Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
De brandweer attractie?Suus schreef:Boefje!Reva schreef:Avond!
Ik ben zojuist over de hekken van een attractie geklommen
Wat voor attractie? Is het wel de moeite waard?
Gast- Gast
Ik was even douchen met mn dikke kont
Maar ik werd afgezet tot waar je kon komen met de auto en was erg druk nog met bouwers en vraxhtwagens, dus ik liep te zoeken hoe ik bij mn huis kon komen. En toen was ik er bijna maar werd ik geblokt door 1 attractie, maar voelde me te trots om weer terug te lopen langs al die mensen, dus geklommen
Maar ik werd afgezet tot waar je kon komen met de auto en was erg druk nog met bouwers en vraxhtwagens, dus ik liep te zoeken hoe ik bij mn huis kon komen. En toen was ik er bijna maar werd ik geblokt door 1 attractie, maar voelde me te trots om weer terug te lopen langs al die mensen, dus geklommen
Gast- Gast
Eenmaal trek je de conclusie......
Vriendschap is een illusie !!!
Dat lied heb ik nu in mijn hoofd....
Gast- Gast
Hmm. Die had ik laatst ook!Stuiterbal schreef:Eenmaal trek je de conclusie......
Gast- Gast
Gast- Gast
oww haha maar waarom zou hij verbaasd zijn hij nodigt je toch nota bene zelf uit ????
Gast- Gast
Ik heb lekker een hele zal chips op EN een zak tijgernootjes. En ik maak zo een nieuwe fles Licor open, andere was gisteren leeg.
Gast- Gast
:affraid:Reva schreef:Ik heb lekker een hele zal chips op EN een zak tijgernootjes. En ik maak zo een nieuwe fles Licor open, andere was gisteren leeg.
Gast- Gast
Smikkell schreef::affraid:Reva schreef:Ik heb lekker een hele zal chips op EN een zak tijgernootjes. En ik maak zo een nieuwe fles Licor open, andere was gisteren leeg.
Ik heb het alleen bij de zak chips gehouden. Morgen zijn de borrelnootjes aan de beurt....
Gast- Gast
Ik kan weer slapen, ben toegezongen door Stuiterbal, wel twee keer!!!
Weltrusten all
Weltrusten all
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: