Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:28

ExpressoB schreef:Ik kan me jou voorstellen maar je vriend ook. Soms zijn mannen er gewoon echt klaar mee en willen ze dat hun vriendin niet altijd maar zo negatief denkt/praat. Voor hun duurt het allemaal telang zeg maar.
Doen jullie nog wel leuke dingen samen?
Geen gepruts aan mijn lijf zei je.. heb je het dan over sex?

Maar nu doe je of alle mannen het zelfde zijn en totaal anders dan vrouwen. Het gaat hier om twee mensen: Storm en haar vriend. Niet om hoe alle mannen zijn en denken over het gedrag van alle vrouwen.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 5 aug 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:29

Ik denk dat er eens een goed gesprek nodig is en dat je tot hem doordringt hoe JIJ je nu voelt. Hij zal even zijn ego aan de kant moeten zetten en naar zijn vriendin moeten luisteren. Je hebt hem nodig nu....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:30

En echt, hij heeft ook wel gelijk. Ik zou me ook afgewezen voelen als ik hem was. Maar ik kan hem maar niet duidelijk maken dat ik me klote voel en dat ik gewoon een luisterend oor zoek.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 5 aug 2011 - 8:33

Stormpie hug Even een dikke knuffel voor jou meis.

Ik heb helaas eigenlijk geen tijd, maar ik zag dat je hier had gereageerd. Wilde je eigenlijk net een smsje sturen, maar ik kreeg vandaag een ontzettend lief cadeautje + kaartje van jou in de bus. Wat leuk en lief zeg, dankjewel! I love you I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:34

Snoes, geen dank, ik ben blij dat je het gekregen hebt, eindelijk. smile ook super bedankt voor jouw kaartje, je bent lief!!

En sorry voor mijn negativiteit laatste weken..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:37

Storm, daar hoef je natuurlijk geen sorry voor te zeggen. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo niet lekker in je vel zit en alle andere dingen die spelen. Als het jou helpt om dat hier te posten, al is het maar een heel klein beetje, dan vind ik dat je dat moet blijven doen.

En wat ik ook uit Snoes haar post haal, volgens mij ben je een heel lief mens en een heel fijne vriendin. Ik gun jouw en je mannen echt wat meer rust en liefde.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 5 aug 2011 - 8:38

Geen dank, ik vond dat jij ook wel een kaartje had verdiend Wink

En meid, het is logisch dat je negatieve dingen post als je je zo ook voelt. Het zou pas jammer zijn als je een masker op zou zetten, doen alsof het allemaal lekker gaat maar jezelf wel heel de tijd klote voelen. Dan is het toch veel fijner om dit te kunnen delen? Natuurlijk vind ik het enorm jammer adt je zo slecht in je vel zit, maar als jij het voor het kiezen had, had je ook niet voor de situatie gekozen waarin je je nu bevindt he meis.

Ik kan helaas nu dan wel neit veel voor je betekenen (ik moet echt weer weg) maar ik kom binnenkort gewoon een keer langs en dan gaan we wat gezelligs doen ofzo. En sowieso zie ik je volgende week zaterdag al he meid, dan gaan we dat hoofd van jou ook even helemaal leegmaken en alleen maar aan leuke dingen denken die dag/avond/nacht hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 8:39

Storm schreef:En echt, hij heeft ook wel gelijk. Ik zou me ook afgewezen voelen als ik hem was. Maar ik kan hem maar niet duidelijk maken dat ik me klote voel en dat ik gewoon een luisterend oor zoek.

Hij is dan misschien lichamelijk afgewezen maar jij wordt toch net zo goed afgewezen door hem? Op emotioneel vlak omdat hij niet met je wil praten of niet inziet dat je het nodig hebt. Dus hij kan wel verongelijkt gaan doen maar daar schieten jullie natuurlijk niks mee op.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Snoes vr 5 aug 2011 - 8:39

Smikkell schreef:Storm, daar hoef je natuurlijk geen sorry voor te zeggen. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo niet lekker in je vel zit en alle andere dingen die spelen. Als het jou helpt om dat hier te posten, al is het maar een heel klein beetje, dan vind ik dat je dat moet blijven doen.

En wat ik ook uit Snoes haar post haal, volgens mij ben je een heel lief mens en een heel fijne vriendin. Ik gun jouw en je mannen echt wat meer rust en liefde.
Hier heb je helemaal gelijk in. Storm is een geweldig lieve meid en een hele fijne vriendin, ik zou haar niet meer kwijt willen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:41

Lieverd je hoeft geen sorry te zeggen. Ik weet ongeveer hoe je je voelt en het is verschrikkelijk. Het is onbegrijpelijk voor mensen die het zelf niet ervaren en des te frustrerender voor jou.
Het enige wat ik je kan mee geven is ben eerlijk over hoe je je voelt. Al zeg je 100x per dag dat je je kut voelt. So what dan komt de boodschap misschien wel aan.

En je weet... als je een weekend er tussen uit wilt, Je bent hier altijd welkom ! hug hug

Gast
Gast

Lavendel schreef:
Storm schreef:En echt, hij heeft ook wel gelijk. Ik zou me ook afgewezen voelen als ik hem was. Maar ik kan hem maar niet duidelijk maken dat ik me klote voel en dat ik gewoon een luisterend oor zoek.

Hij is dan misschien lichamelijk afgewezen maar jij wordt toch net zo goed afgewezen door hem? Op emotioneel vlak omdat hij niet met je wil praten of niet inziet dat je het nodig hebt. Dus hij kan wel verongelijkt gaan doen maar daar schieten jullie natuurlijk niks mee op.

Nee daar heb je ook gelijk in..maar hij voelt zich ook geestelijk afgewezen door mij, omdat ik dus niet echt toenadering zoek (lichamelijk en geestelijk).

Gast
Gast

Wat lief jullie woorden, moet er nog meer van huilen.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:42

Huil maar lekker.... dat moet er toch uit !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:43

Ik jank zowat elke dag al, ik moest straks op het werk al bijna huilen toen iemand zei dat ik er moe uitzag en of er misschien wat was. Dat is echt niks voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 5 aug 2011 - 8:44

Stuiterbal schreef:Huil maar lekker.... dat moet er toch uit !
+ 1

Ik moet nu helaas wel weer weg, spreek je snel weer lieverd!
Sowieso tot zaterdag (en Stuiter ook bounce Very Happy)

Byebye dames!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:44

Storm schreef:Ik jank zowat elke dag al, ik moest straks op het werk al bijna huilen toen iemand zei dat ik er moe uitzag en of er misschien wat was. Dat is echt niks voor mij.
Misschien moet je je minder groot houden.. Dagcafé - Pagina 15 699888

Gast
Gast

Storm schreef:Ik jank zowat elke dag al, ik moest straks op het werk al bijna huilen toen iemand zei dat ik er moe uitzag en of er misschien wat was. Dat is echt niks voor mij.

Tijd om maandag meteen de dokter te bellen en het niet langer uit te stellen.....

Gast
Gast

Tot zaterdag, Snoes, en nogmaals bedankt!!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 5 aug 2011 - 8:44

Storm schreef:Tot zaterdag, Snoes, en nogmaals bedankt!!
Jij bedankt! Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:45

Tot zaterdag Snoezel !!!!

Gast
Gast

Stuiterbal schreef:

Tijd om maandag meteen de dokter te bellen en het niet langer uit te stellen.....
+ heel veel!

Gast
Gast

Stuiterbal schreef:

Misschien wel een goed idee..maar het stomme is, ik zit eigenlijk nooit lekker in mijn vel. Er is altijd wel iets. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er meer met mij aan de hand is.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 5 aug 2011 - 8:46

Smikkell schreef:
ExpressoB schreef:Ik kan me jou voorstellen maar je vriend ook. Soms zijn mannen er gewoon echt klaar mee en willen ze dat hun vriendin niet altijd maar zo negatief denkt/praat. Voor hun duurt het allemaal telang zeg maar.
Doen jullie nog wel leuke dingen samen?
Geen gepruts aan mijn lijf zei je.. heb je het dan over sex?

Maar nu doe je of alle mannen het zelfde zijn en totaal anders dan vrouwen. Het gaat hier om twee mensen: Storm en haar vriend. Niet om hoe alle mannen zijn en denken over het gedrag van alle vrouwen.

Klopt ..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 8:47

Misschien moet je je inderdaad iets minder groot houden en dat dan ook even niet hier doen maar naast hem op de bank. Hij moet toch kunnen zien hoe jij je nu voelt, hij moet er nu voor je zijn en jullie moeten er samen over praten!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:48

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:

Misschien wel een goed idee..maar het stomme is, ik zit eigenlijk nooit lekker in mijn vel. Er is altijd wel iets. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er meer met mij aan de hand is.
Daarom dus.. Als je je zo voelt, en zeker wanneer dat zo lang duurt, zoals je zelf ook al zegt, dan gaat dat niet vanzelf weer over en is misschien wel meer aan de hand.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: