Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe was je vakantie? Beetje goed weer gehad?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dankje Lily, ik heb er nog veel meer en die van mijn ouders krijg ik ook nog en die van mijn broertje ook, heb nog zo'n 1000 foto's uit te zoeken
Het weer was de eerste paar dagen niet echt goed, we hebben zelfs een nieuwe tent moeten kopen, maar ik heb eigenlijk nergens last van gehad. Oh ja, we zijn in Frankrijk geweest, en de dag dat we aankwamen was er springvloed, en daar was ik echt ontzettend blij mee ^^
Het weer was de eerste paar dagen niet echt goed, we hebben zelfs een nieuwe tent moeten kopen, maar ik heb eigenlijk nergens last van gehad. Oh ja, we zijn in Frankrijk geweest, en de dag dat we aankwamen was er springvloed, en daar was ik echt ontzettend blij mee ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wat is een springvloed? En dan zijn er genoeg foto`s gemaakt Wel vervelend dat er een nieuwe tent gekocht moest worden
Gast- Gast
Springvloed heeft te maken met de stand van de maan, dan is de vloed extra hoog en de golven zijn dan gigantisch, echt geweldig
Oh, dat er een nieuwe tent gekocht moest worden was niet zo heel erg hoor, die we nu hebben staat in 2 seconden (geen grapje!!!) en nu kunnen we ook vaker weekendjes weg
Oh, dat er een nieuwe tent gekocht moest worden was niet zo heel erg hoor, die we nu hebben staat in 2 seconden (geen grapje!!!) en nu kunnen we ook vaker weekendjes weg
Is dat zo'n werptent? Dat lijkt me echt zo ideaal!
Tullow- Kletskop
Yup, die zijn echt geweldig handig, voor volgend jaar willen we een grote kopen, met drie cabines, nu hebben we een 2-persoonstent gekocht, in de andere sliep onze zoon. Dat is er eentje met 2 slaapgedeeltes en zijn slaapgedeelte was niet lek. Hij was de koning te rijk met zijn eigen megatent
Tullow schreef:Is dat zo'n werptent? Dat lijkt me echt zo ideaal!
In Frankrijk kosten die tenten bijna niks, weet niet hoe het in Nederland zit trouwens.
VeryCherry schreef:Tullow schreef:Is dat zo'n werptent? Dat lijkt me echt zo ideaal!
In Frankrijk kosten die tenten bijna niks, weet niet hoe het in Nederland zit trouwens.
Ik zag ze laatst eens bij de Lidl, toen waren ze ook niet zo duur.
Haha, ik kan me voorstellen dat je zoontje het geweldig vond om in zo'n grote tent te slapen, in z'n eentje!
Tullow- Kletskop
Ja joh? Die van ons heeft een diameter van 70 centimeter, das toch niet zo groot?
En ik word echt debiel van al die fruitvliegjes, wat ik ook doe, ik krijg ze niet weg
En ik word echt debiel van al die fruitvliegjes, wat ik ook doe, ik krijg ze niet weg
Heey Reva, de foto's staan op FB
Ik vroeg me al af waar mensen die foto's gevonden hadden, zag ze hier niet, maar het is op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Heb je FB Suus, dan mag je me wel toevoegen
Ja, heb FB Heet je daar hetzelfde als hier?
Suus- Lady Post-a-lot
Nee, ik heb daar mijn oude forumnaam, maar via Lily kan je me ook vinden
woow.. er was net een monteur van mijn woningstichting hier.. en die vond het raar dat ik geen C.V. en/of een moederhaardt heb. Hij heeft mij gewezen op het feit dat ik kan proberen om dit lost te peuteren bij de woningstichting. Ik heb gebeld.. en volgende week komt er een opzichter langs om de situatie te bekijken.
Gast- Gast
Gevonden!
Suus- Lady Post-a-lot
Nu wachten op toestemming Ik heb hier dus een compleet andere naam dan op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Nu wachten op toestemming Ik heb hier dus een compleet andere naam dan op facebook
gaat nu heel nieuwschierig in jou facebook lijstje kijken
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: