Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Huh? Wat een rare opmerking over die neusstrips, haha, ik heb nu niet direct de behoefte om ze nog aan te schaffen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Leuk idee! Wanneer ga je het geven?ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ahh, okee. En dat is ook hun logo? Is het shirt voor een kindje?ExpressoB schreef:Het logo (Inc.Avenue) is de club die in September open gaat in Vlaardingen(vlakbij Schiedam) Mijn vriend zijn Pa en een aantal teamleden gaan een grote discotheek/club starten.
De tekst eronder vonden mijn vriend en ik grappig, had ik gevonden op internet. Dat pastte het meest erbij.
Ja, voor mijn vriend zijn a.s neefje (zijn broer en vrouw krijgen een 3e kindje erbij) Hij zit dus ook in het team.
Als de kleine spruit geboren is;) Deze week is ze uitgerekend.
Ik vind een Balisto net zo lekker smaken met mijn kleren aan. Ga jij van de zomer naar naaktstranden, zie je d'r wel voor aan namelijk haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Meisje bij de kassa ging bijna over elk product wat ik kocht wat ik kocht iets zeggen of vragen..
Komt ze bij de neusstrips 'Fijn zijn ze, he?' Dus ik zeg: Ja, ik wil geen andere meer! Zegt ze... Voelt net alsof je een klap op je neus hebt gehad vind je ook niet?
Wat zei je? Zal je er 1 verkopen! Zo voelt het dus niet... DOM WIJF
Suus schreef:Huh? Wat een rare opmerking over die neusstrips, haha, ik heb nu niet direct de behoefte om ze nog aan te schaffen
Ja vond ik ook! Ik zei ook 'geen idee, ik krijg zelden tot nooit een knal voor mn hoofd'..
Gast- Gast
Haha, dat vind ik dan wel weer een mooie reactie, Reva
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Suus schreef:Huh? Wat een rare opmerking over die neusstrips, haha, ik heb nu niet direct de behoefte om ze nog aan te schaffen
Ja vond ik ook! Ik zei ook 'geen idee, ik krijg zelden tot nooit een knal voor mn hoofd'..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Suus- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Lily schreef:pfff ik heb weer een kapseldilemma hoor
Wat dan?
Ik ook... de mijne is (denk ik) met vakantie en moet echt ff punten bijknippen grrrr. Mijn moeder wilde me maandag naar een andere kapper sturen maar ik wilde niet. Ik zeg; wil gewoon per se naar mijn eigen kapper. Dus als die dood is of hij gaat weg dan knip je je haar niet meer zegt ze (nag zeg).
ik wil wat anders maar weet niet wat. Heb wel wat leuke dingen gezien maar weet en niet of het iets is en aan de andere kant is m`n haar daar denk ik nog te kort voor
Gast- Gast
Suus schreef:Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Dat vroeg ik me ook af.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Zaten er vieze vlekken op:p dat je ze hebt gewassen wuhahaha
Ik wil met Balisto trouwen.
Moest net ook met al mn boodschappentassen over al die snoeren en opstapjes etc van de kermis heen, muhahahaha. En door een watersproeier Was wel verfrissend.
Moest net ook met al mn boodschappentassen over al die snoeren en opstapjes etc van de kermis heen, muhahahaha. En door een watersproeier Was wel verfrissend.
Gast- Gast
Lily schreef:ExpressoB schreef:Lily schreef:pfff ik heb weer een kapseldilemma hoor
Wat dan?
Ik ook... de mijne is (denk ik) met vakantie en moet echt ff punten bijknippen grrrr. Mijn moeder wilde me maandag naar een andere kapper sturen maar ik wilde niet. Ik zeg; wil gewoon per se naar mijn eigen kapper. Dus als die dood is of hij gaat weg dan knip je je haar niet meer zegt ze (nag zeg).
ik wil wat anders maar weet niet wat. Heb wel wat leuke dingen gezien maar weet en niet of het iets is en aan de andere kant is m`n haar daar denk ik nog te kort voor
Tsja, keuze maken dan he Je kapper kan vast wel advies geven.
Reva schreef:Ik wil met Balisto trouwen.
Met de groene of de oranje offf de paarse maar die hebben ze niet bij action:P
achja kijk morgen wel eventjes bij de kapster (heb ook geen vaste kapster/kapsalon)
Gast- Gast
Mijn badkamer was overstroomdLotus schreef:Suus schreef:Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Dat vroeg ik me ook af.
Gast- Gast
Ik wil de groene balisto!
Suus- Lady Post-a-lot
Oeps! Hopelijk zijn ze straks weer leesbaar danSmikkell schreef:Mijn badkamer was overstroomdLotus schreef:Suus schreef:Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Dat vroeg ik me ook af.
Suus- Lady Post-a-lot
Als het droog blijftSuus schreef:Oeps! Hopelijk zijn ze straks weer leesbaar danSmikkell schreef:Mijn badkamer was overstroomdLotus schreef:Suus schreef:Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Dat vroeg ik me ook af.
Gast- Gast
Het gaat hier (volgens buienradar) pas om een uur of 7 regenen, maar weet niet hoe het voor de rest van Nederland is...Smikkell schreef:Als het droog blijftSuus schreef:Oeps! Hopelijk zijn ze straks weer leesbaar danSmikkell schreef:Mijn badkamer was overstroomdLotus schreef:Suus schreef:Smikkell schreef:Ow, het moet niet gaan regenen want mijn tijdschriften hangen aan het wasrek
Waarom?
Dat vroeg ik me ook af.
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:
Geniaal!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nu heb ik ook zin in Balisto.
Lotus- Ratel
Ik heb de hele dag al zin in chips, door al die chips-topics...Lotus schreef:Nu heb ik ook zin in Balisto.
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, het gaat hier ook wel erg vaak over eten.
Lotus- Ratel
Ga maar weer verder met strijken, 2e deel, bluh.
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: