Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind je haar ook mooi, Storm! Maar ik zie geen verschil met wat je eerst had heel eerlijk gezegd, haha.
Gast- Gast
Trouwens, weet je waar mijn groep 8 van 2 jaar terug helemaal verslaafd aan was en ik dankzij hen dus ook nu voortaan?
Dit liedje, alléén het liedje overigens. Met het complete dansje erbij, de leerkrachten van die groep verkleedde zich als Mega Mindy en dat was echt vet. Begon met een domper aan die stage, maar daar heb ik ontzettend veel aan te danken gehad. Vandaar dat het liedje nog steeds door mijn hoofd blijft spoken als ik het hoor. Het was toevallig net op de tv achter een Studio 100 reclame.
Dit liedje, alléén het liedje overigens. Met het complete dansje erbij, de leerkrachten van die groep verkleedde zich als Mega Mindy en dat was echt vet. Begon met een domper aan die stage, maar daar heb ik ontzettend veel aan te danken gehad. Vandaar dat het liedje nog steeds door mijn hoofd blijft spoken als ik het hoor. Het was toevallig net op de tv achter een Studio 100 reclame.
Reva schreef:Alex schreef:Whahahaha, Reva, lekker ding ben je toch ook om je zus te bijten
Ik was nog klein hoor
Zus keihard huilen. Ik ook huilen 'maar seaaaabeeert deed het oooohooook'.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gast- Gast
ohnee ik heb de foto gemist omdat ik nu ook op youtube filmpjes zit te kijken over die rare familie. Nog een keer!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Komt omdat ik geen foto's meer heb gemaakt toen ik geen pony had.Alex schreef:Ik vind je haar ook mooi, Storm! Maar ik zie geen verschil met wat je eerst had heel eerlijk gezegd, haha.
Gast- Gast
Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
En neptieten gevoeld Best okee. Maar vind echte lekkerder
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
Welke cupmaat hadden de neptieten?
Trouwens Reva, ben jij dan lesbisch of bisex of hetero?
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Whahahaha, Reva, lekker ding ben je toch ook om je zus te bijten
Ik was nog klein hoor
Zus keihard huilen. Ik ook huilen 'maar seaaaabeeert deed het oooohooook'.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Erg he?
En mn moeder 'Maar jij bent toch geen zeehondje?!'
Ik huilend: Seabert ook niet!!! Mn moeder vragen wat Seabert dan wel was. Waarop ik nog steeds huilend zei: DIKKE VIS!
Ik moet het verhaal nog vaak horen.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
Geen idee, denk zelfde als mij, c of d ofzo.
Ik ben het allemaal.
Gast- Gast
Dat vraag je toch niet zomaarJoontjuh schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat vraag je toch niet zomaarJoontjuh schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag ook Mega Mindys gezien
Dat zie je toch dat ik dat deed? Trouwens was meer nieuwsgierigheid, omdat ze in Amsterdam was enzo.
Hey, ik kom van het platteland . Nee dat is een cliché grapje. Ik ken een hoop homo's en een hoop lesbo's en heb er niks tegen. Vind het gewoon leuk om te weten. Dan leef je jezelf in, in je medemens.
Van mij iig niet hoor, ik vind dat zo'n onzin altijd, via Twitter/FB roddelen over forummers. Heb het vaak genoeg voorbij zien komen.Reva schreef:Nou ik voorspel een nieuwe roddel op Twitter en Facebook etc
Gast- Gast
Volgensmij heb ik op Hyves geen eens dames van het forum.
Twitter en Faceboek heb ik niet, en dan zou ik nog niet roddelen, vind ik achterbaks.
Wie wil er nou met mij omgaan, dat vraag ik mezelf serieus wel eens af.
Twitter en Faceboek heb ik niet, en dan zou ik nog niet roddelen, vind ik achterbaks.
Wie wil er nou met mij omgaan, dat vraag ik mezelf serieus wel eens af.
WHAHAHAHAHAHAHA Reva, ik lig onder de tafel van het lachen. Seabert een dikke vis! Whahahaha!
Gast- Gast
Storm schreef:Van mij iig niet hoor, ik vind dat zo'n onzin altijd, via Twitter/FB roddelen over forummers. Heb het vaak genoeg voorbij zien komen.Reva schreef:Nou ik voorspel een nieuwe roddel op Twitter en Facebook etc
Jij had toch geen twitter meer?
Ik doe trouwens ook niks meer met Twitter, alleen nog FB en hyves. Maar ik zie eigenlijk nooit roddels voorbij komen. Vraag me dan altijd gelijk af of er ooit over mij geroddeld is
Gast- Gast
Ik ga even een tweet plaatsen.
'Reva is bi/hetero/lesbisch.'
'Reva is bi/hetero/lesbisch.'
Laatst aangepast door Alex op za 6 aug 2011 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat ik me afvraag he Reva en Alex, zijn jullie vriendinnen buiten het forum? Spreken jullie vaker af etc?
Gast- Gast
Mede daarom heb ik geen twitter meer, dat gelul altijd. Daarmee ontken ik trouwens niet dat ik zelf nooit heb meegedaan hoor, maar het waren/zijn wel altijd dezelfde personen die roddelden, vooral via twitter.Maple schreef:Storm schreef:Van mij iig niet hoor, ik vind dat zo'n onzin altijd, via Twitter/FB roddelen over forummers. Heb het vaak genoeg voorbij zien komen.Reva schreef:Nou ik voorspel een nieuwe roddel op Twitter en Facebook etc
Jij had toch geen twitter meer?
Ik doe trouwens ook niks meer met Twitter, alleen nog FB en hyves. Maar ik zie eigenlijk nooit roddels voorbij komen. Vraag me dan altijd gelijk af of er ooit over mij geroddeld is
Gast- Gast
Alex schreef:Daar moet je belangrijk en interessant voor zijn, Maple.
Oh maar natuurlijk, dat ben ik ook.
Gast- Gast
Mooi, dan ben ik niet belangrijk genoeg.
Liever bij iemand recht in het gezicht als via Hyves/MSN of mail.
Liever bij iemand recht in het gezicht als via Hyves/MSN of mail.
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: