Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik geloof dat je zeer zeker gelijk hebt.
En nee, heb niemand iets verteld over die periode. Ik ben geen prater. Ik had gehoopt dat ze langs was gekomen om me te knuffelen, maar toen ze zei dat ze dat niet durfde, snapte ik dat ook gelijk. Ik ben niet gemakkelijk en niet makkelijk te peilen. Dat snap ik. Kan ik inkomen.
We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik wil zeer zeker wel contact, maar ik moet wel in mijn achterhoofd houden dat het contact nooit optimaal zal worden en dat ondanks dat ze heel aardig en hartelijk kan zijn, ze het vermogen heeft me tot op het bot te kwetsen. Als ik dat te boven ben, wellicht dat we dan een bepaalde ommegang met elkaar kunnen hebben. De toekomst zal het leren.
Zo, nu weer iets leuk. Wie heeft er nog iets leuk?
Thanks, Girli. Dat je hebt willen lezen en hebt willen reageren!
En nee, heb niemand iets verteld over die periode. Ik ben geen prater. Ik had gehoopt dat ze langs was gekomen om me te knuffelen, maar toen ze zei dat ze dat niet durfde, snapte ik dat ook gelijk. Ik ben niet gemakkelijk en niet makkelijk te peilen. Dat snap ik. Kan ik inkomen.
We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik wil zeer zeker wel contact, maar ik moet wel in mijn achterhoofd houden dat het contact nooit optimaal zal worden en dat ondanks dat ze heel aardig en hartelijk kan zijn, ze het vermogen heeft me tot op het bot te kwetsen. Als ik dat te boven ben, wellicht dat we dan een bepaalde ommegang met elkaar kunnen hebben. De toekomst zal het leren.
Zo, nu weer iets leuk. Wie heeft er nog iets leuk?
Thanks, Girli. Dat je hebt willen lezen en hebt willen reageren!
Gast- Gast
Geen probleem! Ik sta zelf ook nooit vooraan als het om problemen gaat en het lijkt me nog erger als dan niemand reageert. Bovendien had ik gewoon het gevoel dat ik nu op een nuttige manier kon reageren.Maura schreef:Thanks, Girli. Dat je hebt willen lezen en hebt willen reageren!
Iets leuks..............
Ik heb vakantie Al een aantal weken en ik verveel me dood haha. Ik probeer lekker te doen waar ik zin in heb, maar besteed toch te veel tijd achter de computer.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Haha, je posts waren zeer zeker nuttig. Ik ben blij dat je hebt gereageerd!
En zolang vakantie hebben. Ik ben jaloers. Al kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment de computer harder moet werken dan voorheen. Heeft mijn laptop over twee weken ook last van.
En zolang vakantie hebben. Ik ben jaloers. Al kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment de computer harder moet werken dan voorheen. Heeft mijn laptop over twee weken ook last van.
Gast- Gast
Ik ga nog naar school, dus heb 7 weken ofzo. Ik heb ze niet geteld. Ik heb nog wel wat klusjes liggen, mja, daar heb ik uiteraard geen zin in
Ik heb al wel zin in het nieuwe schooljaar, hoe triest haha. Eerst kun je niet wachten op vakantie en nu weet ik niet hoe snel ik weer kan beginnen. Wel zie ik er tegenop om een stage te gaan zoeken. Dat lijkt me erg lastig.
Ik heb al wel zin in het nieuwe schooljaar, hoe triest haha. Eerst kun je niet wachten op vakantie en nu weet ik niet hoe snel ik weer kan beginnen. Wel zie ik er tegenop om een stage te gaan zoeken. Dat lijkt me erg lastig.
girli- Ratel
Wat studeer je?
Ik heb altijd zin in vrij. Een middag, een dag. Maakt eigenlijk niet uit. Maar zodra ik vakantie heb, weet ik niet meer of ik van voor of achter leef en ga liever weer aan het werk. Had ik vroeger ook altijd met schoolvakanties.
Ik heb altijd zin in vrij. Een middag, een dag. Maakt eigenlijk niet uit. Maar zodra ik vakantie heb, weet ik niet meer of ik van voor of achter leef en ga liever weer aan het werk. Had ik vroeger ook altijd met schoolvakanties.
Gast- Gast
Goeiesnachts!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Goeiesnachts!
Wat ben je laat. Volgens mij is er niemand meer, op mij na.
Gast- Gast
Nou, met jou vind ik het ook gezellig hoor!
Ik kom net thuis, maar voor de pc aan mocht, moest ik van mezelf eerst even het beddengoed uit de droger halen en het bed opmaken
Hoe is het met je? Las op de vorige pagina weer iets over je moeder-leed?
Ik kom net thuis, maar voor de pc aan mocht, moest ik van mezelf eerst even het beddengoed uit de droger halen en het bed opmaken
Hoe is het met je? Las op de vorige pagina weer iets over je moeder-leed?
Psychologie.
Dat heb ik dus ook, weet niets meer te doen haha!
girli- Ratel
Jij ook altijd met je MOETEN.
En ja, moeders is over vijf dagen jarig. En ik wist niet wat ik moest doen. Girli heeft me geholpen met mijn gedachten, dus het is weer kristal helder.
En E. zei tegen mij, toen ik hem vroeg of hij foto's wilde zien van mijn badkamer, of ik niet met de foto's langs wilde komen...
En hoe is het met jou?
En ja, moeders is over vijf dagen jarig. En ik wist niet wat ik moest doen. Girli heeft me geholpen met mijn gedachten, dus het is weer kristal helder.
En E. zei tegen mij, toen ik hem vroeg of hij foto's wilde zien van mijn badkamer, of ik niet met de foto's langs wilde komen...
En hoe is het met jou?
Gast- Gast
girli schreef:Psychologie.
Geen wonder dat je weet wat ik moet doen. Als je ooit je eigen praktijk opent, ben ik je eerste klant.
Gast- Gast
Anders vraag je of ie het origineel wil bekijken ipv de foto's?
girli- Ratel
Met mij is het goed, leuke avond gehad met vriendinnen
Fijn dat Girli je heeft kunnen helpen met je dilemma, en fijn dat je alles op een rijtje hebt. Tis niet makkelijk om met zulke dilemma's te zitten
Welke E. bedoel je precies? Die ene die aan het sms'en was toen ik bij je was? Lijkt me de meest logische nl
Hoe is het met de rest die nog aanwezig is?
Fijn dat Girli je heeft kunnen helpen met je dilemma, en fijn dat je alles op een rijtje hebt. Tis niet makkelijk om met zulke dilemma's te zitten
Welke E. bedoel je precies? Die ene die aan het sms'en was toen ik bij je was? Lijkt me de meest logische nl
Hoe is het met de rest die nog aanwezig is?
girli schreef:Anders vraag je of ie het origineel wil bekijken ipv de foto's?
Ik ben er dus ook nog, hier gaat het wel goed! Heb vakantie, dus ritme heb ik toch al niet.
girli- Ratel
Nee, dat ritme ontbreekt bij mij ook een beetje de laatste tijd. Gelukkig ben ik morgen vrij Maar ik probeer mezelf toch steeds streng toe te spreken om bijtijds naar bed te gaan. Helaas luister ik niet altijd even goed naar mezelf
Mijn post weg...
Maar inderdaad de E. van toen je bij mij was. De andere E. zit in Limburg ofzo. Ik heb weer eens weinig contact met hem, maar zie daar alleen maar voordelen in.
En ik had hem gevraagd de orginelen te bekijken als hij morgen niet moest werken. En dat moet ik morgen ook, maar pas om 11.30u. Ga ik lekker salade eten van een pizzatent waar mijn collega altijd hetzelfde besteld.
Maar inderdaad de E. van toen je bij mij was. De andere E. zit in Limburg ofzo. Ik heb weer eens weinig contact met hem, maar zie daar alleen maar voordelen in.
En ik had hem gevraagd de orginelen te bekijken als hij morgen niet moest werken. En dat moet ik morgen ook, maar pas om 11.30u. Ga ik lekker salade eten van een pizzatent waar mijn collega altijd hetzelfde besteld.
Gast- Gast
Klinkt goed Maura, en ben benieuwd of E je badkamer komt goedkeuren
+ 1 Ik krijg nog problemen als ik straks weer naar school moet haha.Sjaantje schreef:Nee, dat ritme ontbreekt bij mij ook een beetje de laatste tijd. Gelukkig ben ik morgen vrij Maar ik probeer mezelf toch steeds streng toe te spreken om bijtijds naar bed te gaan. Helaas luister ik niet altijd even goed naar mezelf
girli- Ratel
Moet je dan nu niet gaan slapen zodat je er straks op je best uitziet als hij langskomt?
girli- Ratel
Sjaantje schreef:Klinkt goed Maura, en ben benieuwd of E je badkamer komt goedkeuren
Hij heeft gelijk mijn badkamer op de foto's goedgekeurd. Hij had alleen, net als ik in eerste instantie de gedachten had, het woord relax en Smile graag omgekeerd gezien. Maar snapte ook waarom ik juist Smile op de plaats had gehangen, geplakt, zoals hij nu hangt/plakt.
Echt, ik moet hem gewoon als mijn man. We denken so a like.
Gast- Gast
Haha Girli, hoe lang heb je nog om weer naar het goede ritme te veranderen? Hoe lang duurt je vakantie nog?
Maura schreef:Echt, ik moet hem gewoon als mijn man. We denken so a like.
Go for him, girl! Whoeoe!
girli schreef:Moet je dan nu niet gaan slapen zodat je er straks op je best uitziet als hij langskomt?
Als je mij bedoelt, E. komt vannacht echt niet meer langs.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Maura schreef:Echt, ik moet hem gewoon als mijn man. We denken so a like.
Go for him, girl! Whoeoe!
Durf niet.
Zit ik gelijk aan de praktische dingen te denken. Zijn inrichting had de mijne kunnen zijn, maar dat is ie niet. Ik heb alles wit, hij alles zwart. Hij heeft een hele mooie nieuwe bank, 3 om 2 zits, maar dat past niet in mijn huis. Hij wil niet in mijn dorp wonen en ik dood nog niet gevonden worden in zijn stad. De collega's waar ik nu super mee ga, daar heeft hij de pest aan (want officieel zijn het onze ex-collega's). Ik stuurde hem vanavond:"Moeilijk mannetje. Wat ga je daaraan doen?" Kreeg ik terug:"Niets, maar ben nu wel moe en ga slapen".
Dat wordt niets..... Maar ik wil hem wel.....
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: