Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Waarom niet?Maple schreef:Ik heb geen idee, hij is pas sinds begin deze maand officieel werkloos en de ww-aanvraag loopt nog. Hij wilde hem niet eerder aanvragen
Gast- Gast
Maar hoe wil hij anders oplossen, Maple? Ik snap hem ook wel, maar een uitkering heb je gewoon nodig om de vaste lasten te dekken.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik moet altijd huilen als ik naar Racoon luister
Het is mijn smaak ook niet, maar húilen hoef ik er niet om.
Gast- Gast
Maple, ik herken het gevoel van je man wel een beetje ... Ik ben van de week gebeld door een uitzendbureau voor een baan voor 16 uur. Ik weet nu al dat ik die baan niet kan en wil accepteren, maar ik heb toch gezegd dat ze me voor mogen stellen. Ik móet wel, vanwege mijn WW. Het is ook dat ik het geld echt nodig heb, anders zou ik ook liever geen WW krijgen. Nu heb ik wel de mogelijkheid (als het goed is) om in de ziektewet te gaan, dan heb ik niet die stress van moeten solliciteren.
Gast- Gast
grapjasReva schreef:Storm schreef:Ik moet altijd huilen als ik naar Racoon luister
Gast- Gast
Reva schreef:Storm schreef:Ik moet altijd huilen als ik naar Racoon luister
Gast- Gast
Wat een vervelende situaties :s Wat voor een baan is het Alex?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Heeft er niemand medelijden met mij?
Omdat je haar mooi is geknipt en je lekker gaat zuipen? Euh, nee
Gast- Gast
He jammer, maar ik heb het geprobeerd.Reva schreef:Storm schreef:Heeft er niemand medelijden met mij?
Omdat je haar mooi is geknipt en je lekker gaat zuipen? Euh, nee
Gast- Gast
Een baan als secretaresse bij een bedrijf in bank- en verzekeringswezen. Ze kon me er verder weinig over vertellen, maar het is voor twee dagen in de week, woensdag en donderdag. Het is trouwens een tijdelijke functie, vanaf half september tot ergens in maart. Dat is meteen de reden dat het niet kan, ik begin als alles goed loopt eind dit jaar met mijn 4-daagse therapie en dan kan ik dus geen 2 dagen werken.
Gast- Gast
Ik doe gewoon zo'n oversize regenjack aan met enorme capuchon, moet goedkomen.Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Eigenlijk heb ik geen zin om te gaan.
Gast- Gast
Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Doe ik ook altijd! Een extra grote zodat A. en ik er allebei onder passen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik doe gewoon zo'n oversize regenjack aan met enorme capuchon, moet goedkomen.Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Dan zak je lekker op de bank met een dekentje en je laptop.
Gast- Gast
Ik vind het lullig om af te zeggen op het laatste moment wie weet wordt het wel heel gezellig.Reva schreef:Storm schreef:Ik doe gewoon zo'n oversize regenjack aan met enorme capuchon, moet goedkomen.Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Dan zak je lekker op de bank met een dekentje en je laptop.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Ik heb geen A. Maar wel grote borsten, die moeten ook droog blijven.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Maar je kan toch met een paraplu op de fiets? Doe ik ook vaak
Ik heb geen A. Maar wel grote borsten, die moeten ook droog blijven.
Dat is bijna hetzelfde.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: