Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Rush schreef:Jaa super weer nu, maar als ik de 24 uurs radar bekijk is dat vanavond rond etenstijd niet meer zo. Maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk.Alex schreef:Goeiemorgen, Lily!
Rush, lekker barbecue! Dat hebben wij dinsdag gedaan bij mijn schoonouders (ook overdekt). Is het bij jullie nu geen mooi weer?
Oh ja, ik zie dat dat hier ook zo is, zelfs ook regen vanavond. Getsie, rotweer telkens. Ik wil nu wel eens een echte zomer!
Gast- Gast
Ah wat schattig Alex!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stylegirl schreef:
Joontjuh, wanneer ga je verhuizen?
We krijgen 17 augustus de sleutel, 's morgens om 10.30 uur als het goed is. Geen idee hoe lang het duurt bij die notaris verder. Dan kunnen we nog even trots ons huisje gaan bewonderen voor we naar Lowlands gaan. En natuurlijk laten zien aan mijn ouders, mijn schoonzus en haar man en mijn neef en zijn vriendin. Mijn schoonouders zijn dan op vakantie.
Alex, wat ligt ze er lief bij. Echt een schatje om te zien.
Joontjuh, de afspraak bij de notaris duurt hooguit een half uur/drie kwartier. Dat is echt zo gebeurd! Spannend hoor, al zo snel in je nieuwe huis! Moet er veel aan gebeuren?
Gast- Gast
Spannend Joontjuh! Voor je het weet is het de 17e. Alleen duurt het voor je gevoel vaak langer
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa, lief he! Ik vind het niet zo heel erg hoor, wat dat betreft hebben we heel veel geluk met haar. Ze slaapt al vanaf haar geboorte door, dus die paar nachtjes dat we wakker zijn geweest door haar overleven we ook wel weer.
Gast- Gast
Alex schreef:Joontjuh, de afspraak bij de notaris duurt hooguit een half uur/drie kwartier. Dat is echt zo gebeurd! Spannend hoor, al zo snel in je nieuwe huis! Moet er veel aan gebeuren?
We hebben in "onze" slaapkamer van voor naar achter en van links naar rechts een spiegelplafond, dus dat gaat er heel snel uit!
Verder hebben ze alle plafonds verlaagt met grenen balken en grenen latjes ertussen, echt verschrikkelijk. Verder zit er tegen de muren lambrisering in de woonkamer en in de slaapkamer van die schrootjes met gouden spiegeltjes ertussen (echt verschrikkelijk). De kinderkamers moeten ook opnieuw geschilderd of gestuct worden, want de ene is donkerblauw en de andere knalroze.
Kortom, er moet wel wat gebeuren, maar klinkt als meer dan dat het is denk ik zo. Alleen de meubels moeten nog gekocht worden en nog wat andere dingen.
Tot straks lieve meiden, ik ben er vantussen voor nu.
Lekker shoppen en leuke dingen doen. Lang leve de vakantie.
Lekker shoppen en leuke dingen doen. Lang leve de vakantie.
Goedemorgen allemaal.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oooh ja! Dat spiegelplafond! Erg kinky, hahaha! Ik snap dat je die eruit wil halen!
Heel veel plezier vandaag!
Heel veel plezier vandaag!
Gast- Gast
Morning ladies!
Lol @ spiegelplafond
Lol @ spiegelplafond
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik dacht dat ik de deurbel net hoorde in mijn droom. Maar twijfelde of het wel echt was.
Ik keek net uit het raam en het was idd echt. Die van enexis stonden aan de deur voor de meterstanden....
Ach ja ze komen wel terug !
Ik keek net uit het raam en het was idd echt. Die van enexis stonden aan de deur voor de meterstanden....
Ach ja ze komen wel terug !
Gast- Gast
Haha Stuit, raar is dat he, als je niet zeker weet of je het nou gedroomd hebt of dat het echt is.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
zo belde hier vorige week om 8.15 een buurman aan. Pff schoot ook wakker maar waarom in hemelsnaam zo vroeg aanbellen en alleen omdat ie een kaart had gekregen die niet voor hem was en om te vragen of ik die persoon was
Gast- Gast
Ik was om 6 uur wakker door de muggen. Ben helemaal lek gestoken, heb sowieso 5 gigantische bulten en m`n vriend natuurlijk helemaal niks!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zit ook onder de bulten! Maar heb geen mug gehoord of gezien... Nouja, heb dus in elk geval wel goed geslapenRush schreef:Ik was om 6 uur wakker door de muggen. Ben helemaal lek gestoken, heb sowieso 5 gigantische bulten en m`n vriend natuurlijk helemaal niks!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Er was 1 de hele tijd rond m`n hoofd aan het zoemenSuus schreef:Ik zit ook onder de bulten! Maar heb geen mug gehoord of gezien... Nouja, heb dus in elk geval wel goed geslapenRush schreef:Ik was om 6 uur wakker door de muggen. Ben helemaal lek gestoken, heb sowieso 5 gigantische bulten en m`n vriend natuurlijk helemaal niks!
Rush- Lady Post-a-lot
Bimbam schreef:Haha Stuit, raar is dat he, als je niet zeker weet of je het nou gedroomd hebt of dat het echt is.
Ja ik heb dit wel vaker gehad. Het komt dan zo mooi voor in mijn droom :S
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: