Het blok 2011
+29
Marie
Sterre
Jasmine
Sneeuwvlok
Roxi3
Zora
widko
Guus
Pandora
Caro
Jezzie
SarahKey
minoessepoes
Flower_L
Sweety
Serena
Bimbam
CCC
Miss G
PiP
Printje
Ilargi
Sarah1985
LWB
Lavendel
Koffieleut
Error
Tsjip
Shisha
33 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het blok 2011
ben ook voor kim en john, maar denk dat astrid en hoe heet dr man ook alweer dat die gaan winnen die hebben een dakterras en dat is denk ik veel meerwaarde
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Zoals hij het nu presenteert lijkt het wel enorm live haha. Denk dat er een aantal dingen al vooropgenomen zijn misschien?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik neem het terug haha!
Laatst aangepast door Rose- op wo 23 nov 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat astrid en stefan gaan winnen.
Bij Kim en John moest er ook best nog wel wat gebeuren waaronder dingen waar zij niet zo nauw mee waren.
Thom en Wim winnen niet, want daar moest de hele badkamer nog afgemaakt worden en dat zal ook geld gekost hebben.
Vind het appartement van Astrid en Stefan persoonlijk het mooist nu(na de filmpjes). Lekker ruim en een normale zitkamer, dakterras.
Bij Kim en John moest er ook best nog wel wat gebeuren waaronder dingen waar zij niet zo nauw mee waren.
Thom en Wim winnen niet, want daar moest de hele badkamer nog afgemaakt worden en dat zal ook geld gekost hebben.
Vind het appartement van Astrid en Stefan persoonlijk het mooist nu(na de filmpjes). Lekker ruim en een normale zitkamer, dakterras.
Vind trouwens dat Kim een superleuk jurkje aan heeft.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil echt niet dat wim en Tom winnen, en astrid en Stefan ook niet!! Jessica en Martin mogen van mij winnen, maar het liefst toch Kim en John!!
Ilargi- Prater
Spannennd!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
+1Rose- schreef:Ik wil echt niet dat wim en Tom winnen, en astrid en Stefan ook niet!! Jessica en Martin mogen van mij winnen, maar het liefst toch Kim en John!!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
neee, niet astrid en stefan
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:neee, niet astrid en stefan
Dat wil ik ook niet!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Jammer..en dat door dat dakterras, denk ik.
Kabouter- Kletskop
jammer astrid en stefan gewonnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas. De twee trutjes! Jammer hoor..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Wel sneu voor Thom en Wim trouwens..die hebben niks.
Kabouter- Kletskop
Maar is het nou zo afgelopen? Of komt er nog een uitzending? zo niet dan vond ik het wel een heel raar einde
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Kabouter schreef:Wel sneu voor Thom en Wim trouwens..die hebben niks.
Vind ik nou echt totaaaaal niet erg,stelletje achterbakse mannen, bah!! Astrid en Stefan had ik het ook niet gegund... Maarja, jammer dit!!
Ilargi- Prater
Kabouter schreef:Jammer..en dat door dat dakterras, denk ik.
+1
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Monte schreef:Maar is het nou zo afgelopen? Of komt er nog een uitzending? zo niet dan vond ik het wel een heel raar einde
+1, zo ineens afgelopen, had nog wel wat reacties willen horen ofzo.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
gerechtigheid
Geweldig !!! Dat die 2 omhoog gevallen eikels als laatste zijn geeindigd! Zonder 1 euro whaaahahaha. Ze hadden niets anders te doen dan alles en iedereen af te katten, behalve wat zij deden was geweldig. Ze waren zo overtuigd van zichzelf dat het ergste wat kon gebeuren was dat ze 2e werden...... Een ieder krijgt wat ie verdient !! En dat is in dit programma zeker het geval geweest! yooooooooooooooooooo er is nog gerechtigheid!
marijkej- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 27-11-11
marijkej schreef:Geweldig !!! Dat die 2 omhoog gevallen eikels als laatste zijn geeindigd! Zonder 1 euro whaaahahaha. Ze hadden niets anders te doen dan alles en iedereen af te katten, behalve wat zij deden was geweldig. Ze waren zo overtuigd van zichzelf dat het ergste wat kon gebeuren was dat ze 2e werden...... Een ieder krijgt wat ie verdient !! En dat is in dit programma zeker het geval geweest! yooooooooooooooooooo er is nog gerechtigheid!
Wow.. Fantiek Thom&Wim-hater dat je er hier voor aanmeldt?..
Gast- Gast
Nee hoor, zo erg is het niet dat ik ze haat! Dat zou wel behoorlijk primitief gedrag zijn.
Ik vind het alleen geweldig dat deze 2, die alles en iedereen af zaten te kraken, nu zonder 1 euro naar huis gaan.
Ennuuhhh, ik heb me gewoon aangemeld zonder te weten dat dit een topic was. U bent bijna net zo erg als die 2, u weet al precies wat ik denk en wat ik waarom gedaan heb! Familie?? ......
Ik vind het alleen geweldig dat deze 2, die alles en iedereen af zaten te kraken, nu zonder 1 euro naar huis gaan.
Ennuuhhh, ik heb me gewoon aangemeld zonder te weten dat dit een topic was. U bent bijna net zo erg als die 2, u weet al precies wat ik denk en wat ik waarom gedaan heb! Familie?? ......
marijkej- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 27-11-11
marijkej schreef:Nee hoor, zo erg is het niet dat ik ze haat! Dat zou wel behoorlijk primitief gedrag zijn.
Haha
Gast- Gast
Bazinga schreef:marijkej schreef:Nee hoor, zo erg is het niet dat ik ze haat! Dat zou wel behoorlijk primitief gedrag zijn.
Haha
1: U ?
2:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Wie is de mol?
» Huishoudbeurs 2011