Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ik snap er niks van, er ligt zo'n briefje in de bus van tnt pakketservice dat je niet thuis was blabla. En bij afzender staat meestal bedrijf of iets. Nu staat er 'Zwitzerland' Huh?
Gast- Gast
Reva schreef:Bimbam en Lex, kermis bouwen maakt lawaai
Hier is het lekker weer Bimbam, hoop dat het zo blijft voor je bbq! Hier voorspellen ze regen voor vanavond.
O ja, je krijgt kermis naast je bed, beetje jammer dat ze die niet op kunnen bouwen zonder lawaai.
Ik weet niet wat de voorspellingen zijn hier voor vanavond, ik ga ook maar niet kijken.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reva schreef:Ik snap er niks van, er ligt zo'n briefje in de bus van tnt pakketservice dat je niet thuis was blabla. En bij afzender staat meestal bedrijf of iets. Nu staat er 'Zwitzerland' Huh?
Raar! kun je het niet even via internet opzoeken om welk pakketje het gaat?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Werkse, Stuit!
Reva, huh? Geen idee wat dat zou moeten zijn ... Is het niet de naam van de postbode?
Reva, huh? Geen idee wat dat zou moeten zijn ... Is het niet de naam van de postbode?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Van de week was ik bij slamfm, daar hebben we de hele avond mee gepresenteerd.
Ik ben jaloerssssss
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nou, ik luister altijd naar de avondploeg op slamfm, dat wordt gepresenteerd door daniel & ivo. Nu was Daniel al twee weken met vakantie en deed ivo het met iemand anders, maar die ging ook weer op vakantie. Dus hij zei vorige week dinsdag, morgen ben ik helemaal alleen blabal, als er iemand iets wil presenteren moet je maar even bellen/smsen/mailen. Dus ik hem gemaild of we dan bij hem in de studio mochten komen of wat. Wat over en weer gemaild en de dag er na zijn we er heen gereden. Niet met de gedachten dat we echt iets moesten gaan doen, maar we hebben de hele avond achter de microfoon gezeten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Alex schreef:Werkse, Stuit!
Paraplu, hoe bedoel je?
Ik heb alleen de barcode die op het briefje staat. En ik heb volgens mij niks besteld.
Ik voel een trauma opkomen. Vorige keer dat ik de afzender niet kende liep ik met mn fietsje en een megagroot en zwaar pakket naar huis en had ik opeens een ladenkastje.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik voel een trauma opkomen. Vorige keer dat ik de afzender niet kende liep ik met mn fietsje en een megagroot en zwaar pakket naar huis en had ik opeens een ladenkastje.
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
Ja het was echt gaaf! Ze zijn ook heel open en relaxed daar, we hebben nu nog wat contact via mail en twitter en we mogen gewoon vaker langs komen.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik wil mijn pakketje! van yoursuprise.nl (baby tshirtje laten bedrukken)
Zo...2boterhammen op, nu een pakje sultana hartig en dan is het weer mooi voor de lunch.
Mijn moeder gaat zo'n 4gaatjes perforator kopen voor me :-)
Zo...2boterhammen op, nu een pakje sultana hartig en dan is het weer mooi voor de lunch.
Mijn moeder gaat zo'n 4gaatjes perforator kopen voor me :-)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Iemand een reserve batterij nodig? LG (komt uit de Arena)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Leuke foto Toetje, je kunt wel zien dat je er plezier in had
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wat zitten Uggs slippers toch lekker
Leuk hoor, toeter
Weet iemand of Smikkell is gegaan?
Leuk hoor, toeter
Weet iemand of Smikkell is gegaan?
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zag er wel verot uit toen trouwens, ik had de hele dag gewerkt tot half 7 en ben toen direct zonder me op te maken ofzo naar hilversum gereden haha. Maar het mocht de pret niet drukken.
Toet- Lady Post-a-lot
Wat leuk, Toetje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Alex schreef:Werkse, Stuit!
Paraplu, hoe bedoel je?
Ik heb alleen de barcode die op het briefje staat. En ik heb volgens mij niks besteld.
Ik voel een trauma opkomen. Vorige keer dat ik de afzender niet kende liep ik met mn fietsje en een megagroot en zwaar pakket naar huis en had ik opeens een ladenkastje.
Dat was leuk
Gast- Gast
Is het hier rustig, of ligt het aan mij?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nog meerReva schreef:De ironie.. Een brandweerattractie, praktisch voor mn deur
Gast- Gast
Ik heb zin om mijn huis te verbouwen, maar niet echt tot de mogelijkheid.
Het is wel lekker weer. Misschien kan ik mijn administratie doen in het park met een fles rose! Moet het een en ander betalen en bellen en heb daar zo´n hekel aan.
Het is wel lekker weer. Misschien kan ik mijn administratie doen in het park met een fles rose! Moet het een en ander betalen en bellen en heb daar zo´n hekel aan.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: