Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ja vooral zoveel. Je komt er zo moeilijk weer uit..Lily schreef:dat lijkt me echt moeilijk in het rood staan
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Is het ook, Lily ... Ik weet nu ook gewoon echt niet meer hoe we hier nu uit moeten komen. Kutzooi.
Gast- Gast
Lily schreef: het is makkelijk om erin te komen maar eruit ....
Dat is het hele probleem ook! Het lijkt een oplossing om rood te kunnen staan, maar als je dan maximaal rood staat kom je er nooit meer uit, of het is in ieder geval heel moeilijk om er weer uit te komen.
Gast- Gast
Het hele verrotte is dat de roodstand opgebouwd is toen ik bij mijn ex was. En ik ben dus met niks van inboedel enz weg gegaan en het enige wat ik wel heb mee gekregen zijn de rode cijfers op mijn bankrekening.
Gast- Gast
Dat is helemaal verrot Stuiterbal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Balen Stuiter...
Hoi Liv!
Hoi Liv!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Stuiterbal schreef:Nope.... aangezien we co ouderschap hebben komt hij daar mooi onderuit....
Oooh, dat is helemaal klote!!
Gast- Gast
pfff da`s k*t, kan je het ook niet aanvechten ofzo. Mijn schoonvader en zijn vrouw gingen toen ook scheiden maar zij zat thuis met problemen en alles en hij moest voor haar betalen omdat zij op dat moment niet kon werken. Ook hadden ze samen schulden maar hier zijn ze gelukkig wel samen uitgekomen door te zeggen dat ieder de helft betaald.
Gast- Gast
Lily schreef:pfff da`s k*t, kan je het ook niet aanvechten ofzo. Mijn schoonvader en zijn vrouw gingen toen ook scheiden maar zij zat thuis met problemen en alles en hij moest voor haar betalen omdat zij op dat moment niet kon werken. Ook hadden ze samen schulden maar hier zijn ze gelukkig wel samen uitgekomen door te zeggen dat ieder de helft betaald.
Maar Stuiterbal was niet getrouwd, daar zit ook nog een verschil in! Als je langer dan 5 jaar getrouwd bent, moet de meest verdienende alimentatie betalen aan de ander (die dus minder verdient). Geloof ik hoor.
Gast- Gast
Geschreeuw, gehuil, gescheld ... Joepie! Ze zijn er weer! (ze waren 4 weken met vakantie)
Gast- Gast
Nee ik was niet getrouwd maar we hadden wel een samenlevingscontract.
Het ligt nu bij de advocaat. Kan er niet teveel over zeggen maar miss pakt het nog positief voor me uit.
Het ligt nu bij de advocaat. Kan er niet teveel over zeggen maar miss pakt het nog positief voor me uit.
Gast- Gast
Dank je KOmt wel goed en ik vecht mezelf wel uit de rode cijfers. Ik leef al 3 maanden op een minimum...
Ik ben meer voor de kinderopvang gaan betalen ivm meer afname van dagdelen. Alleen de toeslag is nogal traag en dat betekent dus dat ik deze maand even 500 euro zelf heb mogen ophoesten.
Hopelijk word het volgende maand gecorrigeerd en dan kan ik weer adem halen en ziet het er al een stuk beter uit !
Ik ben meer voor de kinderopvang gaan betalen ivm meer afname van dagdelen. Alleen de toeslag is nogal traag en dat betekent dus dat ik deze maand even 500 euro zelf heb mogen ophoesten.
Hopelijk word het volgende maand gecorrigeerd en dan kan ik weer adem halen en ziet het er al een stuk beter uit !
Gast- Gast
Welk docu, Lily?
Stuit, ik hoop echt dat je binnenkort minder geldzorgen hebt
Edit: en Alex voor jou hoop ik dat ook hoor
Stuit, ik hoop echt dat je binnenkort minder geldzorgen hebt
Edit: en Alex voor jou hoop ik dat ook hoor
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40