Wie is er al gevallen door de sneeuw?
+20
Serena
marjoleinnn
Lejow
Zininzon
Puk
TGR
Monnie
Blond
Caroow
Makamba
Marie
Oasis
SarahKey
Raindrop
Toet
Zwerver
Cherique
ButterflyEffect
Pompoen
claudiaveronique
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie is er al gevallen door de sneeuw?
Nog niet, maar dat is bij mij echt een kwestie van tijd want ik struikel net zo makkelijk over mijn eigen voeten sneeuw of geen sneeuw
Gast- Gast
Ik niet, wel een beetje weggegleden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Dat vind ik echt asociaal..ik was laatst mijn auto aan het krabben toen een meisje op de fiets onderuit ging. Ben er snel naar toe gelopen en heb haar ff helpen opstaan. Ze was aan het huilen, maar meer van de schrik. Het is toch wel het minst wat je kunt doen denk ik dan!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Puk schreef:ZachtCookie schreef:Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Dat vind ik echt asociaal..ik was laatst mijn auto aan het krabben toen een meisje op de fiets onderuit ging. Ben er snel naar toe gelopen en heb haar ff helpen opstaan. Ze was aan het huilen, maar meer van de schrik. Het is toch wel het minst wat je kunt doen denk ik dan!
Dat vind ik ook! Jammergenoeg gebeurt het steeds minder...
Gast- Gast
Ben 2 weken geleden al gevallen, vol op mijn knieën! Auw auw auw. Ze zijn echt ruim een week blauw/groen/buin geweest en ook wat dikker.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dit jaar gelukkig nog niet *klopklop*
Vorig jaar wel, vol op mijn knie.. Heb er nu nog een litteken(tje) van
Vorig jaar wel, vol op mijn knie.. Heb er nu nog een litteken(tje) van
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik moest ook huilen hoor.. Van schrik en van de pijn. Maar niemand, echt niemand die vroeg hoe het ging. Enige wat ik hoorde toen ik op de grond lag; 'Dit is goed mis!'. Maar voor de rest gebeurde er dus niks..Chipp schreef:Puk schreef:ZachtCookie schreef:Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ik moest ook huilen hoor.. Van schrik en van de pijn. Maar niemand, echt niemand die vroeg hoe het ging. Enige wat ik hoorde toen ik op de grond lag; 'Dit is goed mis!'. Maar voor de rest gebeurde er dus niks..Chipp schreef:Puk schreef:ZachtCookie schreef:Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Ik vind dat echt asociaal, je gaat op zijn minst toch even kijken hoe het gaat en of je diegene kunt helpen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind wel dat je ziet wanneer je iemand moet helpen of wanneer iemand het zelf wel af kan. Als iemand valt, en meteen weer opstaat en verder gaat..dan heb ik meestal ook niet echt de neiging om te gaan vragen of het wel gaat.
Als iemand valt en blijft zitten en je ziet dat diegene pijn of wat dan ook heeft, of huilt in sommige gevallen dan zou ik wel wat vragen.
Ik ben ook een x (1,5 jaar geleden) met mijn fiets gevallen en brak daarbij op 3 plaatsen mn enkel, zat half op straat en niemand vroeg iets ofzo terwijl ik daar ook maar aan het zitten was en niks kon doen.
En dan nog even antwoord op de vraag. Ik ben nog niet gevallen maar ben ook van plan gewoon te gaan lopen als het glad is of er sneeuw ligt. Na die enkelbreuk kijk ik wel uit met fietsen.
Als iemand valt en blijft zitten en je ziet dat diegene pijn of wat dan ook heeft, of huilt in sommige gevallen dan zou ik wel wat vragen.
Ik ben ook een x (1,5 jaar geleden) met mijn fiets gevallen en brak daarbij op 3 plaatsen mn enkel, zat half op straat en niemand vroeg iets ofzo terwijl ik daar ook maar aan het zitten was en niks kon doen.
En dan nog even antwoord op de vraag. Ik ben nog niet gevallen maar ben ook van plan gewoon te gaan lopen als het glad is of er sneeuw ligt. Na die enkelbreuk kijk ik wel uit met fietsen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig nog niet. Ik heb ook echt geen schoenen met profiel, en glibber dus echt wat af.
Vorig jaar ben ik echt hard op me heup/kont gevallen. Gelukkig zat daar wat vet, en hielp dat een beetje als kussentje .. Maar ik had ook wel echt zeer en een flinke blauwe plek.
Vorig jaar ben ik echt hard op me heup/kont gevallen. Gelukkig zat daar wat vet, en hielp dat een beetje als kussentje .. Maar ik had ook wel echt zeer en een flinke blauwe plek.
Gast- Gast
door de sneeuw niet, tijdje terug wel door de ijzel, 2 keer zelfs... van de ene heb ik blauwe plekken op mn been, en de andere helemaal niks gelukkig maar ik hoop dat het hierbij blijft. fiets nu wel elke keer heel voorzichtig, en fiets niet als er echt ijs ligt. Sneeuw vind ik ook minder eng.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Puk schreef:ZachtCookie schreef:Jep! En ook flink hard, nog steeds last van. Toen ik daar op de grond lag, op een groot station, was er gewoon niemand die vroeg hoe het ging. Ik ben toen ook maar weer snel opgestaan, ondanks de pijn. Nederland wordt steeds meer een freeriders-land bah.
Ja dat vind ik echt asociaal, niet vragen hoe het gaat. Ik heb juist last van het andere uiterste. Als ik met mijn twee krukken door de sneeuw ploeg waarschuwt de een na de ander me dat ik echt voorzichtig moet doen. Heel vriendelijk dus ik bedank mensen en stel ze gerust, maar eigenlijk vind ik het gruwelijk irritant, diep van binnen, omdat er zo de aandacht op gevestigd word dat ik met die stomme krukken loop.
Ik loop heel stabiel met die krukken, vooral waar er niet geschraapt is, daar word het zo'n ijsplak. Ik moet gewoon opletten dat ik eerst mijn krukken goed stevig neer zet. En verder gebruik ik gewoon mijn twee benen, dus het is niet dat ik met vol gewicht alleen maar op die krukken leun ofzo.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Vanmiddag!
Ik stap mijn auto uit met één voet en lig meteen op de grond en had met één hand nog de deur vast.
Ik kon ook gewoon niet meer opstaan haha en heb pijn in mijn bil.
Ik stap mijn auto uit met één voet en lig meteen op de grond en had met één hand nog de deur vast.
Ik kon ook gewoon niet meer opstaan haha en heb pijn in mijn bil.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Jetje schreef:Nog niet, maar dat is bij mij echt een kwestie van tijd want ik struikel net zo makkelijk over mijn eigen voeten sneeuw of geen sneeuw
Heeel herkenbaar!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Gelukkig nog niet!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Minella schreef:*klopt af* nóg niet.
Toch wel; vanmiddag toen ik de slee trok met twee jongetjes erin gevallen; en heb dikke blauwe knie(en).
Gast- Gast
Het is me gelukkig nog niet gebeurd en ik hoop dat het zo blijft! Ik heb wel van het weekend m'n oude laarzen met profiel uit de kast getrokken en gezien het weer denk ik dat ik ze toch nog maar even blijf dragen, m'n normale laarsen zijn namelijk nu spekglad!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Megara schreef:Gelukkig nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik extreem voorzichtig ben nadat ik vorig jaar flink ben gevallen. Ik fiets nu ook nauwelijks en neem zoveel mogelijk de bus of trein.
Ik heb hetzelfde. Ben vorig jaar een keer zo hard gevallen met mijn fiets, ben echt heel bang om nu weer onderuit te gaan.
Wel alweer een paar keer uitgegleden, maar gelukkig nog wel blijven staan.
Gast- Gast
Ja vandaag ben ik gevallen en nog door mijn eigen schuld ook Ik trok S.enna en een vriendje van haar op de slee maar iets te hard zodat de slee tegen mijn kuiten kwam en ik zo voorover viel, en die kinderen maar lachen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Het OV en de sneeuw
» Sneeuw!
» Sneeuw
» Jeetje, alweer sneeuw?
» Het OV en de sneeuw
» Sneeuw!
» Sneeuw
» Jeetje, alweer sneeuw?