Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vraag me nou echt af hoe je via twitter kan roddelen. Dat kan toch iedereen lezen? Dan kun je het net zo goed op het forum zeggen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Het was ook een grapjeJoontjuh schreef:Smikkell schreef:Dat vraag je toch niet zomaarJoontjuh schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
En neptieten gevoeld Best okee. Maar vind echte lekkerder
Welke cupmaat hadden de neptieten?
Trouwens Reva, ben jij dan lesbisch of bisex of hetero?
Dat zie je toch dat ik dat deed? Trouwens was meer nieuwsgierigheid, omdat ze in Amsterdam was enzo.
Hey, ik kom van het platteland . Nee dat is een cliché grapje. Ik ken een hoop homo's en een hoop lesbo's en heb er niks tegen. Vind het gewoon leuk om te weten. Dan leef je jezelf in, in je medemens.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Mooi, dan ben ik niet belangrijk genoeg.
Liever bij iemand recht in het gezicht als via Hyves/MSN of mail.
Vind ik ook!
Gast- Gast
De personen over wie het gaat hebben meestal geen twitter of followen niet.Lavendel schreef:Ik vraag me nou echt af hoe je via twitter kan roddelen. Dat kan toch iedereen lezen? Dan kun je het net zo goed op het forum zeggen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het was ook een grapjeJoontjuh schreef:Smikkell schreef:Dat vraag je toch niet zomaarJoontjuh schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
En neptieten gevoeld Best okee. Maar vind echte lekkerder
Welke cupmaat hadden de neptieten?
Trouwens Reva, ben jij dan lesbisch of bisex of hetero?
Dat zie je toch dat ik dat deed? Trouwens was meer nieuwsgierigheid, omdat ze in Amsterdam was enzo.
Hey, ik kom van het platteland . Nee dat is een cliché grapje. Ik ken een hoop homo's en een hoop lesbo's en heb er niks tegen. Vind het gewoon leuk om te weten. Dan leef je jezelf in, in je medemens.
Ghehe, zo "lomp" ben ik trouwens irl ook... Dus voor degene die me ooit zouden willen meeten... bereid je maar voor
Of het gaat heel terloops met een sneaky tweet waarvan je twijfelt of het over jou gaat...en dan via PM verder.Storm schreef:De personen over wie het gaat hebben meestal geen twitter of followen niet.Lavendel schreef:Ik vraag me nou echt af hoe je via twitter kan roddelen. Dat kan toch iedereen lezen? Dan kun je het net zo goed op het forum zeggen.
Gast- Gast
Dames, ik ben er vandoor, mijn vriend is er en ik moet eigenlijk nog douchen doeii, tot maandag denk ik.
Storm schreef:Wat ik me afvraag he Reva en Alex, zijn jullie vriendinnen buiten het forum? Spreken jullie vaker af etc?
We whatsappen met elkaar
Reva durft niet af te spreken dus ik moet het met af en toe een handkusje doen.
Gast- Gast
Bij dezen, Reva, spreek eens met Alex af! Dat wordt vast heel gezelligAlex schreef:Storm schreef:Wat ik me afvraag he Reva en Alex, zijn jullie vriendinnen buiten het forum? Spreken jullie vaker af etc?
We whatsappen met elkaar
Reva durft niet af te spreken dus ik moet het met af en toe een handkusje doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Of het gaat heel terloops met een sneaky tweet waarvan je twijfelt of het over jou gaat...en dan via PM verder.Storm schreef:De personen over wie het gaat hebben meestal geen twitter of followen niet.Lavendel schreef:Ik vraag me nou echt af hoe je via twitter kan roddelen. Dat kan toch iedereen lezen? Dan kun je het net zo goed op het forum zeggen.
De Bitches. Nu ben ik wel benieuwd wie dat doen. Natuurlijk vertellen jullie dat niet nu maar ik ben toch nieuwsgierig.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik noem idd geen namen, dat vind ik ook niet fair. En nogmaals, ik heb zelf ook meegedaan wel eens, dus ik ben geen heilig boontje ofzo. Maar als ik er achteraf op terugkijk had ik dat ook niet moeten doen.
Gast- Gast
Er schieten wel twee namen bij me binnen die ik ooit wel eens heb zien zuchten en steunen over het forum. Maar niet met naam en toenaam over andere forummers ofzo, meer zoiets als 'wat een gezeur toch weer op Yes'.
Gast- Gast
Ik baal, ik heb ongezonde (hartige) trek maar we hebben amper wat in huis. Hoop dat mijn man gauw een baan vindt, dan kunnen we weer eens wat ruimer boodschappen doen. Nu 'mag' ik bijna niks in huis halen (dit klinkt wel heel onder de plak zitterig )...
Gast- Gast
Ik ben echt de beste bi-pizzabouwer ooit. Mijn hemel wat ruikt het goed hier.
Alex en ik kussen alleen op whatsapp idd.
Alex en ik kussen alleen op whatsapp idd.
Gast- Gast
Ik heb geen idee, hij is pas sinds begin deze maand officieel werkloos en de ww-aanvraag loopt nog. Hij wilde hem niet eerder aanvragen
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben ook niet heilig, maar ik heb geen twitter!
+1
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: