Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemiddag!
Zo dom. Ik heb vorige week per ongeluk een bestelling geplaatst op H&M. Ik was aan het windowshoppen op de nieuwe site en had wat dingen in mijn winkelwagen gegooid en ben toen (Ja, blonder dan dit kan ik niet worden) gaan doorklikken. Met als gevolg dat het dinsdag wordt bezorgd. (Nog dommer; Ik kon de annuleerknop niet vinden). Dus vrijdag besloten dat ik het gewoon laat komen en dat ik het dan wel terugstuur. Maar nu twijfel ik toch. Het zijn allemaal kleren die ik komende maand nog niet pas, maar ik ben op dieet. Dus ehmz... Wat denken jullie? Houden of toch terugsturen?
Zo dom. Ik heb vorige week per ongeluk een bestelling geplaatst op H&M. Ik was aan het windowshoppen op de nieuwe site en had wat dingen in mijn winkelwagen gegooid en ben toen (Ja, blonder dan dit kan ik niet worden) gaan doorklikken. Met als gevolg dat het dinsdag wordt bezorgd. (Nog dommer; Ik kon de annuleerknop niet vinden). Dus vrijdag besloten dat ik het gewoon laat komen en dat ik het dan wel terugstuur. Maar nu twijfel ik toch. Het zijn allemaal kleren die ik komende maand nog niet pas, maar ik ben op dieet. Dus ehmz... Wat denken jullie? Houden of toch terugsturen?
Gast- Gast
Maura, als je de kleren al bij voorbaat niet past zou ik ze zeker terugsturen. Je hebt er niks aan om jezelf te gaan kwellen met kleding die je (nog) niet past en het is zonde van het geld. Wel een blonde actie van je hoor
Gast- Gast
Wat is eigenlijk het maximum bestelbedrag van H&M? ik heb voor 149 euro besteld maar ik kon verder niets meer in mijn mandje leggen.
Gast- Gast
Storm schreef:O, dus ze hebben ook nog een dochtertje...goed voorbeeld krijgt het kind dan!
Nee. ze is net een jaar.. Het is echt een vechtscheiding..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Maura terug sturen. Je kan het nu toch niet goed passen of het wel goed zit.
Jordana> jeetje wat heftig zeg...zeker nog met een dochtertje.
Jordana> jeetje wat heftig zeg...zeker nog met een dochtertje.
Gast- Gast
Ach wat zielig voor het meisje verdrietig hoe dingen zo kunnen lopen, en dat ze niet inzien dat ze de vrede moeten bewaren om hun dochtertje er zo min mogelijk van mee te laten krijgen.Jordana schreef:Storm schreef:O, dus ze hebben ook nog een dochtertje...goed voorbeeld krijgt het kind dan!
Gast- Gast
De uitgekozen kleren zijn zo leuk. En dan pas ik ze straks wel en dan zijn ze uitverkocht. Dat zul je altijd zien. Maar terugsturen dus. Het is inderdaad wel zonde van het geld als ik het houd en het nooit zal passen, omdat het qua maat straks wel goed zit, maar het gewoon flut is.
Ik zag dat ik tot 400 euro mocht bestellen. Het limiet staat op My H&M. En dan Saldo.
Ik zag dat ik tot 400 euro mocht bestellen. Het limiet staat op My H&M. En dan Saldo.
Gast- Gast
Storm schreef:Wat is eigenlijk het maximum bestelbedrag van H&M? ik heb voor 149 euro besteld maar ik kon verder niets meer in mijn mandje leggen.
Ik heb voor meer dan 500 euro besteld..
Gast- Gast
Storm, dat ligt er een beetje aan hoe vaak je besteld geloof ik. Bij mijn derde bestelling kon ik voor ruim 200 euro laten komen. Dan wel op maandrekening. Terwijl ik eerder een brief thuis kreeg dat mijn maximum lag bij 100 euro. Ik weet niet hoe het exact werkt eigenlijk. Ik vond het maximum van 100 en dan toch voor het dubbele kunnen bestellen al wat wazig.
Gast- Gast
Ga je schamenReva schreef:Storm schreef:Wat is eigenlijk het maximum bestelbedrag van H&M? ik heb voor 149 euro besteld maar ik kon verder niets meer in mijn mandje leggen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ach wat zielig voor het meisje verdrietig hoe dingen zo kunnen lopen, en dat ze niet inzien dat ze de vrede moeten bewaren om hun dochtertje er zo min mogelijk van mee te laten krijgen.Jordana schreef:Storm schreef:O, dus ze hebben ook nog een dochtertje...goed voorbeeld krijgt het kind dan!
Ja dat zeker.. Het gaat nou vooral om spullen.. Hoe gaat het later als er beslissingen om haar gaat..
Ik ben voor haar 4x op en neer gereden van brabant naar amsterdam.. Ik heb het met alle liefde voor haar gedaan.. Maar echt soms vraag je af waar het mis gaat en waar het verstand van mensen zit..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Storm schreef:Waarom kan ik dan max. 150 euro bestellen? ik doe op maandfactuur.
Misschien als je het omzet van Maandfactuur naar Acceptgiro bij bestelling dat je dan meer mag bestellen?
Gast- Gast
Ja precies, vaag allemaal hoor.Megara schreef:Storm, dat ligt er een beetje aan hoe vaak je besteld geloof ik. Bij mijn derde bestelling kon ik voor ruim 200 euro laten komen. Dan wel op maandrekening. Terwijl ik eerder een brief thuis kreeg dat mijn maximum lag bij 100 euro. Ik weet niet hoe het exact werkt eigenlijk. Ik vond het maximum van 100 en dan toch voor het dubbele kunnen bestellen al wat wazig.
Gast- Gast
Storm schreef:Ga je schamenReva schreef:Storm schreef:Wat is eigenlijk het maximum bestelbedrag van H&M? ik heb voor 149 euro besteld maar ik kon verder niets meer in mijn mandje leggen.
Reva herfst- en winterkleding!
En ik moet al mn broeken vasthouden als ik loop.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:I love H&M online.....
Ik ook. Terwijl ik de echte winkel verschrikkelijk vind.
Gast- Gast
Maura schreef:Stuiterbal schreef:I love H&M online.....
Ohh ja ik ook.... in de winkel kan ik nooit wat vinden !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Stuiterbal schreef:I love H&M online.....
Ohh ja ik ook.... in de winkel kan ik nooit wat vinden !
Dat dus. Ik ben allang blij dat er een onlineshop is. Zo kan ik er betaalbaar goed gekleed uitzien, zonder er een km voor te hoeven rijden. Althans, als ik ooit besluit het in de juiste maat te kopen.
Gast- Gast
Ben er weer!
En ben chagrijnig want de winkels waren dicht . Terwijl op de site van koopzondagen stond dat het open was, wat een KUT site! Ik wilde vandaag shoppen. En niet online, maar gewoon in de winkels...
En ben chagrijnig want de winkels waren dicht . Terwijl op de site van koopzondagen stond dat het open was, wat een KUT site! Ik wilde vandaag shoppen. En niet online, maar gewoon in de winkels...
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
En ik heb het koud, want het begon keihard te regenen, terwijl Buienradar aangaf dat het nog even droog bleef.. Internet laat me in de steek....
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: