Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Lotus, ook van mij een . Je zo voelen is gewoon F up.
En ik heb net even een sigaretje gedaan buiten en het wordt toch, heel slecht voor mijn dieet, een kebabje.
En ik heb net even een sigaretje gedaan buiten en het wordt toch, heel slecht voor mijn dieet, een kebabje.
Gast- Gast
Lotus, nogmaals een knuffel voor jou. Ik vind het echt erg om te zien hoe jij met jezelf worstelt, ik hoop echt dat je eruit komt (al dan niet met professionele hulp).
Gast- Gast
Grr... ik haat m'n laptop, zowel gister als vandaag sluit ie om de haverklap zichzelf uit. Erg frustrerend.
Maaruh hier is alles goed.
@ StyleGirl, hoe is het met jou en je huisje?
@ Maple, fijn dat je op tijd binnen bent, het barst dalijk vast nog wel los. Dit denk ik, omdat het zo benauwd is.
@ Maura, ik zou voor de snitzel gaan. Ik lust geen garnalen en geen olijven en feta, dus geen moeilijke keuze voor mij. Daarbij zijn verse sperziebonen en nieuwe aardappels erg lekker.
@ Lotus, wat balen van je huisarts, maar je luisterd wel goed naar je lichaam, blijf dit doen meis. Probeer gezond en op uur en tijd te eten, dit zal vast ook wel schelen.
Maaruh hier is alles goed.
@ StyleGirl, hoe is het met jou en je huisje?
@ Maple, fijn dat je op tijd binnen bent, het barst dalijk vast nog wel los. Dit denk ik, omdat het zo benauwd is.
@ Maura, ik zou voor de snitzel gaan. Ik lust geen garnalen en geen olijven en feta, dus geen moeilijke keuze voor mij. Daarbij zijn verse sperziebonen en nieuwe aardappels erg lekker.
@ Lotus, wat balen van je huisarts, maar je luisterd wel goed naar je lichaam, blijf dit doen meis. Probeer gezond en op uur en tijd te eten, dit zal vast ook wel schelen.
Met mijn huisje weet ik het niet, maar met mij goed . Ik ben weg! Doei meiden
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Het zonnetje schijnt alweer!! Net op buienradar gekeken en de bui ging volgens de radar ook vér langs ons heen. Maargoed, die donkere lucht leek veel dichterbij...Joontjuh schreef:
Mijn negerzoenen zijn op en ik wil meer.... Maar nu wil ik dna niet die van Buijs, maar deze:
Gast- Gast
Mijn collega van een andere afdeling vraagt of hij mij even mocht bijschakelen, want hij moest naar het toilet. Wil ik hem net via een soort MSN vragen of hij misschien in de pot is verzopen, heeft hij me net weer afgeschakeld en zit ie weer op zijn plek. Serieus, hoelang kan een toiletbezoek duren.
Gast- Gast
Maura, je kan altijd vragen of het een grote of een kleine boodschap was, maar dat is teveel info.
Ik weet wel dat mijn vriend soms ook ontzettend lang op de wc kan blijven, snap daar ook nooit iets van.
Ik weet wel dat mijn vriend soms ook ontzettend lang op de wc kan blijven, snap daar ook nooit iets van.
Ik ben ook geen snelplasser hoor. Heb echt wel een paar minuten nodig en sta altijd verbaasd als mensen met een minuut weer buiten staan. No way dat ik dat red
Gast- Gast
Dit was geen paar minuten, dit was minstens 20 minuten. En nee, geen grote boodschap. Meneer heeft er gewoon weer een rookpauze bij in gelapt. Dat doet hij vaker. Ik ken hem een beetje te goed.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Dat hij dat gewoon zegt dan, daar heb je meer aan. Vind dit dan altijd zo achterbaks.
Ik ook hoor. Maar goed, zo is hij nu eenmaal. Ik heb hem nu helemaal gek gemaakt met het verhaal dat ik vandaag om 16.00u naar huis mag, omdat we vorige week zijn collega om 16.00u naar huis hebben laten gaan. Dat dit een toezegging is vanuit zijn leidinggevende. Hij gaat helemaal uit zijn dak en loopt zijn collega's te whatsappen.
Gast- Gast
Maura schreef:Joontjuh schreef:Dat hij dat gewoon zegt dan, daar heb je meer aan. Vind dit dan altijd zo achterbaks.
Ik ook hoor. Maar goed, zo is hij nu eenmaal. Ik heb hem nu helemaal gek gemaakt met het verhaal dat ik vandaag om 16.00u naar huis mag, omdat we vorige week zijn collega om 16.00u naar huis hebben laten gaan. Dat dit een toezegging is vanuit zijn leidinggevende. Hij gaat helemaal uit zijn dak en loopt zijn collega's te whatsappen.
Mooi is dat Laat hem dan maar zijn eigen ergeren daaraan. Dan had hij eigenlijk naar huis toe willen gaan zeker.
Joontjuh schreef:Maura schreef:Joontjuh schreef:Dat hij dat gewoon zegt dan, daar heb je meer aan. Vind dit dan altijd zo achterbaks.
Mooi is dat Laat hem dan maar zijn eigen ergeren daaraan. Dan had hij eigenlijk naar huis toe willen gaan zeker.
Hij zegt net:"Als ik toch niets te doen heb, waarom zou ik dan niet naar huis gaan? Ik kan toch best naar huis". Waarop ik antwoorde:"Zolang de lijnen open zijn, ga jij helemaal nergens naartoe". Hij:"Ok, laat ook maar". Grrrr!
Gast- Gast
Geweldig, collega's kwellen, al helemaal als ze achterbaks zijn om te gaan roken zonder het te gaan zeggen.
Reva schreef:Ben ik al in beeld op AT5??
Weet ik niet, ben niet aan het kijken, alhoewel dat wel zou kunnen.
Hoe is het daar Reva, sta je op een gezellige boot?
Joontjuh schreef:Reva schreef:Ben ik al in beeld op AT5??
Weet ik niet, ben niet aan het kijken, alhoewel dat wel zou kunnen.
Hoe is het daar Reva, sta je op een gezellige boot?
Oh je bent op zon boot...gezellig!
Gast- Gast
Haai meiden!
Ik ben weer terug van mijn ritje Gamma. Het bleek uiteindelijk maar 35 km retour te zijn in plaats van 45. Ik had het verkeerde adres ingegeven in de routeplanner Heb op de terugweg wel een half uurtje regen gehad, maar geen hele felle regen ofzo, dus dat was goed te doen.
Maura ik zou het wel weten hoor. Absoluut de garnalen! Ik ben dol op van die reuzengarnalen maar mijn vriend lust ze niet, dus ik eet ze bijna nooit Overigens klinkt die maaltijd ook veel gezonder dan de schnitzel met van alles met room.
Oeh Maple, die mini-dickmanns zijn heerlijk! Gelukkig ben ik net in de supermarkt geweest en hoef ik nu niet meer, anders was ik misschien nog overstag gegaan ook.
Ik ben weer terug van mijn ritje Gamma. Het bleek uiteindelijk maar 35 km retour te zijn in plaats van 45. Ik had het verkeerde adres ingegeven in de routeplanner Heb op de terugweg wel een half uurtje regen gehad, maar geen hele felle regen ofzo, dus dat was goed te doen.
Maura ik zou het wel weten hoor. Absoluut de garnalen! Ik ben dol op van die reuzengarnalen maar mijn vriend lust ze niet, dus ik eet ze bijna nooit Overigens klinkt die maaltijd ook veel gezonder dan de schnitzel met van alles met room.
Oeh Maple, die mini-dickmanns zijn heerlijk! Gelukkig ben ik net in de supermarkt geweest en hoef ik nu niet meer, anders was ik misschien nog overstag gegaan ook.
Gast- Gast
Ben trouwens net nog in België in een supermarkt geweest. Moest bladerdeeg hebben. Ik de diepvriesafdeling 3 keer doorzocht. Geen bladerdeeg. Ben het uiteindelijk maar gaan vragen, bleek het gewoon in de koeling bij het brood te liggen. En dan niet van die vierkante plakjes, zoals we dat in Nederland kennen, nee het ligt daar op rol Heel maf! Gewoon zo'n rol zoals je ook aluminiumfolie koopt zeg maar, maar dan met bladerdeeg. Moet ik daar dus weer vierkantjes uit gaan snijden, want ik wil appelflappen maken
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ben trouwens net nog in België in een supermarkt geweest. Moest bladerdeeg hebben. Ik de diepvriesafdeling 3 keer doorzocht. Geen bladerdeeg. Ben het uiteindelijk maar gaan vragen, bleek het gewoon in de koeling bij het brood te liggen. En dan niet van die vierkante plakjes, zoals we dat in Nederland kennen, nee het ligt daar op rol Heel maf! Gewoon zo'n rol zoals je ook aluminiumfolie koopt zeg maar, maar dan met bladerdeeg. Moet ik daar dus weer vierkantjes uit gaan snijden, want ik wil appelflappen maken
Dan zou ik toch nog even naar de supermarkt gaan om gewoon een pakje te halen. Veel gemakkelijker. Je kan ook mini appelflappen gaan maken of juist reuze appelflappen.
Wat gaan jullie vanavond eten?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Geen flauw idee, ik ben bang dat ik iets van spaghetti of macaroni voor mijn neus krijg aan de spullen op het aanrecht te zien. Ik vind dat echt zo smerig, dus dat zal na het stappen nog wel worden dat we eindigen in de shoarma tent ofzo.
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: