Goedemorgen!
+3
Bosjesvrouw
patjuhhh
Lotus
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk. Gelukkig had ik niet heel veel last van de warmte.
Ik ga straks naar ZieZo. Vanmiddag ga ik naar de huisarts, wat ik erg spannend vind. Ik had bedacht dat het misschien verstandig zou zijn om daar eens naartoe te gaan om te vragen in hoeverre ik mijn lichaam op het moment schade toebreng. Maar inmiddels heb ik de neiging om de afspraak weer af te zeggen. Heb ik toch weer het idee dat het misschien een beetje overdreven is van me dat ik die afspraak heb gemaakt. En ik vind het moeilijk, omdat ik mijn huisarts nog helemaal niet ken. Maar het zal vast wel goed komen. Hoop ik.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk. Gelukkig had ik niet heel veel last van de warmte.
Ik ga straks naar ZieZo. Vanmiddag ga ik naar de huisarts, wat ik erg spannend vind. Ik had bedacht dat het misschien verstandig zou zijn om daar eens naartoe te gaan om te vragen in hoeverre ik mijn lichaam op het moment schade toebreng. Maar inmiddels heb ik de neiging om de afspraak weer af te zeggen. Heb ik toch weer het idee dat het misschien een beetje overdreven is van me dat ik die afspraak heb gemaakt. En ik vind het moeilijk, omdat ik mijn huisarts nog helemaal niet ken. Maar het zal vast wel goed komen. Hoop ik.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen !
Ik heb zeer goed geslapen ! Ik viel vrijwel meteen in slaap en heb helemaal door geslapen totdat m'n zoon wakker werd (7.50 uur)
Vandaag zijn m'n plannen niet zo denderend Misschien dat ik zo nog even naar de supermarkt ga, ik moet nog 2 wasjes doen en vanmiddag na het slaapje van m'n zoon gaan we naar m'n ouders. Even het dorp in en we blijven ook eten
Fijne dag allemaal !
Ik heb zeer goed geslapen ! Ik viel vrijwel meteen in slaap en heb helemaal door geslapen totdat m'n zoon wakker werd (7.50 uur)
Vandaag zijn m'n plannen niet zo denderend Misschien dat ik zo nog even naar de supermarkt ga, ik moet nog 2 wasjes doen en vanmiddag na het slaapje van m'n zoon gaan we naar m'n ouders. Even het dorp in en we blijven ook eten
Fijne dag allemaal !
Gast- Gast
Goedemorgen, heerlijk geslapen, alleen een beetje kort, maar dat ga ik vanmiddag inhalen aangezien we een nachtje overslaan vannacht. Nog even wat dingen doen voor de vakantie, koffewr helemaal inpakken, alles klaarleggen en dan straks de hond naar mijn ouders brengen, daarna ga ik dus even op bed liggen en dan vanavond rijden we naar de broer van mijn vriend die woont 10 minuten van schiphol vandaan, en hij brengt ons rond 1 uur naar schiphol, waarnaar we om half 5 vannacht heerlijk het vliegtuig pakken naar Turkije!!! Heb er zo'n zin in!!! Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen
Ik heb lekker geslapen. Moest vroeg op heb mijn vriend naar zijn werk gebracht.
Vanmiddag haal ik hem weer op en dan gaan we naar de camping Holterberg (in Holten) t/m zondag.
Heb de auto al gewassen. Straks nog even op verjaardags visite.
Patjuh fijne vakantie!
Fijne dag allemaal!!
Ik heb lekker geslapen. Moest vroeg op heb mijn vriend naar zijn werk gebracht.
Vanmiddag haal ik hem weer op en dan gaan we naar de camping Holterberg (in Holten) t/m zondag.
Heb de auto al gewassen. Straks nog even op verjaardags visite.
Patjuh fijne vakantie!
Fijne dag allemaal!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen! Beetje brak omdat het gisteravond laat geworden is. Wasmachine gaf ineens allerlei errors en het leek me ook niet zo'n strak plan mijn was in het water te laten liggen tot volgende week (wanneer vriend weer thuis is). Dus hele avond in de weer geweest met emmertjes en de lasagneschaal om al het water op te vangen zodat ik bij de pomp kon. Hele keuken stond blank, maar ik heb mijn wasje afgemaakt!
Vanavond eens kijken of het ook zonder emmertjes kan.
Vanavond eens kijken of het ook zonder emmertjes kan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Nog een dagje werken en dan is het weer weekend, zin in! Ga morgen op kraamvisite en verder heb ik een lekker relaxt weekend.
Fijne dag allemaal!
En Lotus, ik vind het goed dat je met die vraag naar de huisarts gaat hoor, sterkte!
Nog een dagje werken en dan is het weer weekend, zin in! Ga morgen op kraamvisite en verder heb ik een lekker relaxt weekend.
Fijne dag allemaal!
En Lotus, ik vind het goed dat je met die vraag naar de huisarts gaat hoor, sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen
Ondanks dat ik vanacht pas 3 uur thuis was van mijn terugreis uit Kos, was ik alweer om half 11 wakker. Vandaag maar eens eventjes bijkomen van de reis en wennen aan de temperatuur hier
Ondanks dat ik vanacht pas 3 uur thuis was van mijn terugreis uit Kos, was ik alweer om half 11 wakker. Vandaag maar eens eventjes bijkomen van de reis en wennen aan de temperatuur hier
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, werd om half 10 pas wakker, ik hou van vakantie:-)
Rond half 1 ga ik ff op de fiets naar de markt, dan ff lunchen, vanmiddag met vriendinnen de stad in, de een wil een nieuwe bril, de ander een jurk voor een bruiloft, en ik mag mee keuren:-) Fijne dag allemaal!!
Ik heb heerlijk geslapen, werd om half 10 pas wakker, ik hou van vakantie:-)
Rond half 1 ga ik ff op de fiets naar de markt, dan ff lunchen, vanmiddag met vriendinnen de stad in, de een wil een nieuwe bril, de ander een jurk voor een bruiloft, en ik mag mee keuren:-) Fijne dag allemaal!!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: