Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Okee, okee! Ik heb besloten.
Nu even snel last-minute op dieet en op zoek naar zelfbruinende creme
Nu even snel last-minute op dieet en op zoek naar zelfbruinende creme
Gast- Gast
Getsie Smikkell, zelfbruinende creme, yag verschrikkelijk. Ik vind dat er zo nep uitzien en je huid word er vaak oranje van.
Nee, joh!Joontjuh schreef:Getsie Smikkell, zelfbruinende creme, yag verschrikkelijk. Ik vind dat er zo nep uitzien en je huid word er vaak oranje van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, joh!Joontjuh schreef:Getsie Smikkell, zelfbruinende creme, yag verschrikkelijk. Ik vind dat er zo nep uitzien en je huid word er vaak oranje van.
Echt wel, jonguh. Vechten? Om 15.30 uur bij het hek...
Joontjuh schreef:Smikkell schreef:Nee, joh!Joontjuh schreef:Getsie Smikkell, zelfbruinende creme, yag verschrikkelijk. Ik vind dat er zo nep uitzien en je huid word er vaak oranje van.
Echt wel, jonguh. Vechten? Om 15.30 uur bij het hek...
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik ben er weer vandoor, Smikkell, wij vechten morgen ofzo wel weer verder .
Stuiter, denk aan jezelf! Dan komt alles goed!
Dames have a nice evening en tot snel.
Stuiter, denk aan jezelf! Dan komt alles goed!
Dames have a nice evening en tot snel.
Laatst aangepast door Joontjuh op do 4 aug 2011 - 6:52; in totaal 3 keer bewerkt
Stro
Ik moet nog een verslag en een presentatie makenvoor werk, maar ik heb zóóó geen zin En ik had me voorgenomen het vanavond te doen.
Ik moet nog een verslag en een presentatie makenvoor werk, maar ik heb zóóó geen zin En ik had me voorgenomen het vanavond te doen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maple> flauwe bui? hahaha
Haha, ja ik heb wat peper en zout nodig geloof ik
Gast- Gast
Doet me denken aan mijn to do list die ik eerder vandaag op het forum plaatsteMaple schreef:Stro
Gast- Gast
Maple schreef:Theedoosje schreef:Maple> flauwe bui? hahaha
Haha, ja ik heb wat peper en zout nodig geloof ik
Gast- Gast
Ja, er is er hier één te veel. Het is zij op ikTheedoosje schreef:Maple> flauwe bui? hahaha
Alles goed hier? Dikke ruzie aan de gang zo te zien?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, er is er hier één te veel. Het is zij op ikTheedoosje schreef:Maple> flauwe bui? hahaha
Alles goed hier? Dikke ruzie aan de gang zo te zien?
Zij OP ik nog wel whahah
En Maple goed bezig
Gast- Gast
Kan iemand ff voor mij opstaan om m'n kladschrift te pakken? Ik moet een opdracht maken die ik al in klad uitgewerkt heb maar mijn schrift ligt wel twee hele meters van me vandaan
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: