Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ik kan binnen toch ook wel harde muziek draaien nu? Aangezien het buiten toch een kolereherrie is?
Edit: dan hoor ik tenminste even die beat ook niet..
Gewoon doen.
Gast- Gast
Maura schreef:Gewoon doen, Reva. En dan even meezingen en hier plaatsen.
Muhahaha.
Gast- Gast
Ik wilde Smikkie inhalen vanavond, maar dat gaat 'm weer niet worden. Dan ga ik maar slapen.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Gewoon doen, Reva. En dan even meezingen en hier plaatsen.
Muhahaha.
Ik wacht!
Gast- Gast
Mijn zus en ik hebben de grap dat we op elkaars bruiloft gaan zingen, compleet met wijnglas in de handen (a la bridget jones) en meer van die onzin. Handje op geschud etc
En vorige week op feest kwamen we hét nummer tegen, voor als de andere zus nog vrijgezel is. Van Hazes (dus dubbel grappig voor ons lang verhaal), maar dan in de uitvoering van Glennis Grace. Dus die cd waren we gisteren aan het luisteren. En natuurlijk heb ik gezworen dat ik vanaf vandaag heel actief op zoek ga naar een vent zodat zij degene is die het moet zingen, aangezien het over een vrijgezel gaat
En vorige week op feest kwamen we hét nummer tegen, voor als de andere zus nog vrijgezel is. Van Hazes (dus dubbel grappig voor ons lang verhaal), maar dan in de uitvoering van Glennis Grace. Dus die cd waren we gisteren aan het luisteren. En natuurlijk heb ik gezworen dat ik vanaf vandaag heel actief op zoek ga naar een vent zodat zij degene is die het moet zingen, aangezien het over een vrijgezel gaat
Gast- Gast
Whahahaha, briljant Reva
Trouwens ... is het Jonge Moeders Meeting topic nou weg?
Trouwens ... is het Jonge Moeders Meeting topic nou weg?
Gast- Gast
Edit: en gisteren waren we dus aan het spelen in de tuin hoe dat zou gaan, compleet met wijnglas uiteraard...en dankwoord
Gast- Gast
Wow, jullie gaan echt leuk met elkaar om he? Dat heb ik echt niet met mijn zussen.
Gast- Gast
Alex schreef:Wow, jullie gaan echt leuk met elkaar om he? Dat heb ik echt niet met mijn zussen.
Jaaaaa. Ik heb ook heel hard gehuild toen ze vertelde dat ze ergens anders ging werken (ze werkte 30 meter naast mijn huis en ik zat daar vaak). Dus nu de eerste week dat ik dr niet zie zitten elke dag
Edit: ze had ook bewust een hotel met wifi in indonesie voor whatsapp
Gast- Gast
Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mijn plant, die ik al een half jaar in leven weet te houden, is nieuwe kelken aan het ontwikkelen (Aronskelken, als ik het goed heb?). Ik ben zo trots op mijn plant!
Gast- Gast
Daar ben ik weer Ik ben heel trots op mijn taart! Maar jullie krijgen hem later pas te zien want ik moet morgen nog even iets vastplakken, de fondant moet nu eerst drogen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Blijf ik daarvoor helemaal wakker?Merai schreef:Daar ben ik weer Ik ben heel trots op mijn taart! Maar jullie krijgen hem later pas te zien want ik moet morgen nog even iets vastplakken, de fondant moet nu eerst drogen
Gast- Gast
Reva schreef:Wat voor taart ben je aan het maken, Merai?
Mijn broer viert morgen zijn verjaardag maar vond het lastig iets te bedenken (hij wordt 27). Omdat hij bezig is met motorrijlessen heb ik maar een horizon met een rijdend mannetje gemaakt.. Wacht, ik ga het toch vast een beetje laten zien
Merai- Ratel
Leuk Merai, ben benieuwd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Okay, dit is dus de taart zelf met het poppetje wat ik als voorbeeld heb gebruikt:
En dit is het poppetje dat ik gemaakt heb (mijn eerste puzzelplaatje voor op een taart )
Morgen ga ik het erop lijmen, als de fondant hard is gaat het minder snel kapot!
Ben er stiekem best trots op!
En dit is het poppetje dat ik gemaakt heb (mijn eerste puzzelplaatje voor op een taart )
Morgen ga ik het erop lijmen, als de fondant hard is gaat het minder snel kapot!
Ben er stiekem best trots op!
Merai- Ratel
Dat heb je inderdaad erg goed gedaan!!
Is het een chocobomtaart?
Is het een chocobomtaart?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Leuk Merai, ben benieuwd!
Hoe doe jij dat met puzzelplaatjes? Uitknippen en dan uitsnijden ofzo? Ik heb het nu gewoon onderdeel voor onderdeel nagemaakt en in elkaar gepast maar het was een behoorlijk gepriegel!
Merai- Ratel
Reva schreef:Wat knap gedaan! En creatieve oplossing voor het gezichtje
Haha weet je dat ik me dat achteraf pas bedacht Ik wilde dat blije hoofd er niet op omdat ik het dan wel een heel kinderachtig plaatje vond..
Merai- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: