Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ah jammie!!Theedoosje schreef:Wj gaan gourmetten.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben inspiratieloos denk dat wij een gebakken ei eten gisteren al door de mac drive geweest
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
'Even' naar de supermarkt gaat niet, want dan moet ik dus ergens naar een Nederlandse supermarkt en ben ik zo weer een uur verder eer ik weer thuis ben. Maar ach, hiermee zal het vast ook lukken!Joontjuh schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ben trouwens net nog in België in een supermarkt geweest. Moest bladerdeeg hebben. Ik de diepvriesafdeling 3 keer doorzocht. Geen bladerdeeg. Ben het uiteindelijk maar gaan vragen, bleek het gewoon in de koeling bij het brood te liggen. En dan niet van die vierkante plakjes, zoals we dat in Nederland kennen, nee het ligt daar op rol Heel maf! Gewoon zo'n rol zoals je ook aluminiumfolie koopt zeg maar, maar dan met bladerdeeg. Moet ik daar dus weer vierkantjes uit gaan snijden, want ik wil appelflappen maken
Dan zou ik toch nog even naar de supermarkt gaan om gewoon een pakje te halen. Veel gemakkelijker. Je kan ook mini appelflappen gaan maken of juist reuze appelflappen.
Wij eten erwtensoep vanavond! Had ik zin in, ondanks het redelijk warme weer. Heb net water opgezet en als het dadelijk aan de kook is gooi de krabbetjes erin. Dan ff douchen, want ik plak aan alle kanten en dan ga ik dan langzamerhand eens de uien, wortels, prei en aardappels schillen en in stukjes snijden.
Gast- Gast
Hier wordt het soep!!! Lekkere tomatensoep, met groente, gehaktballetjes en een stokbroodje met kruidenboter!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Hier wordt het soep!!! Lekkere tomatensoep, met groente, gehaktballetjes en een stokbroodje met kruidenboter!
Hmm... ik kom bij jou eten Lejow...
Gezellig!!
Al zal het koud zijn eer je hier bent denk ik whaha
Al zal het koud zijn eer je hier bent denk ik whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Euh... nee? Hier gewoon bewolkt, maar absoluut niet dreigend. Maar goed, ik bevind me dan ook best wel euh... aan de andere kant van Nederland.
Gast- Gast
Hier is het nog droog.
@ Lejow, das een beetje jammer. Maar goed, dan hou ik het bij bahmi of nasi met foe yong hai (zelfgemaakte). Voor ons pap en mam nog sambalboontjes erbij, maar die vind ik smerig.
@ Lejow, das een beetje jammer. Maar goed, dan hou ik het bij bahmi of nasi met foe yong hai (zelfgemaakte). Voor ons pap en mam nog sambalboontjes erbij, maar die vind ik smerig.
Ohh lekker, nasi! Dat heb ik al lang niet meer gegeten zeg...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind er niks aan, nasi, bahmi, macaroni en spaghetti. Alleen de bahmi van de Chinees vind ik vaak lekker, maar verder geef ik er weinig om. Ik ben wel van de Chinese bijgerechten, zoals foe yong hai, babi pangang, kip zoet-zuur enz. Zolang er maar geen vis bij zit.
Laat maar lekker regenen, dan koelt het lekker af. Ik moet de hele avond, nacht en ochtend in de tren en auto zitten. Lekker vakantie vieren in Hongarije!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik vind babi panghang spek en tsa sieuw(ofzo) altijd erg lekker jamjam
En nasi, en mihoen
en mini loempia's en sate
I LOVE CHINEES/WOKKEN!!!
Oh nu heb ik daar trek in
En nasi, en mihoen
en mini loempia's en sate
I LOVE CHINEES/WOKKEN!!!
Oh nu heb ik daar trek in
Lejow- Lady Post-a-lot
Zininzon schreef:Laat maar lekker regenen, dan koelt het lekker af. Ik moet de hele avond, nacht en ochtend in de tren en auto zitten. Lekker vakantie vieren in Hongarije!
Ga je naar Sziget?
Ik hou van die grote loempia's met tauge!!
Zininzon- Ratel
Joontjuh schreef:Zininzon schreef:Laat maar lekker regenen, dan koelt het lekker af. Ik moet de hele avond, nacht en ochtend in de tren en auto zitten. Lekker vakantie vieren in Hongarije!
Ga je naar Sziget?
Ja!
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Joontjuh schreef:Zininzon schreef:Laat maar lekker regenen, dan koelt het lekker af. Ik moet de hele avond, nacht en ochtend in de tren en auto zitten. Lekker vakantie vieren in Hongarije!
Ga je naar Sziget?
Ja!
Mijn nichtje is ook onderweg geloof ik, maar zij ging met het vliegtuig.
Ja vliegtuig is wel wat beter, maar ook 4 x zo duur haha..
Mijn teennagels zijn droog, ik moet de laatste dingen even afronden en dan ga ik.
Tot over een dag of 10!
Mijn teennagels zijn droog, ik moet de laatste dingen even afronden en dan ga ik.
Tot over een dag of 10!
Zininzon- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: