Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zie ze ook alleen met peeptoeReva schreef:Haha, ja!
Ik kan mn lieve Supertrash pumps niet online vinden alleen met peeptoe.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie ze ook alleen met peeptoeReva schreef:Haha, ja!
Ik kan mn lieve Supertrash pumps niet online vinden alleen met peeptoe.
Die ben ik verliefd op. Laatst pakte iemand ze en toen dacht ik 'Neeeee, straks heeft ie gore klauwen!!'
Gast- Gast
Ben ik weder.
Wat een verschrikkelijke schoenen die je hebt gepost Zwoesj.
Ik hou niet van klompen.
Ik ben van de geklede schoentjes dan met een laag hakje.
Deze heb ik in het aqua blauw.
En deze heb ik 2 weken terug gekocht, super fijn schoentje.
Wat een verschrikkelijke schoenen die je hebt gepost Zwoesj.
Ik hou niet van klompen.
Ik ben van de geklede schoentjes dan met een laag hakje.
Deze heb ik in het aqua blauw.
En deze heb ik 2 weken terug gekocht, super fijn schoentje.
Ze zijn nu zelfs nog goedkoper dan op het prijskaartje. En ik denk dat ze sowieso goedkoper zijn geworden, want na jou zijn er nog zeker drie op het forum die ze ook hebben gekocht nog niet zo lang geleden!Reva schreef:Ze zijn wel goedkoper zie ik met peeptoe. Scheelt weer leer natuurlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Joontje, zelf vind ik dat soort schoentjes te laag en niet mijn ding.
Als ik op hogere hakken loop, dan kun je me opvegen. Ik kan niet op hoge hakken lopen, dan is mijn rug echt een hel na een half uur en de bal van mijn voet ook. Daarbij kom ik daar vaak ook niet in met mijn hoge wreef ne brede voet.
Smikkell schreef:Ze zijn nu zelfs nog goedkoper dan op het prijskaartje. En ik denk dat ze sowieso goedkoper zijn geworden, want na jou zijn er nog zeker drie op het forum die ze ook hebben gekocht nog niet zo lang geleden!Reva schreef:Ze zijn wel goedkoper zie ik met peeptoe. Scheelt weer leer natuurlijk
Copycats.
Joontjuh, is dat geen kwestie van oefenen?
Ik heb sinds kort wel pijn in dat botje na/achter mn grote teen, aan de onderkant. Steeeekt. Maar ook met lage schoenen etc. Is tijdelijk, hoop ik.
Edit: lekker duidelijk. Haha.. ik weet niet hoe dat botje heet. Zijkantbot
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ze zijn nu zelfs nog goedkoper dan op het prijskaartje. En ik denk dat ze sowieso goedkoper zijn geworden, want na jou zijn er nog zeker drie op het forum die ze ook hebben gekocht nog niet zo lang geleden!Reva schreef:Ze zijn wel goedkoper zie ik met peeptoe. Scheelt weer leer natuurlijk
Copycats.
Joontjuh, is dat geen kwestie van oefenen?
Ik heb sinds kort wel pijn in dat botje na mn grote teen, aan de onderkant. Steeeekt. Maar ook met lage schoenen etc. Is tijdelijk, hoop ik.
Was het dat maar, nee helaas. Komt echt puur door m'n bokkepootjes. Ik mag blij zijn dat ik geen steunzolen nodig heb. Dus vind het wel prima zo. Op deze manier ben ik vaak nog net iets groter als m'n vriend, en dat vind ik dan ook weer niet nodig.
Reva schreef:Nee, dan vind ik het nog niet leuk. Heb wel sentimenteel naar de nieuwe wintercollectie schoenen staan kijken. Hallo jaren 90. Ik zag mezelf echt weer trots met mn vader mn eerste hakken kopen en als bami verklaren dat ik er écht op kon lopen tegen mn moeder thuis
Als bami?
Gast- Gast
Haha zelfde verhaal als laatst denk ik. Toen had ze het over bami-ogen en bedoelde ze bambi-ogen, dus ze zal nu wel bedoelen dat ze als bambi verklaarde dat ze erop kon lopenAlex schreef:Reva schreef:Nee, dan vind ik het nog niet leuk. Heb wel sentimenteel naar de nieuwe wintercollectie schoenen staan kijken. Hallo jaren 90. Ik zag mezelf echt weer trots met mn vader mn eerste hakken kopen en als bami verklaren dat ik er écht op kon lopen tegen mn moeder thuis
Als bami?
Gast- Gast
Of nasi.. of mihoen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haai! Hoe is het hier? Ik ben vandaag een dagje in Den Haag geweest, nu weer op weg naar het hoge noorden
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Dat is mijn lievelings Disneyfiguur..Lejow schreef:Of nasi.. of mihoen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Bambi dus denk ik
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Blegh,zitten gummyballen in
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja gehaktballetjes... vind ze naar gummy smaken
Lejow- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Dan moet ik denken aan de Gummiberen
DIE zijn cool
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar niet fijn in de soep.Lejow schreef:Storm schreef:Dan moet ik denken aan de Gummiberen
DIE zijn cool
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: