Tak
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tak
Ik heb afgelopen weekend een tak gevonden in het bos die ik voor me raam wil hangen in het nieuwe huis. Hij ligt nu nog te drogen en dan wil ik hem wit spuiten.
NU is mijn vraag wat hebben jullie aan de tak hangen en waar koop je dat allemaal? een tuincentrum zit niet in de buurt en ik heb geen rijbewijs dus ben afhankelijk van anderen.
NU is mijn vraag wat hebben jullie aan de tak hangen en waar koop je dat allemaal? een tuincentrum zit niet in de buurt en ik heb geen rijbewijs dus ben afhankelijk van anderen.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Tak
Ik heb zo'n tak (nou ja een verzameling dunne takken) buiten hangen en heb er rotan hartjes, vlindertjes en een klein lampionnetje aanhangen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Smikkell!!!
Ik heb foto´s eraan hangen.. Toevallig afgelopen zondag helemaal afgemaakt. Heb het aan de muur boven de bank opgehangen. Mocht ik de foto´s zat zijn, wil ik ook iets anders in gaan hangen.
Ik heb foto´s eraan hangen.. Toevallig afgelopen zondag helemaal afgemaakt. Heb het aan de muur boven de bank opgehangen. Mocht ik de foto´s zat zijn, wil ik ook iets anders in gaan hangen.
Smikkel ik vind die van jou erg leuk.
Ben vandaag op zoek gegaan naar spulletjes om eraan te hangen maar alleen een alluminium hart gevonden bij de action.
Heeft er hier iemand nog tips waar je zulke spulletjes kan kopen?
Ben vandaag op zoek gegaan naar spulletjes om eraan te hangen maar alleen een alluminium hart gevonden bij de action.
Heeft er hier iemand nog tips waar je zulke spulletjes kan kopen?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Misschien bij een drogist waar ze zeepjes verkopen?
Zag ik laatst bij iemand er aan hangen erg leuk!
En kruidvat heeft soms ook van die snutterijtjes
Zag ik laatst bij iemand er aan hangen erg leuk!
En kruidvat heeft soms ook van die snutterijtjes
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Gast- Gast
@Reva & @smikkel : wat een leuke takken creaties hebben jullie!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Reva:
Waar heb je die vogeltjes vandaan?? Zoek ze al een tijdje, maar kan ze nergens vinden..
Waar heb je die vogeltjes vandaan?? Zoek ze al een tijdje, maar kan ze nergens vinden..
Tegenwoordig kan je toch ook van alles online bestellen?
Waarom google je dan niet eens, wie weet zijn er allemaal sites voor
Waarom google je dan niet eens, wie weet zijn er allemaal sites voor
Gast- Gast
Ja, ik heb ook gegoogled, maar vind niet die soorten wat reva heeft. Vind veel plasticen of met heel veel steentjes en zo. Dat wil ik niet.. Vandaar dat ik haar vroeg waar ze die gekocht heeft.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: