Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Misschien wel een goed idee..maar het stomme is, ik zit eigenlijk nooit lekker in mijn vel. Er is altijd wel iets. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er meer met mij aan de hand is.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik jank zowat elke dag al, ik moest straks op het werk al bijna huilen toen iemand zei dat ik er moe uitzag en of er misschien wat was. Dat is echt niks voor mij.
Tijd om maandag meteen de dokter te bellen en het niet langer uit te stellen.....
Des te meer redenen om maandag echt te bellen...
Doe het alsjeblieft echt !
Ik ken je als een enorme lieve meid, met een hart van goud, een super lieve mama, een lieve vriendin, een zacht karakter, een meisje dat kan stralen en er mooi uit ziet... Dit ben jij Storm en zo voel je je niet meer. Je moet hier echt iets mee doen !
Gast- Gast
Storm schreef:Misschien wel een goed idee..maar het stomme is, ik zit eigenlijk nooit lekker in mijn vel. Er is altijd wel iets. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er meer met mij aan de hand is.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik jank zowat elke dag al, ik moest straks op het werk al bijna huilen toen iemand zei dat ik er moe uitzag en of er misschien wat was. Dat is echt niks voor mij.
Tijd om maandag meteen de dokter te bellen en het niet langer uit te stellen.....
Herken het wel. Alles wat je dwars zit en/of waar je je druk om maakt moet eruit. Op wat voor manier dan ook, waar jij je prettig bij voelt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Vanmiddag: Ik was een parkeerkaartje aan het halen, reed er een vrouw met haar trekhaak tegen mijn auto aan tijdens het inparkeren. Ik zeg hard "Godverdomme". Die vrouw hoorde het, ze zag me en had haar raam open.
Ze stapte uit en zei sorry en dat ze alleen met haar trekhaak mijn auto raakte.
Ik zeg; "Lekker geparkeerd he!" Nu kan ik er dus ook niet meer uit! U kunt toch uw auto een stuk naar voren nog zetten (met veel zuchten deed ze dit) Vrouw:"Ik heb geen stuurbekrachtiging". Ik zeg moet je een andere auto kopen!! en ben weggelopen.
Even later stond haar auto weer heel dicht op die van mij, dus met heel veel moeite kon ik eruit komen, sommige mensen pfff.
Ze stapte uit en zei sorry en dat ze alleen met haar trekhaak mijn auto raakte.
Ik zeg; "Lekker geparkeerd he!" Nu kan ik er dus ook niet meer uit! U kunt toch uw auto een stuk naar voren nog zetten (met veel zuchten deed ze dit) Vrouw:"Ik heb geen stuurbekrachtiging". Ik zeg moet je een andere auto kopen!! en ben weggelopen.
Even later stond haar auto weer heel dicht op die van mij, dus met heel veel moeite kon ik eruit komen, sommige mensen pfff.
Storm:
't Is verder stil hier....
Ik kwam vandaga weer lekker door de bocht, we hadden het over jeuk, dus uiteindelijk zeg ik: Ja, dan moet je terugneuken!!! Ehh... handig, op een babygroep. Had het zelf niet eens door dat ik het zei totdat mijn collega keihard begon te lachen
't Is verder stil hier....
Ik kwam vandaga weer lekker door de bocht, we hadden het over jeuk, dus uiteindelijk zeg ik: Ja, dan moet je terugneuken!!! Ehh... handig, op een babygroep. Had het zelf niet eens door dat ik het zei totdat mijn collega keihard begon te lachen
Gast- Gast
Gelukkig op een babygroep:P
Zeker stil hier! ik ga zo ffies douchen en naar bed
Zeker stil hier! ik ga zo ffies douchen en naar bed
Hey meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, als ik eenmaal op Zweedse en Noorse blogs beland, dan vergeet ik de tijd (en het forum)!
Gast- Gast
Jeetje... is iedereen vertrokken ofzo? Het is hier zo stil dat ben ik niet gewend!
Ik vertrek zo. Want ondanks dat ik vandaag heerlijk vrij was, moet ik morgen het werk weer inhalen. 07.30u wekker.
Trouwens, zijn regels voor een kroeg (geluidsoverlast) landelijk of voor elke gemeente apart geregeld?
Trouwens, zijn regels voor een kroeg (geluidsoverlast) landelijk of voor elke gemeente apart geregeld?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Gelukkig op een babygroep
We hebben ook dreumesen van bijna 2 met oren op steeltjes en die behoorlijk goed kunnen (na)praten Gelukkig lagen die op dat moment op bed...
Sjaan, hoe is het met jou? Ben je vandaag nog een beetje doorgekomen?
Gast- Gast
Haha Maple, ik moest wel lachen om je actie
Wij hebben een heel leuke dag gehad, vanmorgen zijn we eerst met bijna het hele gezin + aanhang (alleen zwager moest werken) bij mams geweest en hebben daar plantjes neergezet. Vertederd toe staan kijken hoe kleine prinses de foto van oma een dikke kus geeft en even samen staan knuffelen en huilen terwijl kleine prinses er alweer genoeg van had en met de andere oma (vriendin van paps) een gietertje water ging halen voor oma's plantjes. Hoeveel verdriet je ook hebt, op het moment dat je zo'n klein mormeltje met een enorm grote gieter ziet sjouwen, breekt toch de lach door.
Vervolgens zijn we in de auto gestapt en zijn naar het winkelcentrum CentrO in Oberhausen gereden. Eerst samen gegeten en daarna aan het shoppen geslagen. Het was heel gezellig en de tijd vloog voorbij! Pas tegen half 8 waren we weer terug bij het eetgedeelte dus we hebben nog een hapje gegeten voordat we weer naar huis gingen. Mijn grote nichtje is nog even langsgeweest want ze wilde samen nog even een bloemstuk bij mams (haar tante) neerleggen dus dat hebben we nog gedaan en toen was de dag eigenlijk alweer om.
Ik ben nu net thuis en ik ben best wel een beetje gaar. Maar ik kan dan toch niet meteen gaan slapen, dus ik zit nog even halfsuf achter de pc maar oh wat zal ik zo heerlijk kunnen slapen!
Wij hebben een heel leuke dag gehad, vanmorgen zijn we eerst met bijna het hele gezin + aanhang (alleen zwager moest werken) bij mams geweest en hebben daar plantjes neergezet. Vertederd toe staan kijken hoe kleine prinses de foto van oma een dikke kus geeft en even samen staan knuffelen en huilen terwijl kleine prinses er alweer genoeg van had en met de andere oma (vriendin van paps) een gietertje water ging halen voor oma's plantjes. Hoeveel verdriet je ook hebt, op het moment dat je zo'n klein mormeltje met een enorm grote gieter ziet sjouwen, breekt toch de lach door.
Vervolgens zijn we in de auto gestapt en zijn naar het winkelcentrum CentrO in Oberhausen gereden. Eerst samen gegeten en daarna aan het shoppen geslagen. Het was heel gezellig en de tijd vloog voorbij! Pas tegen half 8 waren we weer terug bij het eetgedeelte dus we hebben nog een hapje gegeten voordat we weer naar huis gingen. Mijn grote nichtje is nog even langsgeweest want ze wilde samen nog even een bloemstuk bij mams (haar tante) neerleggen dus dat hebben we nog gedaan en toen was de dag eigenlijk alweer om.
Ik ben nu net thuis en ik ben best wel een beetje gaar. Maar ik kan dan toch niet meteen gaan slapen, dus ik zit nog even halfsuf achter de pc maar oh wat zal ik zo heerlijk kunnen slapen!
Heej Lex!
Ik kom even binnenvallen met een súperleuk filmpje van mijn dochter. Ze is onherkenbaar in beeld dankzij mijn optimale telefooncamera, maar haar zingen maakt alles goed:
https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150337418987160
https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150337418987160
Gast- Gast
Ow Lexie wat een heerlijk ding is het toch! Wat kan ze goed zingen! En jij ook tenminste, ik denk dat jij het bent die meezingt?
Whahahaha, ja ook even mijn valse gekras tussendoor
Dit liedje heeft ze trouwens anderhalf tot twee uur achter elkaar gezongen vanavond. En dan ook steeds rennen erbij ...
Dit liedje heeft ze trouwens anderhalf tot twee uur achter elkaar gezongen vanavond. En dan ook steeds rennen erbij ...
Gast- Gast
Hahaha heeft ze dat zó lang volgehouden ja? Super! Dat rondrennen herken ik wel, dat doet kleine prinses ook graag: tig keer precies hetzelfde rondje door de huiskamer
Ja, zolang heeft ze het volgehouden. Toen we haar in bed legden met een papfles zong ze vrolijk door
Ze slaapt trouwens bij opa en oma (mijn ouders). Ik weet dus wel wat ik morgen ga doen ...
Ze slaapt trouwens bij opa en oma (mijn ouders). Ik weet dus wel wat ik morgen ga doen ...
Gast- Gast
UITSLAPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAlex schreef:Ik weet dus wel wat ik morgen ga doen ...
Wéér die koe?Reva schreef:BOEEE!
Sjaantje schreef:UITSLAPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAlex schreef:Ik weet dus wel wat ik morgen ga doen ...
REKEN MAAR!!!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: