Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hmmm en ik heb helemaal geen chips in huis... ook maar beter zo! Haha.
Ik zit lekker aan een witbiertje!
Ik zit lekker aan een witbiertje!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker Maple en Stuiter!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik kom jullie even welterusten wensen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Nee dat valt wel mee Reev, lief dat je er naar vraagt. Heb net alweer een stuk van me af zitten schrijven in mijn topic. Het is gewoon een dag die wat moeilijker is dan andere dagen, maar het is gelukkig niet zo erg dat ik er aan onderdoor ga
Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jullie?
Sjaantje schreef:Nee dat valt wel mee Reev, lief dat je er naar vraagt. Heb net alweer een stuk van me af zitten schrijven in mijn topic. Het is gewoon een dag die wat moeilijker is dan andere dagen, maar het is gelukkig niet zo erg dat ik er aan onderdoor ga
Hoe is het met jullie?
Goed zo! Hoop dat jullie een mooie dag hebben.
Ik had echt een superblije dag vandaag. Helemaal opgedoft gewoon omdat ik er zin in had en lekker met dak van de auto open gereden, lol in mn eentje. Totdat ik besloot dat ik beter even snel naar de brievenbus kon fietsen om kwart voor 5 ipv wachten op mijn vader (die kwam me halen met de auto en dan zou ik het net wel/niet niet redden met de kaart). Want toen zei een wildvreemde iets over mijn dikke kont en daaag humeur, hallo jankavond Al voelt dat beetje stom om tegen jou te zeggen terwijl ik weet wat voor periode het is.
Gast- Gast
Reva, dat slaat echt op stront! Natuurlijk mag je dat tegen me zeggen!
Enerzijds kan ik me voorstellen dat het je zo aangrijpt dat een wildvreemde zoiets zegt, maar anderzijds zeg ik: 'laat lekker lullen die wildvreemde!' Ik ken je niet en ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik heb volgens mij wel vaker gelezen dat je moeite hebt met je lijf en als je dan zo'n k*t-opmerking krijgt, kan dat erg zeer doen. Maar onthou: het zegt meer over die ander dan over jou!
Enerzijds kan ik me voorstellen dat het je zo aangrijpt dat een wildvreemde zoiets zegt, maar anderzijds zeg ik: 'laat lekker lullen die wildvreemde!' Ik ken je niet en ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik heb volgens mij wel vaker gelezen dat je moeite hebt met je lijf en als je dan zo'n k*t-opmerking krijgt, kan dat erg zeer doen. Maar onthou: het zegt meer over die ander dan over jou!
Iemand die zomaar een ander op zijn/haar leven/lichaam/whatever willen pakken, daar heb ik geen goed woord voor over. Bah! Wat denkt diegene daar nou mee te bereiken??
Sjaantje schreef:Iemand die zomaar een ander op zijn/haar leven/lichaam/whatever willen pakken, daar heb ik geen goed woord voor over. Bah! Wat denkt diegene daar nou mee te bereiken??
Dat ik voortaan kaarten met de auto weg ga brengen
Gast- Gast
Dat zou ik sowieso doen als ik een auto met open dak zou hebbenReva schreef:Sjaantje schreef:Iemand die zomaar een ander op zijn/haar leven/lichaam/whatever willen pakken, daar heb ik geen goed woord voor over. Bah! Wat denkt diegene daar nou mee te bereiken??
Dat ik voortaan kaarten met de auto weg ga brengen
Dit is mijn droomauto:
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: