Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wanneer je er niet bent,
Is het erg stil…
Geen gelach geen geschater geen Quility moment,
Het is gewoon doodstil.
Ik haat het dat ik je moet delen
Elke week weer opnieuw
Ik wil je gewoon het liefst bij me hebben
Zodat we samen elke dag kunnen spelen.
Het gemis is gewoon zo enorm groot
Een deel van mezelf wat ik elke week afsta
Om vervolgens een paar dagen helemaal alleen te zijn
Ik heb het zo enorm verkloot !
Is het erg stil…
Het is gewoon doodstil.
Elke week weer opnieuw
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, er is er hier één te veel. Het is zij op ikTheedoosje schreef:Maple> flauwe bui? hahaha
Alles goed hier? Dikke ruzie aan de gang zo te zien?
Zij OP ik nog wel whahah
En Maple goed bezig
Gast- Gast
Ja, delegeren kan ze welTheedoosje schreef:Das wel ver weg Maple 2 meter van je af
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Wanneer je er niet bent,
Is het erg stil…
Het is gewoon doodstil.
Elke week weer opnieuw
Maar jij hebt het niet verkloot, echt niet. Je roeit met de riemen die je hebt en probeert me alle macht je hoofd boven water te houden, en zo goed en zo kwaad als het gaat... je redt het toch elke keer maar weer.
Gast- Gast
Zo eens.Maple schreef:
Maar jij hebt het niet verkloot, echt niet. Je roeit met de riemen die je hebt en probeert me alle macht je hoofd boven water te houden, en zo goed en zo kwaad als het gaat... je redt het toch elke keer maar weer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, delegeren kan ze welTheedoosje schreef:Das wel ver weg Maple 2 meter van je af
Heeft ook honderdduizend jaar geduurd hoor, eer ik dat kon.
Gast- Gast
*Trots op Maple*Maple schreef:Smikkell schreef:Ja, delegeren kan ze welTheedoosje schreef:Das wel ver weg Maple 2 meter van je af
Gast- Gast
Ik mis hem gewoon zo enorm..... ik heb ineens het gevoel dat ik er gewoon niet genoeg geweest ben voor mijn kleine prins. Ik heb hem niet alles kunnen geven afgelopen tijd en niet altijd kunnen genieten.
En nu pas..... nu pas besef ik me hoe erg ik hem mis..
En nu pas..... nu pas besef ik me hoe erg ik hem mis..
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Stuiter is lastig te knuffelen zeg!!
Ik knuffel stuiterballen alleen als ze stilstaan. Ooit eens geprobeerd al stuiterend te knuffelen, kostte me twee tanden door m'n lip. Ouch.
Gast- Gast
Smikkell schreef:*Trots op Maple*Maple schreef:Smikkell schreef:Ja, delegeren kan ze welTheedoosje schreef:Das wel ver weg Maple 2 meter van je af
+1 ook erg trots
Stuit ik snap je gevoel meis, maar het is nou eenmaal zo. En je gevoel is niet meer dan normaal. Logisch dat je je mannetje mist. Helaas zit die ex nog er aan vast :S
Gast- Gast
Maar Stuiter, da's logisch dat je het niet kunt opbrengen om van elk moment te kunnen genieten. Je hebt ook jezelf en de nodige problemen waar je heel hard mee bezig bent om dat allemaal op orde te krijgen en een plekje te geven. Maar je doet je best, en meer dan dat kun je niet doen. S. vindt jou ongetwijfeld de beste mama die hij zich kan wensen, en dat ben je ook. Ik kan begrijpen dat het ontzettend moeilijk is hem te moeten delen, vooral in de situatie zoals hij is, dat is ook verre van ideaal. Maar ik denk dat ik maar weinig mensen ken die zó een ontzettende vechtlust hebben om alles voor elkaar te krijgen, als jij. En dat allemaal voor S.
En áls je maar geniet. Misschien lukt het niet om van alle momenten te genieten, maar vergeet niet af en toe stil te staan en je te realiseren watvoor rijkdom je eigenlijk hebt.
En.... als S. maar geniet.
En áls je maar geniet. Misschien lukt het niet om van alle momenten te genieten, maar vergeet niet af en toe stil te staan en je te realiseren watvoor rijkdom je eigenlijk hebt.
En.... als S. maar geniet.
Laatst aangepast door Maple op do 4 aug 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoi allen!
Mooi gedichtje Stuit, ik vind dat je je gevoel er ontzettend mooi in omschrijft..
Mooi gedichtje Stuit, ik vind dat je je gevoel er ontzettend mooi in omschrijft..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
En nu ben ik aan het huilen....
Thnxx Maple voor je enorme lieve woorden.....
Ik ben blij dat ik hem zaterdag weer zie echt !
Thnxx Maple voor je enorme lieve woorden.....
Ik ben blij dat ik hem zaterdag weer zie echt !
Gast- Gast
Is er niet iemand die in mijn buurt woont en langs wil komen. Gewoon om me even vast te houden.... ik heb daar zo'n behoefte aan....
Smik doe die zonnepitten weg dadelijk ben je zelf een zonnepit !
Smik doe die zonnepitten weg dadelijk ben je zelf een zonnepit !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Is er niet iemand die in mijn buurt woont en langs wil komen. Gewoon om me even vast te houden.... ik heb daar zo'n behoefte aan....
!
Als ik bij je in de buurt woonde, dan stond ik er. Maar waarom woon je dan ook zo ver weg?
Gast- Gast
+1Maple schreef:Stuiterbal schreef:Is er niet iemand die in mijn buurt woont en langs wil komen. Gewoon om me even vast te houden.... ik heb daar zo'n behoefte aan....
!
Als ik bij je in de buurt woonde, dan stond ik er. Maar waarom woon je dan ook zo ver weg?
Ik vind het wel heel dapper dat je dit zo durft te posten.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: