
Ik zie hem al alleen om het weekend en breng ik hem ook nog een avond weg omdat ik een feestje heb.
Dit was de 2e keer. Ik voelde me schuldig/
Maar goed normaal ga ik nooit weg het weekend als ik S heb.
Ik ga hem zo weer halen.
Ik zie hem al alleen om het weekend en breng ik hem ook nog een avond weg omdat ik een feestje heb.
Dit was de 2e keer. Ik voelde me schuldig/
Maar goed normaal ga ik nooit weg het weekend als ik S heb.
Ik ga hem zo weer halen.
Laatst aangepast door Stuiterbal op za 6 aug 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik krijg gelukkig die vragen niet, of ze moeten het achter m'n rug om doen.
Laatst aangepast door Storm op za 6 aug 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stuit: ook jij mag genieten van feestjes. De rest van de tijd ben je gewoon bij hem. En logisch dat je je zo voelt ook maar je mag ook zelf iets leuks doen
Gast- Gast
Ik weet van mezelf dat ik nooit weg ga als ik S heb. Dit was de 2e keer. Ik dacht de 1e keer maar is de 2e keer.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik weet van mezelf dat ik nooit weg ga als ik S heb. Dit was de 2e keer. Ik dacht de 1e keer maar is de 2e keer.
Oh nou kijk 2 keer maar. Dus helemaal niet erg
Gast- Gast
Goedemorgen! Moet nog even wakker worden...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, da's wel ketsend idd...
Ik heb net m'n zomerdekbed gewassen en wilde 'm op gaan hangen, blijkt m'n wasmachine gewoon niet gecentrifugeerd te hebben. Er zat nog wat ander beddengoed bij, ook kleddernat... Dus dat ben ik nu maar opnieuw aan het wassen en straks gooi ik het dekbed er nog maar een keer in voor een rondje centrifugeren. Ding hangt nu druipend op het balkon en is waarschijnlijk never nooit voor vanavond droog. Fijn... héél fijn
Ik heb net m'n zomerdekbed gewassen en wilde 'm op gaan hangen, blijkt m'n wasmachine gewoon niet gecentrifugeerd te hebben. Er zat nog wat ander beddengoed bij, ook kleddernat... Dus dat ben ik nu maar opnieuw aan het wassen en straks gooi ik het dekbed er nog maar een keer in voor een rondje centrifugeren. Ding hangt nu druipend op het balkon en is waarschijnlijk never nooit voor vanavond droog. Fijn... héél fijn
Gast- Gast
Nou lekker dan Storm.
Altijd leuk om erachter te komen dat vrienden over je kletsen.
Helaas gebeurt dit altijd ! Ook wanneer je het niet weet.
Altijd leuk om erachter te komen dat vrienden over je kletsen.
Helaas gebeurt dit altijd ! Ook wanneer je het niet weet.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: