Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
En ik verveel me. Het is hier echt zoooo rustig!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ben er weer! Gedoucht en weer terug in bed .
Pfff ik heb het steeds warm en dan weer koud en dan weer warm.. Ziek zijn is stom!
Pfff ik heb het steeds warm en dan weer koud en dan weer warm.. Ziek zijn is stom!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
En OMG ik haat degene die me heeft aangereden vorig jaar! Door die jongen, kan ik nu al anderhalf jaar niet sporten, daardoor ben ik ruim 10 kilo aangekomen en krijg ik striae op mijn bovenarmen
Tiana- Ratel
Ik ben weer terug van de lunch, was erg gezellig
Nu nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend
Nu nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, SG! Hoe kwam het dat je bent aangereden?
Wel ontzettend naar dat je helemaal niet kan sporten en daardoor bent aangekomen!
Wel ontzettend naar dat je helemaal niet kan sporten en daardoor bent aangekomen!
Tullow- Kletskop
Ik reed op mijn brommer en had voorrang en van rechts kwam een auto, waarvan ik dacht dat hij stopte en ik dus doorreed, maar hij ook.. Toen is mijn knie uit de kom gegaan en je hebt 4 banden in je knie en bij mij waren er 3 afgescheurd. Omdat dit best een heftig letsel is en het niet zo vaak voorkomt, weet het ziekenhuis steeds niet wat ze moeten doen. Ze hebben me meer dan een jaar rond laten lopen en besloten toen pas om een nieuwe voorste kruisband te plaatsen. Nu ben ik daarvan aan het herstellen, maar ik blijf veel pijn houden. De vraag is of de operatie geholpen heeft.. En doordat mijn knie zo snel pijn doet, mag ik buiten de fysio, niks aan sport doen. Met als gevolg dat ik eerst 2 tot 3 keer per week sportte en nu niks meer doe. Het ligt niet geheel aan degene die me heeft aangereden, maar als ik eerst wat extra's at, kon ik dit compenseren met het sporten. Nu kan dat niet en kom ik dus heel snel aan.
Tiana- Ratel
Hoi,
Weet iemand of ze dubbelzijdige tape, om iets op te hangen, bij de Action hebben? Want anders moet ik op mijn fietsje helemaal naar de Gamma. En daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Weet iemand of ze dubbelzijdige tape, om iets op te hangen, bij de Action hebben? Want anders moet ik op mijn fietsje helemaal naar de Gamma. En daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Gast- Gast
jeetje SG daar ben je dan mooi klaar mee..
Ik heb mijn huisje gestofzuigt.. en ga nu denk ik maar even naar de bakker fietsen (ook al heb ik geen zin)
Ik heb mijn huisje gestofzuigt.. en ga nu denk ik maar even naar de bakker fietsen (ook al heb ik geen zin)
Gast- Gast
Jeetje, wat heftig. Enig idee hoe lang je herstel nog gaat duren?
Tullow- Kletskop
Wat balen, SG, echt vervelend dat je er al zo lang mee rondloopt!
Suus- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Hoi,
Geen idee. Misschien even bellen met action?
Tullow- Kletskop
Het assortiment bij de Action wisselt nogal, dus ik weet niet of ze het hebben. Maar ze hebben wel altijd verschillende soorten tape bij de Action waar ik altijd kom.
Tullow, ze geven voor het herstel van de operatie aan mijn voorste kruisband een jaar. Maar ik begin nu al achter te lopen en merk ook dat ik minder kan dan de rest bij de fysio. Dus waarschijnlijk zal het langer duren en ze weten ook niet of het ooit helemaal gaat genezen. Daarnaast zal mijn knie altijd een zwakke plek blijven.
Tullow, ze geven voor het herstel van de operatie aan mijn voorste kruisband een jaar. Maar ik begin nu al achter te lopen en merk ook dat ik minder kan dan de rest bij de fysio. Dus waarschijnlijk zal het langer duren en ze weten ook niet of het ooit helemaal gaat genezen. Daarnaast zal mijn knie altijd een zwakke plek blijven.
Tiana- Ratel
Logisch dat je ervan baalt! En dan zit ik al regelmatig te zeuren over mijn knie, terwijl het enige dat bij mij niet lukt hardlopen is... (maar ik blijf proberen!)
Suus- Lady Post-a-lot
Suus, ik snap dat het voor jou vervelend is dat je niet kunt hardlopen! Dat is voor jou ook een "beperking", dus daar mag je ook best over klagen.
Tiana- Ratel
wow wat heftig zeg
En hier hebben ze wel dubbelzijdige tape, ligt bij de schroevendraaiers en kwasten enzo.
En hier hebben ze wel dubbelzijdige tape, ligt bij de schroevendraaiers en kwasten enzo.
Gast- Gast
Haha, ja misschien wel, maar als ik dan jouw verhaal lees, valt het bij mij dus reuze mee. Het beperkt mij verder niet in het dagelijks leven, kan andere sporten wel doen, alleen dat wat ik graag wil lukt dus niet zo goed.Stylegirl schreef:Suus, ik snap dat het voor jou vervelend is dat je niet kunt hardlopen! Dat is voor jou ook een "beperking", dus daar mag je ook best over klagen.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben inmiddels ook wel gewend aan wat ik allemaal wel en niet kan, moet ik zeggen. Ik heb moeite met traplopen, kan niet te lang achter elkaar lopen of staan, kan niet door mijn knieën gaan om wat op te rapen, ik kan niet springen (niet dat ik dat dagelijks doe ), ik kan niet op hakken lopen.. Als de rest van mijn leven wat soepeler liep, zou ik deze beperkingen er gratis bij nemen .
Tiana- Ratel
Hopelijk wordt het voor jou nog wel beter, Stylegirl!
Suus- Lady Post-a-lot
Heey meiden, ik ben er ook weer is een keertje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
I'll keep my fingers crossed :-)
Tiana- Ratel
Het is niet zo heel erg belangrijk, dat ik de Action ervoor moet bellen. Ik bedacht me enkel dat ik voor 18.00u even langswilde. Maar als het na 18.00u dan kan ik gewoon mijn auto pakken en richting de Gamma gaan. Dus het komt wel goed. Ik hoop gewoon dat ik voor vanavond mijn badkamer afkrijg.
Gast- Gast
Heee VC, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je?
Suus- Lady Post-a-lot
Supergoed!! Ben net een weekje terug van vakantie en dat was echt heerlijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Waar ben je heen geweest?