Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ik zal meehopen voor je
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht, Stuit! Wij krijgen nu gelukkig ook meer terug van de Belastingdienst omdat ik minder verdien. Het is alsnog niet genoeg om gaten mee te vullen, maar het scheelt wel een stuk.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Welk docu, Lily?
Stuit, ik hoop echt dat je binnenkort minder geldzorgen hebt
Edit: en Alex voor jou hoop ik dat ook hoor
Lief van je
Gast- Gast
Ik hoop voor jullie Lex dat het er snel beter uitziet want een lekker rustig gevoel heb je niet.
En wat goed van je brieven ! Hoe voelt het ????
En wat goed van je brieven ! Hoe voelt het ????
Gast- Gast
Alex, wat goed dat je brieven af zijn! Hoe voelt het?
Iemand een tip om het hier koeler te krijgen in mijn kamer? Het is hier ontzettend warm en ik zweet al zo erg.. Mijn gordijnen zijn dicht want de zon schijnt op het raam, ventilator is aan, maar niet direct op mij gericht omdat ik last van mijn keel heb..
Iemand een tip om het hier koeler te krijgen in mijn kamer? Het is hier ontzettend warm en ik zweet al zo erg.. Mijn gordijnen zijn dicht want de zon schijnt op het raam, ventilator is aan, maar niet direct op mij gericht omdat ik last van mijn keel heb..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Uhm, het voelt wel goed, denk ik. Het is wel heel raar dat die brieven zo verschillend zijn, terwijl ze aan dezelfde 'persoon' gericht zijn. Het voelt ook alsof ik echt naar een persoon aan het schrijven ben geweest, dat is ook het gekke. Zal ik ze hier plaatsen?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Alex, wat goed dat je brieven af zijn! Hoe voelt het?
Staat het raam open? Misschien staat er wel een lekker windje buiten waardoor het wat aangenamer wordt in je kamer...?
Gast- Gast
Helaas, Stylegirl, geen tips. Wij zitten met hetzelfde probleem.
Dames ik ben er weer vandoor, moet echt even poetsen nu zoonlief in bedje ligt! En moet me nog douchen en aankleden
Dames ik ben er weer vandoor, moet echt even poetsen nu zoonlief in bedje ligt! En moet me nog douchen en aankleden
Gast- Gast
Ik heb geen tip voor je, Stylegirl. Ik heb boven hetzelfde probleem. Het raam staad open, gordijnen dicht en de ventilator aan en nog steeds is het warm.
Gast- Gast
Dat lijkt me idd raar Lex. Maar ik vind het knap van je hoor ! Je bent al een strijd met jezelf aan gegaan !!!
Je mag ze best plaatsen !
Je mag ze best plaatsen !
Gast- Gast
Alex, als jij ze wilt plaatsen mag dat hoor. Ik wil ze wel lezen.
Het is buiten best warm volgens mij en dan wordt het alleen maar warmer binnen, ik zal zo eens kijken of er een wind staat!
Succes Storm!
Het is buiten best warm volgens mij en dan wordt het alleen maar warmer binnen, ik zal zo eens kijken of er een wind staat!
Succes Storm!
Tiana- Ratel
Storm schreef:Oke, heel even dan.Stuiterbal schreef:Storm kom even op facebook of msn !!!
Gast- Gast
En ik heb geen zin om beneden te gaan zitten, want ik voel me niet goed en wil gewoon doen wat ik wil zonder dat er gezegd wordt dat ik geen tv moet kijken of achter mijn laptop moet zitten..
Tiana- Ratel
Alle ramen en deuren open zodat het lekker door kan waaien in je huisje. Maar zorg ervoor dat je keel warm blijft. Het is dat je het zo warm hebt maar ik zou je thee met honing en citroen aanraden voor je keel en anders lekker aan de dropjes gaan..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat voor dropjes? Ik heb niks in huis aan drop, dus dan moet ik mijn vader even op pad sturen . Maar thee zie ik nu echt niet zitten, heb het al zo warm!
Tiana- Ratel
Alex schreef:Ik heb een topic geopend waar mijn brieven in staan ... Staat in Persoonlijk.
Heb het gelezen en gereageerd!
Tiana- Ratel
Ik heb het gezien, je bent lief! En de rest van de dames die gereageerd heeft ook!
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: