Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn vriend moest vanmorgen naar 1 klant toe, en nu moet ik in bed blijven liggen tot hij thuis is haha!
Gast- Gast
Pippa schreef:Mijn vriend moest vanmorgen naar 1 klant toe, en nu moet ik in bed blijven liggen tot hij thuis is haha!
Hahahaha, heel vervelend!
Gast- Gast
Voor ontbijt op bed? Leuk!
Gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd trouwens!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja hij wilde ontbijt maken, dus ik blijf braaf liggen haha!
We gaan straks naar een leuke stad, mooi cadeau voor mij kopen, ergens wat eten & gewoon lekker samen zijn
We gaan straks naar een leuke stad, mooi cadeau voor mij kopen, ergens wat eten & gewoon lekker samen zijn
Gast- Gast
Hele fijne dag samen Pippa. Laat je maar heerlijk verwennen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat klinkt als een leuke dag Pippa. Wij hebben op mijn verjaardag hetzelfde gedaan (was in maart) behalve dan het ontbijt op bed Veel plezier in ieder geval!
Bimbam- Kletskop
Heerlijk Pippa!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb afgelopen zondag ook ontbijt op bed gekregen, en het bed van m'n vriend kan ook omhoog met de rugleuning. Da's zo ideaal! Lekker eitje met spek en kaas. Yum.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ik heb afgelopen zondag ook ontbijt op bed gekregen, en het bed van m'n vriend kan ook omhoog met de rugleuning. Da's zo ideaal! Lekker eitje met spek en kaas. Yum.
Wij hebben van die kussens waardoor je goed rechtop in bed kan zitten, heerlijk is dat! En wat leuk om jou zo verliefd mee te maken
Gast- Gast
Jaaa +1, mijn vriend heeft ook zo`n bed. Ideaal met TV kijken ook!Joy_ schreef:Ik heb afgelopen zondag ook ontbijt op bed gekregen, en het bed van m'n vriend kan ook omhoog met de rugleuning. Da's zo ideaal! Lekker eitje met spek en kaas. Yum.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Klinkt heerlijk, Pippa! Heel veel plezier vandaag!
Wat zijn jullie vriendjes lief, ik heb echt geen idee wanneer ik ontbijt op bed kreeg ...
Wat zijn jullie vriendjes lief, ik heb echt geen idee wanneer ik ontbijt op bed kreeg ...
Gast- Gast
Pippa schreef:Joy_ schreef:Ik heb afgelopen zondag ook ontbijt op bed gekregen, en het bed van m'n vriend kan ook omhoog met de rugleuning. Da's zo ideaal! Lekker eitje met spek en kaas. Yum.
Wij hebben van die kussens waardoor je goed rechtop in bed kan zitten, heerlijk is dat! En wat leuk om jou zo verliefd mee te maken
Aww wat een lief compliment is dat, dat vind ik leuk om te horen. Het gaat ook gewoon echt heel goed. Heb 'm vanmorgen ook m'n sleutel gegeven en als ik terugkom uit Frankrijk, komt ie me ophalen bij m'n moeder en daar een nachtje slapen en dus de familie ontmoeten
En het is zo leuk, want hij is dus ook tweetalig en we hebben echt al compleet ons eigen taaltje met gemixt Engels - Nederlands. Hij lijkt echt in zo veel opzichten op mij! En zijn bijnaampje voor mij is 'Sparkle', omdat ik volgens hem zo met m'n ogen schitter als we zoenen
Marin- Lady Post-a-lot
Ah, wat lief! Ik denk dat jij ook lekkerder in je vel zal zitten nu, na teleurstelling met Amerika natuurlijk, en met de problemen op het werk. Nu kun je lekker even alles door een roze bril gaan zien
Gast- Gast
Nooooooooooooooooooo wat een losert die stief-oom van me, we gaan morgen pas!
Hij smste me net:
Hoi *naam*, ik denk dat ik een stomme fout heb gemaakt. Ik ben nu net op Schiphol aangekomen (zit nog in het vliegtuig). We gaan op VRIJDAG naar Frankrijk. Ik bel je zo even.
SUKKEL.
Hij smste me net:
Hoi *naam*, ik denk dat ik een stomme fout heb gemaakt. Ik ben nu net op Schiphol aangekomen (zit nog in het vliegtuig). We gaan op VRIJDAG naar Frankrijk. Ik bel je zo even.
SUKKEL.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ook echt stom! Ik vond het ook al zo raar dat ie me smste dat we donderdag om 7 uur weg gingen, want het stond voor vrijdag geplanned. Maar oke, ik ben flexibel, jammer dat m'n vriendje speciaal voor mij een ochtendje had vrijgenomen enzo, maar geen probleem..we werken er wel omheen. En nu dit. Wat een sukkel. En ik heb zo geen zin om twee dagen bij hem in de auto te zitten
maar goed, zal niet klagen, het is gratis vervoer naar m'n moeder toe, dus prima. maar ARGH.
maar goed, zal niet klagen, het is gratis vervoer naar m'n moeder toe, dus prima. maar ARGH.
Marin- Lady Post-a-lot
Goedemorgen ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Alex schreef:Klinkt heerlijk, Pippa! Heel veel plezier vandaag!
Ach Lexie, ik heb nog nooit ontbijt op bed gehad van mijn vriend.
Bimbam- Kletskop
Ik denk dat ik maar een ontbijt op bed voor mijn vriend ga maken vandaag . Die ligt nog te snurken
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: