Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Meeste wordt 100% vergoed hoor.Storm schreef:Ik weet niet of het haalbaar is, i.v.m verzekeringen en gedoe. Maar als ik durf wil ik volgende week of de week erna een nieuwe afspraak maken bij een andere dokter, en daar vragen hoe en wat.
Gast- Gast
Storm echt doen !!! Je hebt het nodig en maak je om de centen geen zorgen ook ik krijg gewoon alles vergoed !
Gast- Gast
Je kunt het altijd navragen, Storm
Ben net heerlijk uit eten geweest met mijn familie, was erg gezellig! En we konden lekker buiten zitten, het is heerlijk buiten
Ben net heerlijk uit eten geweest met mijn familie, was erg gezellig! En we konden lekker buiten zitten, het is heerlijk buiten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja raar Storm en zeker zo doorde weeks verwacht je wel mail terug.
Super dat je therapie wil nemen als je voelt dat je het nodig hebt. Ik zou het ook goed navragen qua kosten.
Meiden, ik heb gewoon een nachtje Valkenburg geboekt net (had van iemand overgekocht hier )
Super dat je therapie wil nemen als je voelt dat je het nodig hebt. Ik zou het ook goed navragen qua kosten.
Meiden, ik heb gewoon een nachtje Valkenburg geboekt net (had van iemand overgekocht hier )
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja raar Storm en zeker zo doorde weeks verwacht je wel mail terug.
Leuk leuk leuk.... wanneer ga je ???
En als je dan een avondje uit wilt moet je echt naar de karma gaan in de stad... en mij vooral niet vergeten te bellen ! Miss wil Storm ook wel weer
Gast- Gast
Want? Mag ook via PM!Storm schreef:Normaal gesproken wel, maar ik weet niet of dat in mijn situatie zo is.
Gast- Gast
Wat praktische dingen, waar ik liever niet over uitwijd, sorry. Ik bespreek dit soort dingen bijna met niemand, ligt niet aan jou. Het gaat gewoon te diep. Maar wel heel lief aanbod.Smikkell schreef:Want? Mag ook via PM!Storm schreef:Normaal gesproken wel, maar ik weet niet of dat in mijn situatie zo is.
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje, wat goed is je vriend overstag gegaan?
Jaaa hij wilde toch wel. We gaan maandag op dinsdag, dan is het ook niet zo druk denk ik. de 22e en 23e
Stuit: heel lief maar denk niet dat mijin vriend dat trekt En we gaan maar 1 nachtje
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm schreef:Theedoosje, wat goed is je vriend overstag gegaan?
Jaaa hij wilde toch wel. We gaan maandag op dinsdag, dan is het ook niet zo druk denk ik. de 22e en 23e
Stuit: heel lief maar denk niet dat mijin vriend dat trekt En we gaan maar 1 nachtje
Ja dan laat je vriend in hotel met room service en dan gaan wij stappen
Gast- Gast
Wat ontzettend leuk, Theedoosje
Suus- Lady Post-a-lot
Ook wel super zou ook zo doen Stuit maar wil nu echt met vriendlief weg En ja niet goed voor hem om hem alleen te laten daar
Gast- Gast
Zo. Na dagenlang roepen ben ik nu maar écht eens op tijd m'n bed in gekropen met m'n laptop
Gast- Gast
Suus schreef:Wat ontzettend leuk, Theedoosje
Ja ik hoop het!
Ben nog nooit met hem een nachtje in hotel geweest Dus voelt wel gek dat het weer eens kan
Gast- Gast
Maple schreef:Zo. Na dagenlang roepen ben ik nu maar écht eens op tijd m'n bed in gekropen met m'n laptop
goed bezig jij
Gast- Gast
Maple schreef:Zo. Na dagenlang roepen ben ik nu maar écht eens op tijd m'n bed in gekropen met m'n laptop
En met Stuiter aan de andere kant van de laptop.....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Zo. Na dagenlang roepen ben ik nu maar écht eens op tijd m'n bed in gekropen met m'n laptop
En met Stuiter aan de andere kant van de laptop.....
Haha, je bent gewoon met me meegegaan naar bed
Moest nog 'huiswerk' doen maar ik heb geen zin. Ik gebruik jou ff als SOG Morgen weer een dag.
Gast- Gast
Boefje!Reva schreef:Avond!
Ik ben zojuist over de hekken van een attractie geklommen
Wat voor attractie? Is het wel de moeite waard?
Suus- Lady Post-a-lot
Wow ik zit hier even gigantisch in te kakken... Denk dat ik maar naar bed ga.
Trusteh!
Trusteh!
Gast- Gast
Ik ken mijn eigen situatie en bij mij is alles gewoon vergoed, vandaar!Storm schreef:Wat praktische dingen, waar ik liever niet over uitwijd, sorry. Ik bespreek dit soort dingen bijna met niemand, ligt niet aan jou. Het gaat gewoon te diep. Maar wel heel lief aanbod.Smikkell schreef:Want? Mag ook via PM!Storm schreef:Normaal gesproken wel, maar ik weet niet of dat in mijn situatie zo is.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: