Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Hebben jullie Maple al eens horen zingen ????
Jij hebt mij ook nog nooit solo horen zingen hoor
Gast- Gast
Jup, negerzoenen! En nu ga ik dat Danza Kuduro eens opzoeken, ik zie het de hele tijd voorbijkomen endiekeniknie.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh leuk liedje! Klinkt als iets van een paar jaar geleden, zo'n spaans liedje. Hoeheetdienouookalweer
Deze muziek draaien ze trouwens echt veel in Frankrijk.
Deze muziek draaien ze trouwens echt veel in Frankrijk.
Laatst aangepast door Lavendel op vr 5 aug 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
@Lavendel: nee ik wist het niet dit weet je niet van te voren. Het ligt gewoon aan de opkomst. Maar ik heb 10 minuten op de cross trainer gestaan met een uitzicht op 2 jongens Maakt veel goed he !
Gast- Gast
Als het lekkere jongens zijn wel ja, anders...
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Als het lekkere jongens zijn wel ja, anders...
Uiteraard.... mijn radars staan alleen op lekkere jongens gericht
Gast- Gast
Smikkel! Binnenpretje!?
Lavendel- Ratel
DAMN heb zo'n hoofdpijn :-(
Vanavond ff het ergste onkruid uit mijn vriends tuin gehaald en nu staat er een film op maar die vind ik niet leuk.
Vanavond ff het ergste onkruid uit mijn vriends tuin gehaald en nu staat er een film op maar die vind ik niet leuk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Vriend en ik hebben net ruzie gehad, ik voel me echt zo eenzaam en NOG kutter nu
Gast- Gast
Storm schreef:Vriend en ik hebben net ruzie gehad, ik voel me echt zo eenzaam en NOG kutter nu
Waarover?
Storm schreef:Vriend en ik hebben net ruzie gehad, ik voel me echt zo eenzaam en NOG kutter nu
Wat vervelend!
Wil je er iets over kwijt?
Gast- Gast
Hij vindt dat ik hem afwijs, en dat klopt ook wel. Maar jezus, ik voel me hartstikke klote en zit totaal niet lekker in mijn vel. Hij werd geirriteerd en verweet mij dat ik al een week me terugtrek op onze slaapkamer en geen toenadering zoek. Daarop werd ik boos en vroeg ik hem of hij eigenlijk wel weet hoe ik me voel en dat ik ECHT geen zin heb in gepruts aan mijn lijf maar dat ik gewoon een luisterend oor en begrip wil.
Niet quoten graag.
Niet quoten graag.
Gast- Gast
En hij zit nu gewoon een klote spelletje te spelen en heeft totaal geen aandacht meer voor mij. Ik trek mijn eigen plan, zegt ie. Net alsof ie dat voorheen ook al niet deed.
Gast- Gast
Klote Storm,
En een luisterend oor kan of wil hij je niet geven of heb je het niet eerder aangeven bij hem?
En een luisterend oor kan of wil hij je niet geven of heb je het niet eerder aangeven bij hem?
Lavendel- Ratel
Ik kan me jou voorstellen maar je vriend ook. Soms zijn mannen er gewoon echt klaar mee en willen ze dat hun vriendin niet altijd maar zo negatief denkt/praat. Voor hun duurt het allemaal telang zeg maar.
Doen jullie nog wel leuke dingen samen?
Geen gepruts aan mijn lijf zei je.. heb je het dan over sex?
Doen jullie nog wel leuke dingen samen?
Geen gepruts aan mijn lijf zei je.. heb je het dan over sex?
Hij weet geloof ik niet zo goed wat hij met mij aanmoet op dit moment. Ik heb onwijze stemmingswisselingen. Maar ik kan amper mijn eigen zoon voldoende aandacht geven, laat staan hem. Ik heb gewoon al mijn energie voor mezelf nodig, ik ben s' avonds echt kapot.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: