Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Ja :-). Haha, gedragen ze zich niet altijd? Hoe gaat dat met je eigen hondje? Of kennen ze elkaar wel?
de hondjes kennen elkaar heel goed. Het is namelijk de moeder en het zusje van mijn hondje. Het enige verschil is dat mijn hondje perfect luisterd.. die van mijn ouders niet! Verder hebben ze de vorige keer al hun behoeftes ongeveer in mijn huis gedaan . Ik liet ze uit en vervolgens gingen ze binnen zitten..
Gast- Gast
Ik kan zo geen plaatje vinden van het jurkje, op de site van M&S staat het niet.
Het begint hier te betrekken, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het eruit valt.
Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan sporten dalijk en ons pap heeft last van nek, ik ben benieuwd of we gaan.
Het begint hier te betrekken, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het eruit valt.
Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan sporten dalijk en ons pap heeft last van nek, ik ben benieuwd of we gaan.
Ik heb een mail gekregen..... en mail dat me een beetje verward maakt... en mijn hart sneller laat kloppen..
Gast- Gast
Hier is het echt heerlijk weer!
Wat voor mail Stuiterbal? van je ex? of van een date? of van iets anders?
Wat voor mail Stuiterbal? van je ex? of van een date? of van iets anders?
Gast- Gast
Hoi Q en Maple!
Smikkel, da's ook geen uitgebreide maaltijd..! Wie kwam je tegen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tip: Nooit, ik zeg NOOIT in je 'net uit bed-look' naar de supermarkt gaan. Je komt altijd bekenden tegen en net die mensen die je niet wilt tegenkomen in deze status
Hahaha, ik heb dat ook altijd inderdaad. Stom is dat.
Gast- Gast
Mm ik weet het niet. Ergens hoopte ik stiekem wel dat hij nog iets van zich liet horen.... gewoon zodat ik de bevestiging kreeg dat hij zich echt diep schaamt en het hem spijt.
Maar ik wil ook niet meteen toehappen...
Maar deze mail zorgt er wel voor dat mijn hart sneller klopt...
Maar ik wil ook niet meteen toehappen...
Maar deze mail zorgt er wel voor dat mijn hart sneller klopt...
Gast- Gast
Sowieso mensen en dat was al niet fijn. En ook nog eens bekende mensen. Oud klasgenootjes van verschillende klassen. Als ik oudklasgenootjes in deze status zou tegenkomen zou ik denken dat het niet best met hen gaatVergeet-me-nietje schreef:Hoi Q en Maple!
En uiteindelijk heb ik dus alleen rose en zonnebloempitten gekocht. Nog wel zuurkool in huis maar geen zin in.
Gast- Gast
ja, ik vind van wel.
gaat het om een avond of dag bruiloft? en awt voor schoenen doe je eronder?
Gast- Gast
Bij beide gaat het om avond. Ik heb er grijze pums onder.Jade schreef:ja, ik vind van wel.
Laatst aangepast door Smikkell op do 4 aug 2011 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell, ik vind hem leuk. Met bruine grijze ballerina's of een bruin grijs hakje, helemaal super.
Edit: Ik lees net dat het grijs is, vond hem als bruin overkomen.
Stuiter, als je hart er sneller van klopt, komt het door wat hij schrijft, of gewoon omdat hij iets van zich laat horen?
Is duidelijk te merken dat hij spijt heeft en de nog grotere vraag, ben je voorbereid op een herhaling van de nacht die je paar dagen terug hebt gehad. De kans is groot mocht je hem nog een keer afwijzen of wat dan ook, dat dit weer gebeurd.
Edit: Ik lees net dat het grijs is, vond hem als bruin overkomen.
Stuiter, als je hart er sneller van klopt, komt het door wat hij schrijft, of gewoon omdat hij iets van zich laat horen?
Is duidelijk te merken dat hij spijt heeft en de nog grotere vraag, ben je voorbereid op een herhaling van de nacht die je paar dagen terug hebt gehad. De kans is groot mocht je hem nog een keer afwijzen of wat dan ook, dat dit weer gebeurd.
Laatst aangepast door Joontjuh op do 4 aug 2011 - 6:03; in totaal 2 keer bewerkt
@Joontje: Pff ik weet het allemaal niet. Hij heeft gewoon echt iets in me los gemaakt en het is zo'n domper dit. Ik ben niet de persoon wat een leven lang boos blijft om iets en geef mensen een 2e kans. Dat zou ik bij hem ook kunnen. Maar niet nu ! Hij heeft blijkbaar een probleem wat hij echt zelf moet oplossen zonder mij. Ik heb genoeg aan mijn hoofd en kan dat niet erbij gebruiken ! Maar mijn hart klopte sneller omdat ik ergens wel blij was toch nog iets van hem te horen....
Gast- Gast
Zoiets, maar vind ik er niet helemaal bij passen.
En van die ander maak ik even een foto.
En van die ander maak ik even een foto.
Gast- Gast
Jahoe... ik ga dalijk gezellig even bij een vriendin op bezoek en weer even knuffelen met de kleine. Hij is nu bijna 5 weken oud. Zo'n lief klein mannetje. Papa is weg en mama en ik gaan meiden-avond houden.
Stuiterbal schreef:@Joontje: Pff ik weet het allemaal niet. Hij heeft gewoon echt iets in me los gemaakt en het is zo'n domper dit. Ik ben niet de persoon wat een leven lang boos blijft om iets en geef mensen een 2e kans. Dat zou ik bij hem ook kunnen. Maar niet nu ! Hij heeft blijkbaar een probleem wat hij echt zelf moet oplossen zonder mij. Ik heb genoeg aan mijn hoofd en kan dat niet erbij gebruiken ! Maar mijn hart klopte sneller omdat ik ergens wel blij was toch nog iets van hem te horen....
Dan ben ik blij om te horen dat je dat al voor jezelf hebt uitgemaakt. Kies voor jezelf en blijf daarbij, je kleine man, die is nog altijd belangrijker, net als jijzelf.
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: