Hamburg?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hamburg?
Vriend en ik willen graag nog even een paar dagen weg eind augustus/begin september. Met een hotelbon voor 2 overnachtingen kunnen we kiezen uit diverse steden in Duitsland. We willen niet te ver hoeven rijden (vanuit Noord-Nederland) en zouden graag naar een stad willen die qua bezienswaardigheden, sfeer en natuur wat te bieden heeft. Een beetje van alles dus. Nu viel ons oog op Hamburg, een stad waar vriend jaren terug wel een dagje geweest is maar zich weinig van herinnert. Leek ons een mooie stad.
Nu ben ik nieuwsgierig of mensen hier al eens naar Hamburg geweest zijn? Vond je het een aanrader of niet? Stad waar je je meerdere dagen kunt vermaken? Heb je nog tips?
Nu ben ik nieuwsgierig of mensen hier al eens naar Hamburg geweest zijn? Vond je het een aanrader of niet? Stad waar je je meerdere dagen kunt vermaken? Heb je nog tips?
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Hamburg?
Ik ben vorig jaar twee weken in Hamburg geweest, en ik ben er niet zo weg van, maar ik geloof dat je er zeker een leuk weekend weg kan hebben. Het stadscentrum is trouwens wel leuk, en het gemeentehuis is mooi (kun je ook van binnen bekijken), er is een botanische tuin... Veel oude gebouwen in ieder geval. Lekker gegeten ook, er is ook een hele wijk met Portugese restaurants en zo, beviel goed. De Reeperbahn is gewoon ontzettend skanky, en als we op stap gingen kwamen we eerst langs een rits prostituees en sexshops. Gewone bars liggen ook direct naast stripclubs, beetje raar.
Maar het is niet ver vanaf het noorden en je zult er genoeg te doen hebben.
Maar het is niet ver vanaf het noorden en je zult er genoeg te doen hebben.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Hamburg?
Dank je wel Polly! Reeperbahn slaan we sowieso maar over denk ik ;-)
Verder niemand die wel eens in Hamburg geweest is?
Verder niemand die wel eens in Hamburg geweest is?
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: