Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een half uurtje gelopen. Precies tussen de buien door. En even lekker gelezen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb heerlijk de beddenwas gedaan en een deel hangt buiten.
Straks wil ik ook nog even de kussens wassen denk ik.
Straks wil ik ook nog even de kussens wassen denk ik.
Gast- Gast
Hello! Ik baal, er is een probleem gerezen bij mijn afstuderen . Ik heb mijn scriptie bij een andere afdeling geschreven dan waar ik mijn master voor doe, en nu weet ik niet of ik van de juiste persoon toestemming heb gekregen. Ik had dus wel toestemming. Ik hoop dat het morgen goed komt!
*niet quoten* wil het misschien nog weghalen...
*niet quoten* wil het misschien nog weghalen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zat net in de auto te denken aan mijn BB en de tips die SG me gaf. Nu verschillen wij bijna 10 jaar, als ik het goed heb onthouden, en ik zat me te bedenken of het daarmee te maken had, dat ik zo langzaam van begrip ben met alle nieuwe snufjes. (Het is ook zeker een deel desinteresse hoor)
Pas in 2004 kregen wij 24/7 internet. Daarvoor belden wij nog ouderwets in met de telefoon en aangezien dat heel erg duur was, mochten mijn broer en ik slechts een uur per week online. Owkeej, mijn vader heeft ook nog een tijd een hele dure provider gehad voor ADSL, maar ik kwam meestal op vrijdag even langs om online te gaan. Meer ook niet. Ik deed alles zonder internet. En in het begin snapte ik ook echt niet wat er nu zo leuk was aan internet.
Al met al maak ik dus nog maar 7 jaar gebruik van internet. En sinds dit jaar snap ik pas wat je eigenlijk allemaal met internet kunt doen. En kan ik dus ook echt niet meer zonder internet.
Hebben jullie dat ook zo ervaren? Of ben ik de enige domkop die er gewoon ontzettend moeite mee heeft gehad en nu nog heeft met alle nieuwe snufjes die uitkomen.
Pas in 2004 kregen wij 24/7 internet. Daarvoor belden wij nog ouderwets in met de telefoon en aangezien dat heel erg duur was, mochten mijn broer en ik slechts een uur per week online. Owkeej, mijn vader heeft ook nog een tijd een hele dure provider gehad voor ADSL, maar ik kwam meestal op vrijdag even langs om online te gaan. Meer ook niet. Ik deed alles zonder internet. En in het begin snapte ik ook echt niet wat er nu zo leuk was aan internet.
Al met al maak ik dus nog maar 7 jaar gebruik van internet. En sinds dit jaar snap ik pas wat je eigenlijk allemaal met internet kunt doen. En kan ik dus ook echt niet meer zonder internet.
Hebben jullie dat ook zo ervaren? Of ben ik de enige domkop die er gewoon ontzettend moeite mee heeft gehad en nu nog heeft met alle nieuwe snufjes die uitkomen.
Gast- Gast
Q, ik hoop dat het gewoon goed komt. Vertrouwen houden! En loslaten, want het is zondag en vandaag kun je er toch even niets aan veranderen.
Gast- Gast
Maura schreef:Q, ik hoop dat het gewoon goed komt. Vertrouwen houden! En loslaten, want het is zondag en vandaag kun je er toch even niets aan veranderen.
Thanks! Is ook zo. Ik vind het wel moeilijk, flink zenuwachtig, maar ik heb gedaan wat ik kon doen. Ik heb de afdeling afstuderen (noem het maar even zo) en de studieadviseur gemaild en morgen sta ik op de stoep zodra ze open zijn!
Ik weet eigenlijk niet of ik op dit moment snap wat ik allemaal met internet kan doen, maar ik weet wel dat ik er niet meer zonder kan bijna...
Qiara- Ratel
Het komt vast wel goed, Qiara!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Het komt vast wel goed, Qiara!
Ik hoop het van harte! Afstuderen gaat niet zonder hobbels...
Qiara- Ratel
Q, dan heb je alles wat je kon doen gedaan en dan nu even adem halen en relaxen.
Sinds vrijdag voel ik me net CBL. Ik weet alle nieuwe roddels van de sterren. Want ik kijk al een weekend lang E! Entertainment en ik vind het geweldig.
Sinds vrijdag voel ik me net CBL. Ik weet alle nieuwe roddels van de sterren. Want ik kijk al een weekend lang E! Entertainment en ik vind het geweldig.
Gast- Gast
Thanks, Maura!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Lotus schreef:Het komt vast wel goed, Qiara!
Vertel mij wat!
Wel vervelend, Q. Je hebt er uiteraard niks aan nu, maar het komt vást goed!
Gast- Gast
Ik verveel me echt stierlijk.
Heb ook geen zin om op mn gat te zitten, maar weet niet wat ik anders moet doen
Heb ook geen zin om op mn gat te zitten, maar weet niet wat ik anders moet doen
Gast- Gast
Ik wist trouwens ook niet dat Reese Witherspoon en Ryan Philippe getrouwd waren. Kijk dat ze nu gescheiden zijn, is weer wat anders. En de Kardasians, hilarisch. En Ice loves Coco, ook zoiets. En ik wist ook niet dat de Friends zo aan de grond zaten voor ze aan Friends begonnen en welke sterren de serie hebben afgewezen. Het is wat. Een hele nieuwe wereld is voor mij opengegaan.
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Lotus schreef:Het komt vast wel goed, Qiara!
Vertel mij wat!
Wel vervelend, Q. Je hebt er uiteraard niks aan nu, maar het komt vást goed!
Ja, heel vervelend. Ik kan me ook niet voorstellen dat het niet goed komt, maar wat als ze echt moeilijk gaan doen???
Ik weet het ook niet, Reva, misschien stukje rennen, lopen, fietsen, skaten, maar ik denk niet dat je daarvoor in de bui bent
@ Maura
Laatst aangepast door Qiara op zo 7 aug 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Reva schreef:Heb ook geen zin om op mn gat te zitten, maar weet niet wat ik anders moet doen
Je mag mijn bed komen opmaken. En daarna ff stofzuigen en dweilen
Gast- Gast
Reva, je had toch verzocht dat het vandaag K-weer zou worden? En je baalde toch dat het zo mooi was buiten? Nou, hier regent het al een uur lang hele dikke druppen. Dus wellicht zijn je gebeden toch gehoord?
Gast- Gast
Hoooi,
ik heb even eetpauze van mijn rotscriptie. Jij bent gelukkig klaar Qiara! komt vast wel goed.. Moest je toestemming hebben dat je scriptie goedgekeurd was? Welke opleiding heb je gedaan?
Ik heb net mezelf weer overwonnen ipv dat ik naar de snackbar gegaan ben heb ik wraps met veel groente gemaakt! (En dan ga ik morgen misschien naar de snackbar )
ik heb even eetpauze van mijn rotscriptie. Jij bent gelukkig klaar Qiara! komt vast wel goed.. Moest je toestemming hebben dat je scriptie goedgekeurd was? Welke opleiding heb je gedaan?
Ik heb net mezelf weer overwonnen ipv dat ik naar de snackbar gegaan ben heb ik wraps met veel groente gemaakt! (En dan ga ik morgen misschien naar de snackbar )
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Hoooi,
Hoi! Nee, het ging om mijn onderwerp die ik zelfbedacht had en daarom had ik toestemming nodig, maar dus ook omdat het bij een andere afdeling was binnen de studie . Lukt het wel of heb je het een beetje gehad ermee?
Goed zo Nee, niet doen
Qiara- Ratel
Maura schreef:Reva, je had toch verzocht dat het vandaag K-weer zou worden? En je baalde toch dat het zo mooi was buiten? Nou, hier regent het al een uur lang hele dikke druppen. Dus wellicht zijn je gebeden toch gehoord?
Jij mag zon, je kwam niet in mn gebed voor
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva, je had toch verzocht dat het vandaag K-weer zou worden? En je baalde toch dat het zo mooi was buiten? Nou, hier regent het al een uur lang hele dikke druppen. Dus wellicht zijn je gebeden toch gehoord?
Jij mag zon, je kwam niet in mn gebed voor
Mag toch hopen van niet. Ik wil ook geen zon. Ik wil herfstweer. GTST weer om 20.00u. En donker om 17.00u. Het ging mij om de regen en dat hij maar snel jouw kant op mag komen.
Gast- Gast
Ik denk dat ik zo sterf van verveling.. Lig midden in de woonkamer, whaha, wil niet op de bank zitten.
Gast- Gast
Als je je zo verveelt, dan mag je de sleutel van mijn woning wel. Mijn badkamer en keuken moeten nog schoon. Er moet gestofzogen worden en gedweilt. Gestoft etc. Ik verveel me niet genoeg om van mijn kont af te komen. Maar zo te zien heb jij behoefte aan actie. En die actie kan ik je geven.
Gast- Gast
Qiara schreef:
Hoi! Nee, het ging om mijn onderwerp die ik zelfbedacht had en daarom had ik toestemming nodig, maar dus ook omdat het bij een andere afdeling was binnen de studie . Lukt het wel of heb je het een beetje gehad ermee?
Komt vast wel goed joh, wanneer was de deadline of hebben jullie niet zulke stricte deadlines?
Die van mij moet vrijdag ingeleverd worden. En ik plan altijd zo dat ik de laatste nachten ook nog heel hard nodig heb, maar nu bedenk ik me vandaag ineens dat ik natuurlijk wel 2 geprinte versie in moet leveren Aangezien ik de scripties in Amsterdam moet inleveren tussen 09.30 en 10.30 is daar 's ochtends printen niet echt een optie. Dat moet dus in Nijmegen, wat 's ochtends niet meer kan en dus donderdag moet. En de copyshop in Nijemgen is om 16.00 dicht.
Dus ik ben bijna een hele dag kwijt.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: