Anonymous postcards
+2
Toet
Sorella
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Anonymous postcards
Anonymous postcards; ze blijven me fascineren. Sommige zijn zo grappig of maken je nieuwsgierig en andere zijn intens verdrietig.
Aan de topics van de afgelopen dagen is te zien dat er achter onze nicks en avatars ook heel veel schuil gaat.
Wie heeft er iets te vertellen/biechten door middel van een (anonieme) briefkaart...
Misschien kunnen we hier ook het biechtaccount voor gebruiken
Gebruikersnaam; Biechtje01
Wachtwoord; Welkom01
Aan de topics van de afgelopen dagen is te zien dat er achter onze nicks en avatars ook heel veel schuil gaat.
Wie heeft er iets te vertellen/biechten door middel van een (anonieme) briefkaart...
Misschien kunnen we hier ook het biechtaccount voor gebruiken
Gebruikersnaam; Biechtje01
Wachtwoord; Welkom01
Gast- Gast
Re: Anonymous postcards
Pff.. het kost inderdaad even tijd om wat te maken.
En nu, Bazinga? Wil je er iets over kwijt?
En nu, Bazinga? Wil je er iets over kwijt?
Gast- Gast
Mwoah heb gewoon al heel lang een foute ex, waarvan ik geen definitief afscheid kan nemen.. Gevoelsmatig dan.
Gast- Gast
#
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 4 apr 2012 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar nog wel contact?Bazinga schreef:Mwoah heb gewoon al heel lang een foute ex, waarvan ik geen definitief afscheid kan nemen.. Gevoelsmatig dan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar nog wel contact?Bazinga schreef:Mwoah heb gewoon al heel lang een foute ex, waarvan ik geen definitief afscheid kan nemen.. Gevoelsmatig dan.
Yepp, seks met de ex is altijd beter hè..
Gast- Gast
Herkenbaar, Bazinga. Ik wil er verder niet over uitwijden.
Pijnlijk om te lezen, die anonymous cards..
Pijnlijk om te lezen, die anonymous cards..
Gast- Gast
Ik zal op die laatste wel een hoop reacties krijgen.. Ik heb geen anorexia, ik ben ook zeker geen pro ana, ik weet dat anorexia een levensbedreigende ziekte is. Ik weet ook dat de meeste mensen mij als slank/dun zullen omschrijven. Maar ik zie alleen maar dat walgelijke dikke lijf in de spiegel en ik zou wensen dat ik de discipline had om gewoon te stoppen met eten en zo dun te worden.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Wow, Sorella, heftig hoor, wist niet dat jij zo met jezelf in de knoop zat...
Heb je al wel hulp gezocht?
Ik wist trouwens niet dat het de bedoeling was van dit topic om een plaatje voor jezelf uit te zoeken. ik was dus NIET rolling on ecstacy toen ik mijn vriend ontmoette. Wel op drank.
Ik wist trouwens niet dat het de bedoeling was van dit topic om een plaatje voor jezelf uit te zoeken. ik was dus NIET rolling on ecstacy toen ik mijn vriend ontmoette. Wel op drank.
Gast- Gast
Ik ga m'n best doen. Wel een mooi topic weer!Smikkell schreef:Zelf uitzoeken of liever nog zelf maken
Gast- Gast
Storm schreef:Wow, Sorella, heftig hoor, wist niet dat jij zo met jezelf in de knoop zat...
Haha, dat laatste moest ik om lachen!
Tsja, ik zit behoorlijk met mezelf in de knoop ja. Al een jaar of 10 op en aan. Ik ben wel trots op mezelf dat ik een paar weken terug hulp heb gezocht, ik vraag me alleen af of het gaat helpen. Maar goed, ik ben er mee bezig maar ondertussen worstel ik nog wel met van alles en nog wat. Ach ja, ik ben het inmiddels wel gewend, het gaat af en aan.
Sorella- Kletskop
Als je er op googled kom je een hoop nare dingen tegen.
Sorella- Kletskop
Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 26 aug 2011 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weg
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 4 apr 2012 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+1Minneke schreef:Van die laatste word ik verdrietig... is het zo erg?
Gast- Gast
#
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 4 apr 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:
Deze had ik ook gepost kunnen hebben. Maar ik ga er ook nog zelf een maken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: