Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan niet slapen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kan niet slapen Empty Kan niet slapen

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 13:58

En ik ben ook nog eens de enige hier op het forum op dit uur van de nacht? Wat houdt jou wel eens wakker 's nachts?

Edit: ik zit zelf nergens mee, maar bedacht me net dat ik iets tegen mijn broer moet zeggen. En nou word ik helemaal in beslag genomen door die gedachte. Maar ja- kan m nu moeilijk bellen natuurlijk haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan niet slapen Empty Re: Kan niet slapen

Bericht  Tiana do 4 aug 2011 - 14:47

Ik ben nu ook wakker, maar dat komt meer omdat ik ziek ben en nat in het zweet wakker werd. :P

Maar ik kan ook niet slapen wanneer ik ergens mee zit, die gedachtes blijven dan in mijn hoofd rond spoken, waardoor ik niet kan slapen.

Bel je broer morgenochtend. :-)
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  silly-one do 4 aug 2011 - 17:19

Ik heb vanaf 5 uur wakker gelegen en om kwart over 6 ging mijn wekker. Echter wilde ik niet opstaan om toch nog wat rust te pakken, maar lekker is het niet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 18:16

Als mij 's nachts een gedachte bezighoudt, dan helpt het altijd wonderbaarlijk goed om die gedachte gewoon even op te schrijven. Dan hoef ik er niet de hele tijd aan te blijven denken om te voorkomen dat ik het vergeet, dus dan kan ik het loslaten. En meestal ben ik daarna zo in slaap!

Gast
Gast

Bericht  Suus do 4 aug 2011 - 20:35

Vergeet-me-nietje schreef:Als mij 's nachts een gedachte bezighoudt, dan helpt het altijd wonderbaarlijk goed om die gedachte gewoon even op te schrijven. Dan hoef ik er niet de hele tijd aan te blijven denken om te voorkomen dat ik het vergeet, dus dan kan ik het loslaten. En meestal ben ik daarna zo in slaap!
+1
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud