Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Haha Reva! Ik heb het ook ooit eens in de Ardennen gedaan en was ook geen succes. Liep ik vast, moest ik eruit en ineens was er zo'n diep stuk dat ik tot mijn middel in het water stond. En mijn vriendin lachen! Jaaa, later gebeurde het ook bij haar . In NY was het een stuk beter vertoeven en ook heel veel mooier .
Gast- Gast
Ik ga er weer vandoor, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ohhhhhh Mauraaaa!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Aaah lief, Maura!
Ik ga straks kijken bij twee kittens van nog maar 4 weken
Ik ga straks kijken bij twee kittens van nog maar 4 weken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net een email gestuurd naar degene die de kitten aanbied. Het is een beetje dubbel. Als ik kies voor de kitten, dan zeg ik vaarwel tegen mijn liefje. Hij heeft al aangegeven dat katten eng zijn en niet meer langskomt als katje in mijn huis is. Dus ja.... Maar het lijkt me wel lekker om gezelschap te hebben doordeweeks. En kitten zal goed zijn voor duifjes van het balkon weren.
Gast- Gast
Wooow, Toddlers & Tiaras op TLC nu is echt bizar..
Van die peuters bij schoonheidswedstrijden...
Gast- Gast
Toen mijn ouders ene kitten uit gingen zoeken kozen ze voor het katje dat direct op hen af kwam gelopen. Totaal niet angstig, maar dat bleek later een felle tante te zijn, hahaha!
Maar opzich, kat is kat. Iedere kat heeft zijn eigen karakter maar mij maakt dat persoonlijk niet zoveel uit. Mijn ouders hebben een felle kat en een kat die wat meer op zichzelf is. Beiden niet echt knuffelkatten. Wij hebben wel twee knuffelkatten, eentje heel nieuwsgierig en ondernemend, die moet je echt in de gaten houden, en de ander wat meer observerend zegmaar, maar áls hij uit de hoek komt... En ik vind voor alle vier wel wat te zeggen.
Maar opzich, kat is kat. Iedere kat heeft zijn eigen karakter maar mij maakt dat persoonlijk niet zoveel uit. Mijn ouders hebben een felle kat en een kat die wat meer op zichzelf is. Beiden niet echt knuffelkatten. Wij hebben wel twee knuffelkatten, eentje heel nieuwsgierig en ondernemend, die moet je echt in de gaten houden, en de ander wat meer observerend zegmaar, maar áls hij uit de hoek komt... En ik vind voor alle vier wel wat te zeggen.
Gast- Gast
Reva schreef:Wooow, Toddlers & Tiaras op TLC nu is echt bizar..
TX!
Gast- Gast
Toen mijn toenmalige vriend en ik zijn verjaardagscadeau, een Jackie, gingen halen, koos ik gelijk voor degene die naar ons toekwam. Mijn ex had echter een ander hondje in gedachten. En hoe ik er ook op tegen was, het was zijn verjaardagscadeau, dus ik mocht zelf niet kiezen. Het bleek de meest geweldige hond van de wereld te zijn. (Ook al heeft hij de eerste drie maanden geen kik gegeven, nog geen blafje. Het was gewoon een verlegen hondje)
Dus toen ik Q. ging halen, ook een Jackie, mijn eigen Jackie, koos ik ook voor het hondje dat niet naar me toe kwam. DAT doen we dus nooit weer, wat een klerebeest. Ben blij dat ze drie jaar geleden mee is gegeven aan de vader van de vriend van mijn moeder. Want zij vinden haar geweldig. En zijn heel erg goed voor haar.
Kitten vind ik wat moeilijker. Ik ben ooit op bezoek geweest voor een kitten. En ik vond dat beestje helemaal geweldig, maar het huis was smerig en daar wil ik gewoon geen kitten van. Het beestje was super, maar waar ze vandaan kwam niet. Ik wil ook wel graag een nieuwe Jack, maar Jackies kunnen moeilijk alleen zijn. En dat houdt me wel tegen. Kitten daarentegen is wat makkelijker.
Dus toen ik Q. ging halen, ook een Jackie, mijn eigen Jackie, koos ik ook voor het hondje dat niet naar me toe kwam. DAT doen we dus nooit weer, wat een klerebeest. Ben blij dat ze drie jaar geleden mee is gegeven aan de vader van de vriend van mijn moeder. Want zij vinden haar geweldig. En zijn heel erg goed voor haar.
Kitten vind ik wat moeilijker. Ik ben ooit op bezoek geweest voor een kitten. En ik vond dat beestje helemaal geweldig, maar het huis was smerig en daar wil ik gewoon geen kitten van. Het beestje was super, maar waar ze vandaan kwam niet. Ik wil ook wel graag een nieuwe Jack, maar Jackies kunnen moeilijk alleen zijn. En dat houdt me wel tegen. Kitten daarentegen is wat makkelijker.
Gast- Gast
Mij is altijd verteld dat je niet het hondje moet nemen wat meteen naar je toekomt omdat die (erg?) dominant kunnen zijn. Mijn hondje was dan ook de rustigste, want dat wilde ik. En het is echt mijn scheetje en helemaal zoals het zou moeten zijn
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Mij is altijd verteld dat je niet het hondje moet nemen wat meteen naar je toekomt omdat die (erg?) dominant kunnen zijn. Mijn hondje was dan ook de rustigste, want dat wilde ik. En het is echt mijn scheetje en helemaal zoals het zou moeten zijn
Bij mij dus de omgekeerde wereld.
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Hallo !!!
Stuiterrrrr!!!!
Ik ga ff m;n bed verschonen.
MAPPIE !!!!!
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Hallo !!!
Stuiterrrrr!!!!
Heb je het nog droog gekregen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
JeeeeejjjjStuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Hallo !!!
Stuiterrrrr!!!!
MAPPIE !!!!!
Gast- Gast
Maura, het gaat. Ik móest vandaag sporten en dat heb ik dan ook gedaan. Verder geen gebak genomen (schoonmoeder viert vandaag haar verjaardag). Morgen weer naar therapie. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Gast- Gast
Hallooo
Ik vraag me af waarom ze alleen maar vrouwen volgen in grenzeloos verliefd. of zijn er geen Nederlandse mannen die de liefde achterna gaan naar het buitenland?
Ik vraag me af waarom ze alleen maar vrouwen volgen in grenzeloos verliefd. of zijn er geen Nederlandse mannen die de liefde achterna gaan naar het buitenland?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: