Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
2 euro
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Staat je goed, Toetje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dilemma... Mijn vriend en ik willen graag een jong katje binnenkort en nu is er een heel schattig poesje van 8 weken oud dat we mogen hebben. Maar dan wel per direct (vandaag of morgen). En over twee weken gaan we nog twee weken op vakantie... Nu zijn er wel vrienden van ons die al aangeboden hebben dat ze dan bij hun in huis mag, maar is dat wel goed voor zo'n beestje? Zo kan ze nog niet wennen aan haar nieuwe omgeving en nieuwe baasjes natuurlijk. En ik vind het zelf ook niet leuk om gelijk twee weken te moeten missen. Maar ze is zo schattig! Wat zouden jullie doen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik denk dat ze er nog is. En ze woont vlakbij. Al denk ik dat ik niet heel veel verder van de action af woon. Maar ik heb geen rode lippenstift.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik vermaak me echt ontzettend, ga vaker in deze staat naar de Action denk ik.
Jij bent snel terug. Vertel Moest je de kerels van je afslaan ofzo haha
Wat heb je gekocht?
Ik ook niet maar ben ook geen fan van rode lippenstift.
Afwasje is gedaan en moet echt strijken maar heb zoooo geen zin.
Potverdorrie waar blijft mijn pakketje van yoursuprise.nl Als ik het om 15.45 nog niet heb ga ik wel in de brievenbus kijken.
Mag toch niet hopen dat ze het daarin hebben gepropt!
Ondertussen bij de brievenbus geweest het zat erin :-D voor niks thuis gebleven vandaag #fail
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ow, en ExpressoB. de zuurkool ligt er nog steeds
Ik ga nu douchen en daarna ruim ik het op
Ik ga nu douchen en daarna ruim ik het op
Gast- Gast
Maar het zit toch ook gewoon in een klein doosje dat door die brievenbus zit. Wel balen dat je echt zat te wachten.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ze er nog is. En ze woont vlakbij. Al denk ik dat ik niet heel veel verder van de action af woon. Maar ik heb geen rode lippenstift.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik vermaak me echt ontzettend, ga vaker in deze staat naar de Action denk ik.
Jij bent snel terug. Vertel Moest je de kerels van je afslaan ofzo haha
Wat heb je gekocht?
Ik ook niet maar ben ook geen fan van rode lippenstift.
Afwasje is gedaan en moet echt strijken maar heb zoooo geen zin.
Potverdorrie waar blijft mijn pakketje van yoursuprise.nl Als ik het om 15.45 nog niet heb ga ik wel in de brievenbus kijken.
Mag toch niet hopen dat ze het daarin hebben gepropt!
Ondertussen bij de brievenbus geweest het zat erin :-D voor niks thuis gebleven vandaag #fail
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat leuk, je noemt me mevrouw!.oOErinOo. schreef:@ Lily... Nou ja ik poste heeeel af en toe op het oude forum maar wil nu wat actiever zijn dus ja ik ben nog redelijk nieuw hier!
@ Smikkel. U heeft helemaal gelijk mevrouw. Maar goed de spullen die ze verkopen vind ik geweldig. Zo beter??
Dan moet dealer dus drugs worden
Ja ik moet wel een beetje respect tonen voor mevrouw de nachtburgemeester!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mjah, wist ik veel, stom!!
Vet schattig shirtje, super mooi is het eindresultaat niet geworden maar wel erg leuk. Zien?!
Vet schattig shirtje, super mooi is het eindresultaat niet geworden maar wel erg leuk. Zien?!
.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Wat leuk, je noemt me mevrouw!.oOErinOo. schreef:@ Lily... Nou ja ik poste heeeel af en toe op het oude forum maar wil nu wat actiever zijn dus ja ik ben nog redelijk nieuw hier!
@ Smikkel. U heeft helemaal gelijk mevrouw. Maar goed de spullen die ze verkopen vind ik geweldig. Zo beter??
Dan moet dealer dus drugs worden
Ja ik moet wel een beetje respect tonen voor mevrouw de nachtburgemeester!!
Ik dacht al dat het met haar leeftijd te maken had.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
hahahahaha en hoe oud denk je dat ik ben dan.. Ik bedoelde het meer in de zin van dat ik hier vrij nieuw ben en zij nachtburgemeester is.
Erin- Ratel
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HYMEU677.jpg
Hoi meiden, ik ben er weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Welcome back Lotus!
Erin- Ratel
Smikkie en Reva, mochten jullie nog benieuwd zijn naar mijn brieven: ik heb een topic geopend in Persoonlijk.
Gast- Gast
Het is warm op mijn kamer.
Lotus- Ratel
Hier in huis is het ook warm. Het trekt nu wel aardig dicht, hopelijk blijft het droog tot ik mijn dochter van het kdv heb gehaald.
Gast- Gast
Dat hoop ik ook voor je, Alex.
Lotus- Ratel
De lucht is hier straalblauw, heerlijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien heb je nog wel geluk met de barbecue, Rush! Maar goed dat wij niet gaan barbecueën, ik weet alleen niet wat we wel moeten eten. Ik denk maar gewoon groente met aardappels en een stukje vlees.
Gast- Gast
Hier komt voorlopig ook geen regen. Al zou ik het helemaal niet erg vinden als het ging regenen.
Lotus- Ratel
Ik had ze al gelezen, meteen na het openen. Alleen nog geen reactie, die wilde ik je PM'n.Alex schreef:Smikkie en Reva, mochten jullie nog benieuwd zijn naar mijn brieven: ik heb een topic geopend in Persoonlijk.
Wel heel goed dat je toch bent gaan schrijven en ze ook hebt durven plaatsen. Je legt een kwetsbaar deel van jezelf bloot. Wanneer laat je ze laten lezen op therapie/ga je ze voorlezen?
Wat is je gevoel er zelf over?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: