Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Wat balen, Sg...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Is echt niet grappig! Ik wilde écht winkelen vandaag. Voelde me eindelijk weer een beetje beter. Nou de hoofdpijn is weer terug
Nu ga ik maar lekker films kijken in bed en een bak stracciatella kwark leegeten en mezelf voornemen om voortaan alleen nog maar naar de echte koopzondag te gaan 1x in de maand als het dan zo nodig moet .
Nu ga ik maar lekker films kijken in bed en een bak stracciatella kwark leegeten en mezelf voornemen om voortaan alleen nog maar naar de echte koopzondag te gaan 1x in de maand als het dan zo nodig moet .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
zo, ik ben klaar. Nu wachten op mijn vervoer naar Amsterdam.
Ik heb nog steeds zin in spekjes!
Ik heb nog steeds zin in spekjes!
Gast- Gast
Ik vind de webshop van de H&M sinds die gerestyled is, helemaal niets meer :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben onrustig.
Lotus- Ratel
Hoe komt het Lotus?
Ik ben even thee zetten!
Ik ben even thee zetten!
Tiana- Ratel
Ik ben aan het googlen naar Amy Winehouse, ze had werkelijk een groot talent om verrot op foto's te staan....
Gast- Gast
Ik heb net teveel gegeten voor mijn gevoel en nu wil ik bewegen. Eigenlijk wil ik een stukje gaan wandelen, maar het gaat hier zo regenen, dus kan ik misschien maar beter even wachten. Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken. Maar ik zal er verder niet over zeuren hier. Sorry.
Lotus- Ratel
Storm schreef:Ik ben aan het googlen naar Amy Winehouse, ze had werkelijk een groot talent om verrot op foto's te staan....
Wat een verschrikkelijke foto!
Lotus- Ratel
Maar er wordt toch gewoon naar gevraagd?Lotus schreef:Ik heb net teveel gegeten voor mijn gevoel en nu wil ik bewegen. Eigenlijk wil ik een stukje gaan wandelen, maar het gaat hier zo regenen, dus kan ik misschien maar beter even wachten. Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken. Maar ik zal er verder niet over zeuren hier. Sorry.
Storm, als je er zo uitziet, hoe verrot moet je je dan wel niet voelen
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik vind de webshop van de H&M sinds die gerestyled is, helemaal niets meer :S
Vind ik ook! Zwaar irritant!
Gast- Gast
Ik begon er zelf over dat ik onrustig ben.
Lotus- Ratel
Een vraag !
Ik moet via whatsapp een liedje doorsturen maar het gaat niet.
Kan dat bij jullie wel ???
Ik moet via whatsapp een liedje doorsturen maar het gaat niet.
Kan dat bij jullie wel ???
Gast- Gast
En daarna werd er om uitleg gevraagd.Lotus schreef:Ik begon er zelf over dat ik onrustig ben.
Lees wat andere posten. Iedereen begint zelf ergens over. Zo gaat dat, met posten.
De een is moe, de ander blij en een derde post dat hij thee gaat zetten.
Gast- Gast
Lotus, ik vind niet dat je zeurt hoor! Iedereen mag hier toch vertellen hoe ze zich voelen, dus jij ook :-)! Maar vervelend dat je daar zo onrustig van wordt, kun je niet even lekker wandelen en een paraplu meenemen? Je kunt ook binnenshuis bewegen, ga dansen op muziek, spelletjes spelen op de Wii of zoek workouts op via Youtube?
Stuiterbal, ik heb laatst een filmpje toegestuurd gekregen via Whatsapp. Ik kan zelf een foto of video doorsturen of een gesproken bericht. Weet niet of dit jouw vraag beantwoord? :-)
Stuiterbal, ik heb laatst een filmpje toegestuurd gekregen via Whatsapp. Ik kan zelf een foto of video doorsturen of een gesproken bericht. Weet niet of dit jouw vraag beantwoord? :-)
Tiana- Ratel
Ik was met W.oodstock meer deze variant:
Zij kon er echt heeeeeeeel divers uitzien! Soms vond ik haar nog wel een redelijk mooie vrouw ook..
Zij kon er echt heeeeeeeel divers uitzien! Soms vond ik haar nog wel een redelijk mooie vrouw ook..
Gast- Gast
Stylegirl schreef:
Ja dat kan ik ook allemaal maar geen liedje... Ik heb nu Danza Kuduro op mijn foon en moet hem doorsturen naar iemand maar het lukt niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En daarna werd er om uitleg gevraagd.Lotus schreef:Ik begon er zelf over dat ik onrustig ben.
Lees wat andere posten. Iedereen begint zelf ergens over. Zo gaat dat, met posten.
De een is moe, de ander blij en een derde post dat hij thee gaat zetten.
Dus je hoeft echt niet sorry te zeggen!
Gast- Gast
Het verbaast me echt dat jullie me nog niet zat zijn.
Ik ben er trouwens wel blij om.
Ik ben er trouwens wel blij om.
Lotus- Ratel
Stuiter, dat kan ik ook niet vinden op mijn telefoon, hoe je een liedje door moet sturen.
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Stuiter, dat kan ik ook niet vinden op mijn telefoon, hoe je een liedje door moet sturen.
Heb je ook een BB ???
Want bij die andere persoon lukt het wel mij een liedje sturen :S
Gast- Gast
Ik wil een kitten. Het is hier zo stil in huis. Een kitten zou leuk zijn. En hij kan op duiven gaan jagen op het balkon. Maar ja, kan niet.
Gast- Gast
Nee, ik heb een iphone. :-)
Tiana- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: