Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb nare ervaringen met Chinezen. Mijn basisschool-ex was (nouja, is nog steeds, denk ik) Chinees, en ik schijn ook gekke dingen te doen in Chinese (fastfood)restaurants. Iets met opstapjes ofzo...
Laatst aangepast door Maple op zo 7 aug 2011 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Pfft, morgen sta ik er alleen voor, dan gaat mijn man weer aan het werk. Zie er toch wel tegenop...
Hulp nodig?
Gast- Gast
Geef jij borstvoeding?Maple schreef:ProudMama schreef:Pfft, morgen sta ik er alleen voor, dan gaat mijn man weer aan het werk. Zie er toch wel tegenop...
Hulp nodig?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Owwwww...
Q!!
Hoe gaat het met je, en je jongens? Dat lijkt me ook wel spannend, zo'n eerste keer! Dat is dan toch de eerste dag dat je man weer aan het werk is?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Geef jij borstvoeding?Maple schreef:ProudMama schreef:Pfft, morgen sta ik er alleen voor, dan gaat mijn man weer aan het werk. Zie er toch wel tegenop...
Hulp nodig?
Kan 't proberen... Doet je man dat wel, dan? Aangezien hij degene is die je morgen moet missen...
Gast- Gast
Ik heb een jaar lang, 40 uur per week, tegenover een Chinees gezeten. Geweldige vent hoor, maar ik ben zo dondersblij dat hij nu links naast me zit, ongeveer 20 meter van me vandaan, op een andere afdeling, want ik werd dood irritant door hem.
Het ging ongeveer de hele dag zo:"A. doe ik het wel goed?" "A. ik weet niet hoe ik dat moet doen". "A., wil je me even helpen?" En dat ongeveer 40x per dag, 5 dagen per week.
Dus laatst vroeg ik hem iets via een soort van MSN en toen zei hij:"Wat zou je zelf doen?" En ik dus zo en zo. Hij:"Prima, ik ook. Zie je dat je het wel weet. Succes!". En toen hebben we afscheid genomen.
Het ging ongeveer de hele dag zo:"A. doe ik het wel goed?" "A. ik weet niet hoe ik dat moet doen". "A., wil je me even helpen?" En dat ongeveer 40x per dag, 5 dagen per week.
Dus laatst vroeg ik hem iets via een soort van MSN en toen zei hij:"Wat zou je zelf doen?" En ik dus zo en zo. Hij:"Prima, ik ook. Zie je dat je het wel weet. Succes!". En toen hebben we afscheid genomen.
Gast- Gast
Eet ze, Maple!
Qiara- Ratel
ProudMama schreef:Geef jij borstvoeding?Maple schreef:ProudMama schreef:Pfft, morgen sta ik er alleen voor, dan gaat mijn man weer aan het werk. Zie er toch wel tegenop...
Hulp nodig?
Ik zag er ook echt heel erg tegenop, maar alles liep gelukkig vanzelf. Ik ben nu wel erg blij dat mijn man vakantie heeft, scheelt me wel op en neer lopen naar boven iedere keer! Ik neem ze ook wel eens tegelijk mee naar beneden, maar dat wordt nu wel zwaarder, en enger.
Dus nu is het ideaal, hij kan mooi iedere keer ook een baby meenemen.
Ik zag ook tegen het badderen op, vooral als de andere 2 ook in bad moesten. Ik wilde het eerst 's avonds doen, maar doe het nu toch juist liever 's morgens, ik ben nu ook zo klaar. Andere 2 zet ik dan even op ons bed met een filmpje, en daarna gaan we met zn allen naar beneden om te eten.
Het komt vast wel goed!
Drinken ze al meer uit de borst inmiddels? Moet je nog lang bijvoeden? Ik ben blij dat ik daar zo mee kon stoppen, want dat is idd wel dubbel werk!
Succes in ieder geval! Hou je hoofd koel, en alles komt goed!
Gast- Gast
Kanoen is leuk, heb het al in geen eeuwen meer gedaan!
Qiara- Ratel
Ik heb mezelf een week gegeven om in het ritme te komen, even geen uitjes in de planning, geen visite, geen hulp.
Gewoon mezelf een week geven om te kijken hoe het dan gaat. En zal best lukken, maar het idee dat je alleen bent is gewoon even 'eng'.
Gewoon mezelf een week geven om te kijken hoe het dan gaat. En zal best lukken, maar het idee dat je alleen bent is gewoon even 'eng'.
Gast- Gast
Oh ik had nog niet echt bedacht met wie ik die taart nu moet opeten die ik net heb gemaakt whahaha!
Gast- Gast
Knuffel PM!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Oh ik had nog niet echt bedacht met wie ik die taart nu moet opeten die ik net heb gemaakt whahaha!
De buurman?
Gast- Gast
Maura schreef:Kun je na 8weken weten wat voor karakter een kitten heeft?
Globaal toch wel? Je merkt toch wel of hij naar je toe komt om te spelen of dat hij angstig is enzo.
Gast- Gast
Zusje schreef:Qiara schreef:Kanoen is leuk, heb het al in geen eeuwen meer gedaan!
Pas gedaan
Ik denk dat dat wel een goede manier is, PM, en het zal inderdaad best lukken! Ik kan me goed voorstellen dat het even 'eng' lijkt.
Qiara- Ratel
Zusje schreef:Maura schreef:Kun je na 8weken weten wat voor karakter een kitten heeft?
Globaal toch wel? Je merkt toch wel of hij naar je toe komt om te spelen of dat hij angstig is enzo.
Dat dacht ik ook. Ik wil iemand mailen, maar wil geen domme vragen stellen. Dus ik dacht, dat kan ik hier beter doen.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Oh ik had nog niet echt bedacht met wie ik die taart nu moet opeten die ik net heb gemaakt whahaha!
De buurman?
Die heb ik van de week gedumpt haha! Enne hij probeerde gisteravond toch mij daar heen te lokken maar ik heb het lekker niet gedaan .
Gast- Gast
Ze drinken wel meer hoor, drinken geen volledige fles meer na, gewoon een paar slokjes, meer niet._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Geef jij borstvoeding?Maple schreef:ProudMama schreef:Pfft, morgen sta ik er alleen voor, dan gaat mijn man weer aan het werk. Zie er toch wel tegenop...
Hulp nodig?
Ik zag er ook echt heel erg tegenop, maar alles liep gelukkig vanzelf. Ik ben nu wel erg blij dat mijn man vakantie heeft, scheelt me wel op en neer lopen naar boven iedere keer! Ik neem ze ook wel eens tegelijk mee naar beneden, maar dat wordt nu wel zwaarder, en enger.
Dus nu is het ideaal, hij kan mooi iedere keer ook een baby meenemen.
Ik zag ook tegen het badderen op, vooral als de andere 2 ook in bad moesten. Ik wilde het eerst 's avonds doen, maar doe het nu toch juist liever 's morgens, ik ben nu ook zo klaar. Andere 2 zet ik dan even op ons bed met een filmpje, en daarna gaan we met zn allen naar beneden om te eten.
Het komt vast wel goed!
Drinken ze al meer uit de borst inmiddels? Moet je nog lang bijvoeden? Ik ben blij dat ik daar zo mee kon stoppen, want dat is idd wel dubbel werk!
Succes in ieder geval! Hou je hoofd koel, en alles komt goed!
S. heeft de vorige voeding niks na gehad, daar heeft hij het toch 3 uur op gedaan. J. heeft nu niks na gehad en ligt nu ook al 2 uur lekker te slapen terwijl het normaal 'huiluurtje' is.
S. ligt nu hier naast me op de bank, die heeft écht geen zin om te slapen!
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Oh ik had nog niet echt bedacht met wie ik die taart nu moet opeten die ik net heb gemaakt whahaha!
De buurman?
Die heb ik van de week gedumpt haha! Enne hij probeerde gisteravond toch mij daar heen te lokken maar ik heb het lekker niet gedaan .
Waarom heb je hem gedumpt?
Gast- Gast
Leuk, Zusje!!
De laatste keer in de Ardennen sprong ik uit de kano, omdat er een spin in viel vanuit een boom
PM, logisch dat je daar een beetje tegenop zit, is ook spannend! Ik vond het altijd heerlijk, alleen met de babytweeling de hele dag Die van 2 scharrelde gewoon lekker in het rond, samen spelen, baby's erbij op de bank of op schoot
De laatste keer in de Ardennen sprong ik uit de kano, omdat er een spin in viel vanuit een boom
PM, logisch dat je daar een beetje tegenop zit, is ook spannend! Ik vond het altijd heerlijk, alleen met de babytweeling de hele dag Die van 2 scharrelde gewoon lekker in het rond, samen spelen, baby's erbij op de bank of op schoot
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: