Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Gefeliciteerd met je nichtje, June! Leuk dat je vanmiddag al gaat kijken!
Haha, zo voelt het niet echt hoor. We zijn zo kort samen . Ik zie het maar gewoon als dat V. oom is geworden! Maar toch dankjewel.
Hoe is het met jou vandaag?
Gast- Gast
Storm schreef:Hello!
Hallo!
Mocht ik ooit kinderen krijgen en mocht ik dan ook nog genoeg te besteden hebben, dan ga ik sowieso ook heel veel kleren weggeven (waarom denk ik hier nu al over na?). Je ziet hier zo vaak hoe blij moeders er dan mee zijn. Echt leuk. Maar goed, eerst maar eens geld en beslissen of ik een kind wil .
Gast- Gast
Ja, ik wilde het ook tussen aanhalingstekens zetten Toch leuk, haha!
Met mij gaat het wel goed vandaag, de weegschaal was lief vanmorgen. Ik ga zo even lunchen en daarna lekker sporten. Vanavond uit eten met mijn ouders + broer + (schoon)zusjes + zwager, het is mijn ouders trouwdag.
Met mij gaat het wel goed vandaag, de weegschaal was lief vanmorgen. Ik ga zo even lunchen en daarna lekker sporten. Vanavond uit eten met mijn ouders + broer + (schoon)zusjes + zwager, het is mijn ouders trouwdag.
Gast- Gast
Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders . Weet je familie eigenlijk dat je met therapie bezig bent? Als je geen zin hebt om te antwoorden hoeft het niet hoor.
Gast- Gast
Dat is idd ook ideaal Alex !!!!
Ik ben zelf ook het type dat de kleren weg geeft wanneer het te klein is. Zo heb ik alle baby kleren aan mijn vriendin gegeven die een half jaar later een zoon kreeg !
Ik ben zelf ook het type dat de kleren weg geeft wanneer het te klein is. Zo heb ik alle baby kleren aan mijn vriendin gegeven die een half jaar later een zoon kreeg !
Gast- Gast
Ja, mijn ouders weten dat ik therapie volg. Sinds ze dat weten maken ze zich ineens zorgen, daarvoor had ik geen eetstoornis en was ik een aansteller.
Gast- Gast
Alex, misschien zien ze nu pas in dat het serieus is. Hoe stom dat ook is, ze hadden je al veel eerder serieus moeten nemen.
Gast- Gast
hmm raar dat ze je nu pas serieus nemen, moet je tegenwoordig eerst therapie volgen om serieus genomen te worden :S Vind het wel knap van je
Gast- Gast
Ik word echt zo onzeker van mijn ouders.. op werkelijk alles wat ik doe, hebben ze wel wat aan te merken. Ik zou het liefst willen schreeuwen of er 1 ding is wat ik wél goed doe. Vooral qua opvoeding met mijn zoontje, daar hebben ze altijd wel wat over te zeggen.
Het gaat al heel lang zo maar ik voel me er steeds slechter door. Ik voel mezelf op dat soort momenten zo'n slechte moeder omdat ik bijv. geen regenjack voor hem meegenomen heb als de lucht donker is, dat soort dingen. Ze vinden mij laks en ze doen altijd zo afkeurend, ik kan daar heel slecht tegen. Vanmorgen ook weer.
Het gaat al heel lang zo maar ik voel me er steeds slechter door. Ik voel mezelf op dat soort momenten zo'n slechte moeder omdat ik bijv. geen regenjack voor hem meegenomen heb als de lucht donker is, dat soort dingen. Ze vinden mij laks en ze doen altijd zo afkeurend, ik kan daar heel slecht tegen. Vanmorgen ook weer.
Gast- Gast
ik zou het dan gewoon eens aangeven storm, jij doet de opvoeding op jou manier en iedereen doet het tenslotte anders. Misschien bedoelen je ouders het goed en weten ze niet dat jij je er zo onzeker door gaat voelen.
Gast- Gast
Tnx, Storm en Lily. Ik denk ook dat het komt omdat het niet aan mij te zien was. Maar ik wilde het ook alleen oplossen en blijkbaar als je dan ineens vertelt dat je problemen hebt met eten dan ben je een aansteller en is het niet waar. Ik zeg ook niet eerlijk tegen ze hoe het gaat, daar pas ik voor.
Storm, wat moeilijk dat je ouders je zo behandelen. Ik weet hoe het voelt, mijn moeder keurt ook regelmatig dingen af die ik wel of niet doe. Zij zou dingen anders doen of gedaan hebben en dat laat ze nogal duidelijk merken en ik word daar dus ook onwijs onzeker van. Is het een idee om dat aan te kaarten? Of durf/wil je dat niet?
Storm, wat moeilijk dat je ouders je zo behandelen. Ik weet hoe het voelt, mijn moeder keurt ook regelmatig dingen af die ik wel of niet doe. Zij zou dingen anders doen of gedaan hebben en dat laat ze nogal duidelijk merken en ik word daar dus ook onwijs onzeker van. Is het een idee om dat aan te kaarten? Of durf/wil je dat niet?
Gast- Gast
Ik kan het wel aankaarten maar ik weet nooit een geschikt moment te vinden. Daarbij ben ik bang dat het op een ruzie gaat uitlopen (been there, done that..)
Mijn moeder kan nogal overgevoelig reageren en mijn vader wordt snel boos. Ik denk niet dat ze het zullen begrijpen.
Mijn moeder kan nogal overgevoelig reageren en mijn vader wordt snel boos. Ik denk niet dat ze het zullen begrijpen.
Gast- Gast
en als je ze dan eens een brief schrijft, en die aan ze geeft en dat ze dan pas lezen als je weg bent ofzo? Kan jij je ei kwijt in de brief en hun kunnen niet meteen reageren doordat je er niet bent.
Gast- Gast
Zoals 2 weken geleden, zei mijn moeder dat ze het zo jammer vond dat ze mij en mijn vriend bijna niet zag, alleen als ze op moest passen. Dus ik ben de afgelopen weken vaker daar geweest, voor de gezelligheid zeg maar.
Ze willen telkens langskomen maar ik hou een beetje de boot af. Ze voelen zich dan ook niet welkom geheten bij ons thuis. Het is nogal vaker wat rommelig hier in huis en bij hen is het natuurlijk perfect schoon. Elke keer als ze langskomen vóel ik de afkeuring en de stille verwijten. Ik kan daar gewoon niet tegen.
Ze willen telkens langskomen maar ik hou een beetje de boot af. Ze voelen zich dan ook niet welkom geheten bij ons thuis. Het is nogal vaker wat rommelig hier in huis en bij hen is het natuurlijk perfect schoon. Elke keer als ze langskomen vóel ik de afkeuring en de stille verwijten. Ik kan daar gewoon niet tegen.
Gast- Gast
Storm schreef:Dan zou jij mijn zusje zijnAlex schreef:Storm, hebben wij dezelfde ouders?
Leuk!!
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, mijn ouders weten dat ik therapie volg. Sinds ze dat weten maken ze zich ineens zorgen, daarvoor had ik geen eetstoornis en was ik een aansteller.
Om die reden vroeg ik het ook, omdat ik dat hier een keer gelezen had (toen was ik zelfs héél boos). Vind je het fijn om te merken dat zij zich zorgen maken?
Gast- Gast
Wat rot, Storm. Ik zou inderdaad toch een keer rustig het gesprek aangaan. Schrijf van tevoren vast even op wat je allemaal wilt zeggen, dan ga je er ook niet onnodig dingen bijhalen.
Nou, ik ga baby kijken !
Fijne middag!
Nou, ik ga baby kijken !
Fijne middag!
Gast- Gast
Veel plezier, June!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40