Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er al gevallen door de sneeuw?

+20
Serena
marjoleinnn
Lejow
Zininzon
Puk
TGR
Monnie
Blond
Caroow
Makamba
Marie
Oasis
SarahKey
Raindrop
Toet
Zwerver
Cherique
ButterflyEffect
Pompoen
claudiaveronique
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie is er al gevallen door de sneeuw? Empty Wie is er al gevallen door de sneeuw?

Bericht  claudiaveronique zo 19 dec 2010 - 10:21

Ja ja ik vanmiddag en hard ook!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al gevallen door de sneeuw? Empty Re: Wie is er al gevallen door de sneeuw?

Bericht  Pompoen zo 19 dec 2010 - 10:24

Nee gelukkig niet! Ik doe ook heel voorzichtig en ik kan toch niet snel lopen. Ik heb ook 4 poten om op te staan, dus eigenlijk ben ik heel stabiel met mijn krukken. Maar ik moet echt geconcentreerd lopen, ik kan het me niet veroorloven om te vallen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Wie is er al gevallen door de sneeuw? Empty Re: Wie is er al gevallen door de sneeuw?

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:24

Ik net ook.
Gleed van een drempel af.
Maar ligt zoveel dat het niet echt zeer deed.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect zo 19 dec 2010 - 10:26

ik! ..van de fiets Cry
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:43

Ik lag vanmiddag tijdens het krabben ineens naast m`n auto.. Mad

Gast
Gast

Bericht  Cherique zo 19 dec 2010 - 10:51

Gelukkig nog niet. Heb wel mn teen zwaar gekneusd door een potje te lummelen, maar toen ik bij de huisarts kwam dacht ze dat het door de sneeuw kwam Laughing hahaha! Er zat dit keer een ander verhaal achter Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:55

Nope. Niet gevallen, gelukkig. Vorig jaar lag ik wel opeens beneden in het portiek, maar dit jaar nog geen last gehad. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:55

Ja ik één keer, maar toen had ik gedronken dus dat telt eigenlijk niet vind ik angel

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 11:00

Nee gelukkig niet, al lag ik er laatst wel bijna. Sneeuw en gladheid valt hier ook heel erg mee
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:10

Ik ben vannacht gevallen, maar dat kwam ook omdat ik dronken was.
De manier waarop zal ik jullie besparen (om mijn eigen afgang te voorkomen :P)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:22

*klopt af* nóg niet.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 19 dec 2010 - 11:30

Ik (nog) niet. Maar ben wel al een stuk of 10 keer uitgegleden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 12:54

Gelukkig nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik extreem voorzichtig ben nadat ik vorig jaar flink ben gevallen. Ik fiets nu ook nauwelijks en neem zoveel mogelijk de bus of trein.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 19 dec 2010 - 20:22

Ik ben bijna gevallen, toen paar weken terug hier op vrijdag zoveel sneeuw was gevallen. Maar ik had het door en kon mezelf goed vastgrijpen ergens aan.
Ik ben nu ook extra voorzichtig. Ik loop rustig en als het echt glad is loop ik op de weg.
Fietsen doe ik niet, ik loop overal heen. Ik val zachter als ik loop dan als ik met de fiets val.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 20:25

Vallen door de sneeuw doe je minder snel, want de sneeuw is juist wat grover Wink Alleen doordat het bevriest wordt het ijs en dan is het een ijsbaan. Ik ben nog niet gevallen, ik probeer zoveel mogelijk door de sneeuw te lopen ipv op het ijs. *even afkloppen

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 19 dec 2010 - 20:27

Ik ben wel gevallen, gisteren twee keer kort na elkaar. Flink mijn knie bezeerd. Auw.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:05

Bij de vorige laag sneeuw één keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:31

Ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Marie zo 19 dec 2010 - 21:50

Ik ben twee weken terug 3 keer gevallen. Moest naar de tandarts en die straat was niet gestrooid, was niet gestrooid en dus een grote ijsbaan. Natuurlijk had ik de verkeerde schoenen aan.. Ik liep al naast m'n fiets en zelfs die gleed naast m'n lijf vandaan.. M'n knie is nu pas weer een beetje minder blauw aan het worden!
Ik ben nu als de dod nog een keer te gaan, ga morgen naar de sauna en wil dan niet blauw zijn!:P
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Makamba zo 19 dec 2010 - 21:53

Ik ben gelukkig nog niet gevallen, wel steeds van die bijna momenten gehad! Voor diegenen die zijn gevallen hug voor jullie.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Caroow zo 19 dec 2010 - 22:34

Ik val meer dan dat ik recht op blijf staan. Ik ben echt een enorme hork wat dat betreft. Al een aantal keer van mijn fiets, ik probeer steeds te fietsen, maar in het donker is dat niet zo slim. Ik durf alleen niet het hele stuk van mijn werk tot mijn huis in het donker te lopen.

Ons balkon/galerij is net een ijsbaan, dus daar lig ik ook vaak onderuit.
Zo stom!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:41

Eens zien: Vrijdag onderweg naar huis 2x
Twee weken terugmet de gladheid, 2x
Gister samen met mijn man.. haha.. was wel lief, kreeg ik kusjes in de sneeuw.

Ik kan niet lopen blijkbaar..

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:09

Nee, maar ik ben ook enorm voorzichtig. Heb alleen gefietst op wegen waar de sneeuw weg was, en de rest gelopen. En ik trek ook speciale sneeuwboots aan met dit weer. Als ik mijn Shabbies met gladde zolen aan zou trekken zou ik direct onderuit gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:38

Update teller: 1x bijna. Heb wel ontdekt dat ik een beregoed reactievermogen heb.

Gast
Gast

Bericht  Monnie zo 19 dec 2010 - 23:53

Nog niet, maar wel een paar keer bijna. Afgelopen week was erg gênant... Ik liep met de hond, die gaf een ruk aan de riem en ik kon me nog net vastgrijpen aan een bos coniferen. Hing ik daar aan die coniferen. En iets verderop stond een keet vol bouwvakkers te pauzeren...

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: