met flubberbuik in bikini?
+10
holaagirl
Liadan
PiP
Linda
Clapperdie
Puk
Flip Fluitketel
Flower_L
Mel
Teddyaapje
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: met flubberbuik in bikini?
Smikkell schreef:Maar blijft dit op zijn plek na een duik, glijbaan, golf of met een kindje?Punk'd schreef:Inderdaad semikini's
Dat laatste is echt een probleem in combinatie met badkleding
ik was laatst gaan zwemmen zonder de touwtjes van mijn bandeau-bikini. Was ook wel problematisch met een grijpende baby. Gelukkig heb ik ze terug gevonden en ik heb ze meteen maar vast genaaid aan m'n bikini
Gast- Gast
ik vind dat zo'n semikini (zeg ik het goed?) juist de aandacht trekt. Gewoon een zwarte (oid) bikini trekt minder aandacht, als je je onzeker voelt.
Hoog broekje, misschien met strikjes in de zij, dat vind ik ook verdoezelen.
Hoog broekje, misschien met strikjes in de zij, dat vind ik ook verdoezelen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja, nu zie ik ze.holaagirl schreef:Smikkell schreef:Ik zie twee kruisjesholaagirl schreef:Smikkell schreef:HolaaGirl, zo durf ik het ook, met foto´s die het niet doen
huh echt? Probeer ik het nog een keer? Ik zie ze wel trouwens..
nu?
Maar je bent slank van jezelf en het is inderdaad, op de foto, alleen je buik die minder strak is. Dan kan ik me voorstellen dat een tankini daar een goede oplossing voor is.
En inderdaad dapper dat je ze plaatst!
Gast- Gast
Ik heb ook geen mooie strakke buik maar ga wel in bikini, en heb ook geen kind gekregen. Pas als het echt extreem is zou ik er over gaan denken om een badpak aan te trekken. Mijn moeder is ook best dik en die heeft ook een bikini aangehad. In zwemkleding zie je toch wel veel van het lichaam dus als je een bikini aan wil lekker doen. En een beetje striae je weet wat je hebt het is heel natuurlijk. En waarom verstoppen?? Striae door een zwangerschap moet je juist trots op zijn. Je kindje vond dat schijnbaar een mooi behangetje voor zijn woning.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Grijpende baby's en welke badkleding dan ook, een ramp! Net als kinderen die half zelf kunnen zwemmen en zich elk moment kunnen vastklampen..Dromertje schreef:Smikkell schreef:Maar blijft dit op zijn plek na een duik, glijbaan, golf of met een kindje?Punk'd schreef:Inderdaad semikini's
Dat laatste is echt een probleem in combinatie met badkleding
ik was laatst gaan zwemmen zonder de touwtjes van mijn bandeau-bikini. Was ook wel problematisch met een grijpende baby. Gelukkig heb ik ze terug gevonden en ik heb ze meteen maar vast genaaid aan m'n bikini
Gast- Gast
Ik heb vorige week ook nog gezwommen, in bikini. Ik vind het niet nodig om me te verstoppen. Okee, ik ben liever ook wat kilo's lichter, maar dat weerhoudt me niet om te gaan zwemmen.Fairytale schreef:Ik heb ook geen mooie strakke buik maar ga wel in bikini, en heb ook geen kind gekregen. Pas als het echt extreem is zou ik er over gaan denken om een badpak aan te trekken. Mijn moeder is ook best dik en die heeft ook een bikini aangehad. In zwemkleding zie je toch wel veel van het lichaam dus als je een bikini aan wil lekker doen. En een beetje striae je weet wat je hebt het is heel natuurlijk. En waarom verstoppen?? Striae door een zwangerschap moet je juist trots op zijn. Je kindje vond dat schijnbaar een mooi behangetje voor zijn woning.
Ik heb dan ook geen kind gekregen. Het zijn de kilo's en niet de straie.
Ik vind iemand met overgewicht in een tankini of (sexy) semikini ook wel 'vreemd'.
Gast- Gast
Ik vind het persoonlijk een dooddoener als mensen (met name zónder kind en blubberbuik met strepen) zeggen dat je juist trots moet zijn op je buik en je striae. Ik ben heus trots op mijn kinderen en het feit dat ik ze gebaard en gezoogd heb, maar die striae...neuh.
Ik heb dit jaar in badpak gezwommen. Volgend jaar wil ik in bikini, want ik voelde me echt een oma in dat ding. Maar dan wil ik tenminste 8 kilo minder wegen.
Ik heb dit jaar in badpak gezwommen. Volgend jaar wil ik in bikini, want ik voelde me echt een oma in dat ding. Maar dan wil ik tenminste 8 kilo minder wegen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik vind het persoonlijk een dooddoener als mensen (met name zónder kind en blubberbuik met strepen) zeggen dat je juist trots moet zijn op je buik en je striae. Ik ben heus trots op mijn kinderen en het feit dat ik ze gebaard en gezoogd heb, maar die striae...neuh.
Ik heb menig moeder hier langs zien komen met een strakkere buik dan dat ik heb. En helaas ja onder aan mijn buik zit ook striae. In een half jaar tijd 10 kg aankomen vind ook mijn huid niet leuk. Het kan dan misschien een dooddoener zijn maar vanuit mij gezien meen ik het ook echt
en smikkell vind jou nou niet onder extreem dik vallen dan denk ik aan 150 kilo ofzo.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Eens.Minneke schreef:Ik vind het persoonlijk een dooddoener als mensen (met name zónder kind en blubberbuik met strepen) zeggen dat je juist trots moet zijn op je buik en je striae. Ik ben heus trots op mijn kinderen en het feit dat ik ze gebaard en gezoogd heb, maar die striae...neuh.
Gast- Gast
Ik mezelf ook nietFairytale schreef:Minneke schreef:Ik vind het persoonlijk een dooddoener als mensen (met name zónder kind en blubberbuik met strepen) zeggen dat je juist trots moet zijn op je buik en je striae. Ik ben heus trots op mijn kinderen en het feit dat ik ze gebaard en gezoogd heb, maar die striae...neuh.
Ik heb menig moeder hier langs zien komen met een strakkere buik dan dat ik heb. En helaas ja onder aan mijn buik zit ook striae. In een half jaar tijd 10 kg aankomen vind ook mijn huid niet leuk. Het kan dan misschien een dooddoener zijn maar vanuit mij gezien meen ik het ook echt
en smikkell vind jou nou niet onder extreem dik vallen dan denk ik aan 150 kilo ofzo.
Gast- Gast
Ik heb ook een semikini en dat is voor mij echt de oplossing!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Je moet idd aantrekken waar je je lekker in voelt. Ik zal nooit meer van z'n leven in een bikini gaan. Mijn buik is gewoon echt niet meer om aan te zien en ach een tankini is ook erg leuk !
Gast- Gast
Ik ben te zwaar, heb een flubberbuik met striae en heb ook nog een buikje door de zwangerschap waaraan je nog net niet ziet dat ik zwanger ben. En ik loop al twee weken in bikini
Niemand die er raar van opkijkt volgens mij en als ik zo is in het rond kijk bij het zwembad loopt iedereen gewoon in bikini en dat zijn echt niet allemaal van die modellen. Ik vind juist dat je in een badpak net zo goed ziet dat je een buikje hebt en vooral als die nat is, vind ik het juist veel meer opvallen.
Trek gewoon aan waar je je prettig invoelt, dat is het belangrijkste.
Niemand die er raar van opkijkt volgens mij en als ik zo is in het rond kijk bij het zwembad loopt iedereen gewoon in bikini en dat zijn echt niet allemaal van die modellen. Ik vind juist dat je in een badpak net zo goed ziet dat je een buikje hebt en vooral als die nat is, vind ik het juist veel meer opvallen.
Trek gewoon aan waar je je prettig invoelt, dat is het belangrijkste.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Bikini topic
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Bikini topic
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: