Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Whahaha, mijn man vond het ook een gebrek in mijn opvoeding dat ik nog nooit in de Efteling was geweest op mijn 21ste.
Volgens mij ben ik op mijn 21e ook nooit in de Efteling geweest, maar zo rond die leeftijd hadden mijn ouders het opvoeden zo ongeveer al opgegeven, misschien dat het daaraan ligt
Vóór die tijd ben ik er wel een aantal keer geweest
Gast- Gast
Alex schreef:Huh? Wat heeft een kwartje er nou weer mee te maken?
Geen idee, maar dat heb ik al opgelost. Ze moet kikkertjes kopen bij de friettent en met ons delen.
Dat is een van de woorden die ik het meest gebruik, zeker op facebook en in sms enz. Omdat ik mijn SuS altijd zo noemReva schreef:Ja, bami. Duuuh. B-a-m-i.
Dat het dus een heel lange verklaring was
Edit: elke keer als ik dus typ maakt mn Htc er SuS van. Overbodig :
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Alex schreef:Ik heb dat allemaal nooit gekeken vroeger. Is dat heel erg?
Ga in de hoek staan en schaam je. Dit was mijn opvoeding. Iedere zaterdagochtend en zondagochtend na het uitslapen tekenfilms kijken.
*raapt kwartje op*
Wat ga jij met dat kwartje doen?
In mn spaarpot!
Nee jonguh, samen delen, naar de friettent en kikkertjes kopen, dan kunnen we met z'n allen delen. Anders is 't niet eerlijk.
Ik hoef niet te delen, want ik keek vroeger naar Bassie & Adriaan.
AAALLLLEEEEESSSS IIISSS VOOOOOOR REEEEVAAAAA, ALLLES IIIIIS VOOOOOOR REEEEEVAAAAAA.
Gast- Gast
Ik ga zo een foto plaatsen van mijn nieuwe kapsel, ik ben er echt blij mee. Alleen baal ik ontzettend dat ik door de plenzende regen moet fietsen over een uur, dan zit het echt verrot...
Gast- Gast
Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Alex schreef:Ik heb dat allemaal nooit gekeken vroeger. Is dat heel erg?
Ga in de hoek staan en schaam je. Dit was mijn opvoeding. Iedere zaterdagochtend en zondagochtend na het uitslapen tekenfilms kijken.
*raapt kwartje op*
Wat ga jij met dat kwartje doen?
In mn spaarpot!
Nee jonguh, samen delen, naar de friettent en kikkertjes kopen, dan kunnen we met z'n allen delen. Anders is 't niet eerlijk.
Ik hoef niet te delen, want ik keek vroeger naar Bassie & Adriaan.
AAALLLLEEEEESSSS IIISSS VOOOOOOR REEEEVAAAAA, ALLLES IIIIIS VOOOOOOR REEEEEVAAAAAA.
Neehee Reva, eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer als jij!
Smikkell schreef:Ik moest vroeger zelfs de televisie delen. Ik keen dus ook vaak power rangers
Die keek ik ook wel eens, maar vond ik persoonlijk wat minder. Dat was toen al te nep voor woorden.
Smikkell schreef:Ik moest vroeger zelfs de televisie delen. Ik keek dus ook vaak power rangers
Ik keek ook Powers Rangers! Dat was echt gaaf! En dan gingen mijn broertje, zusjes en ik het daarna nadoen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik moest vroeger zelfs de televisie delen. Ik keen dus ook vaak power rangers
Ik ook!! Had ook de poppetjes
En een dinosauruspark...skelter....racebanen
*belt ouders*
Gast- Gast
Mijn kat vindt dat ik een gezondere levensstijl moet krijgen. Zit ik te genieten van m'n overnfrietjes met mayo, trekt ze een tie-rippie ergens uit de slaapkamer vandaan. Dus ik achter haar aan want mevrouw eet die dingen gerust op. Ik weer zitten, bord op schoot, komt mevrouw met een plasticje tevoorschijn. Dus ik maar weer bord opzij, en achter d'r aan, wnat die dingen eet ze óók gerust op. Zucht...
Tijd om manlief een cursus ruim-je-rotzooi-achter-je-kont-op te geven.
Zo, en nu ga ik verder aan m'n ovenfriet.
Tijd om manlief een cursus ruim-je-rotzooi-achter-je-kont-op te geven.
Zo, en nu ga ik verder aan m'n ovenfriet.
Gast- Gast
Ik vond het verschrikkelijk!!Joontjuh schreef:Smikkell schreef:Ik moest vroeger zelfs de televisie delen. Ik keen dus ook vaak power rangers
Die keek ik ook wel eens, maar vond ik persoonlijk wat minder. Dat was toen al te nep voor woorden.
Ik vond Dommel en Semafoor wel leuk.
en Seabert
Gast- Gast
Laat ExpresooB het maar niet lezen..Storm schreef:Is er animo om mijn foto te zien??
Gast- Gast
Ik kom even advies vragen aan de actieve dames in het dagcafe. Ik word net echt overvallen door de drang naar de ah te rijden voor chocolade taart. Wat ga ik doen, naar de ah rijden of proberen mijzelf in toom te houden
Laatst aangepast door claudiaveronique op za 6 aug 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik heb het helemaal kort laten knippen.
Gooit bord oevenfriet opzij: Ik geloof er niks van
Gast- Gast
Dat kortknippen was een grapje.
Let niet op mijn kijken-in-het-luchtledige blik..
*weg*
Vers van de pers!
Let niet op mijn kijken-in-het-luchtledige blik..
*weg*
Vers van de pers!
Laatst aangepast door Storm op za 6 aug 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Roerbakgroente met deeg?Reva schreef:Ik ga Reva pizza's bakken.
Ben benieuwd, Storm.
Gast- Gast
Reva, weet je zeker dat je een meisje bent?
Nee hoor, ik had ook een op afstand bestuurbare auto en een racebaan, maar ook lego. Kortom, denk dat iedereen dat wel had, zowel jongens als meiden speelgoed.
Nee hoor, ik had ook een op afstand bestuurbare auto en een racebaan, maar ook lego. Kortom, denk dat iedereen dat wel had, zowel jongens als meiden speelgoed.
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: